Там ще багато чого не пише. В базі в мрев є. Читав на форумах чи в газетах? А що закон пише про номери агрегатів? Не мали б... але якщо виявлять то закохаються по вуха бо в течпаспорті пише не то.
віток, розкажи, як у вас менти міряють об"єм мотора. Ато ви мене тут вже залякали шо я задумався чи воно мені треба з тим звязуватись
1. Рідний двигун тре тримати в гаражі. 2. На той, що поставив - тре мати якісь доки, що він не крадений. Говорив з юристом. Виконав ці два пункти, старий мотор не викидав(сам блок), на новий маю чеку. Про об*єм зовсім інша історія..... Тут як на кого попадеш і як переоформляєш.... З офф сайту ДАІ - Яка процедура перереєстрації транспортного засобу при заміні двигуна і чи потрібна вона? Згідно до вимог пункту 4.1.4. інструкції про проведення державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них та здійснення перевірок реєстраційно-екзаменаційних підрозділів Державтоінспекції МВС України, затвердженою наказом МВС України від 10.04.2002 р. № 335, перереєстрація транспортних засобів у зв'язку із заміною двигуна проводиться у разі зміни типу двигуна, його ваги, робочого об'єму і потужності. При цьому, якщо при огляді ТЗ встановлено факт заміни двигуна інакшого робочого об'єму і потужності, ніж зазначено у свідоцтві про реєстрацію ТЗ (технічному паспорті), то документи про погодження заміни двигуна не вимагаються лише у разі, якщо встановлення такого двигуна передбачено підприємством-виробником. Результати огляду і висновок позначаються на заяві та підписуються уповноваженою посадовою особою РЕП ДАІ та експертом із зазначенням дати проведення огляду. У всіх інших випадках перереєстрація ТЗ у разі зміни двигуна здійснюється лише за погодженням з виробниками ТЗ та їх складових частин або НДЦ БДР МВС України чи ДержавтотрансНДІпроектом Міністерства транспорту України. Докладніше з процедурою перереєстрації ТЗ (наказ МВС України від 10.04.2002 р. № 335 та постанова Кабінету міністрів України від 7.09.1998 р. № 1388) Ви можете ознайомитись в розділі "Нормативна база" нашого сайту.
Двигун такий не ставився на моє авто, тільки на гольфи і пасати. Об"єм має більший, ніж рідний, потужність меншу (нема наддуву). В такому випадку взагалі не можна проводити заміни?
Ну та звичайно! Як і на все на світі - треба довідки, що твоє авто не крадене, фільтри міняні майстрами і не крадені, треба носити чек що білизна куплена в магазині, і обов'язково штамп в паспорті, що жінка справді твоя А старий мотор то взагалі - тримати в сухому місці і головне вчасно передати по спадку внукам, а то в тюрму їх посадять а правнуків на сибір вишлють Особливо насмішило те, що його в гаражі тримати треба ))))
гараж не канає миші згризуть, треба в хаті тримати, і бажано на кухні.... або в тещі під спідницею. А якщо без жартів, то в в нашій країні хто як хоче так і дроче (я про процедуру оформлення), і ті закони можна запхати туда само куди і старий двигун, бо кожен їх трактує так, як читай вище...
Сподобалось, класно і по темі!!! Ти бачив Юри авто, його об'єм і потужність. По доках в нього 1.6???!!!!!!!
до Мартіні-міряли заливаючи якусь рідину в циліндр.є ще приблуди які міряють об"єм повітря який циліндр випускає. до Решти-ДАЙ самі перевіряють що двигун некрадений, дотогож БЕЗКОШТОВНО. звичайно можуть спробувати здерти гроші, але тут уже вам рішати.
бо це і є бред. звичайно не на дорозі. супроводжують тебе до СТО де проходять техогляд і там виконуютьусю щю продцедуру.
Заміна блока - це ремонтна операція(класифікація з ЕЛЬЗИ). Податки за обєм - з 1.8 до 2.5 однакові. Чи мотор ставився виробником можна дізнатися тільки з офіційної ЕЛЬЗИ. Офіційна Ельза з онлайн підключенням коштує більше 15 тис евриків... ДАЇ її точно не купить як і не купить офф документацію на всі решта марки... там в сумі тре напевно міліон. Вся решта інформація про авто не є юридично чиста. Так що всі розмови про те який двигун на авто починаються з митної декларації, або довідки з салону. Доказати що мотор крадений має поліція а не власник... причому офіційно. А то розмова що ...компютер показав що авто чи двигун в розшуку це з серії розводів. Через те міняй 1.8 на 2.0 і не суши голову. Нам трохи щей повезло. Недавно робили двигун А4 російської реєстрації. власник - українець з Москви ... приїхав сюди в отпуск. Оказується в Росії номери в тех паспорт вписані.... там ще совдеп.
Це неможливо навіть теоретично, бо навіть якби заливали через свічковий отвір, то рідина може заповнювати лише частину простору, бо свічка переважно розташована збоку а не вгорі. Навіть у 16v, де свічка вгорі, у ВМТ в циліндрі залишається простір, який вже не стискається, тобто в циліндрі за рахунок виїмок в днищі поршня та об'єму верхньої камери всеодно залишається ця рідина чи повітря, тобто якийсь об'єм, що не піддається вимірам. Тому навіть в ідеалі таким способом можна виміряти степінь стиснення, яка не має нічого спільного з об'ємом. А ще через слабу компресію ця чудо-рідина буде протікати в картер і змішуватись з маслом, псуючи ваше майно, а це вже кримінал.
я пишу те що сталось а не те що може статись. особисто у мене ще не відкривали підкапотне після того як я перекинув двигун, але якщо відкриють то гадаю буде дуже весело