Заміна двигуна 1,6Д на 1,9ТД на Гольф 2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Golevgen, 9 лют 2020.

  1. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Виникло питання: чи варто міняти двигун 1,6 дизель на 1,9 ТД (AAZ) на Гольфі 2. Можливо хтось таке робив і які підводні камені очікувати?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Міняв такі на Т 3 і на пасат 3. інакший вихлоп і тре підганяти лапи ну і купа всяких дрібниць. Іде як бензиновий дволітровий
     
  3. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Іде як бензиновий дволітровий[/QUOTE]
    Це класно
    Трохи нарив інфи на київському форумі. Цікаво наскільки 1,9 важчий і як це вплине на ходову, тобто, наскільки перед авто просяде.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ніяк... різниця у вазі незначна
     
  5. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Підрадіаторну балку, мабуть, від Гольф 3 потрібно буде ставити. Не в курсі чи підійде?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    підходить
     
  7. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Дякую.
    Підкажіть як визначити на скільки дірок брати прокладку ГБЦ: Привезли двигун з Польщі розібраний, прокладку десь загубили. Якщо вірити, двигун пройшов 180 тис, на спідометрі так було. Турбіна люфтів немає, поршні також
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не загубили а викинули... то одноразове... Якщо ГБЦ була шліфована то ставлять з двома - трьома дюрками в залежності від товщини шліфовки... Якщо ГБЦ з дізеля зната то ставити тільки після шліфовки..а по результату шліфовки підбирати прокладку
     
  9. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    А як взнати, чи вона колись була шліфована чи ні?
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    прокладку підбирають в залежності від виступу поршнів з блоку.
     
  11. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Так поршні з блоку завжди однаково виступають.
     
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ні.
    Тримай дані. Мотор AAZ
    upload_2020-2-18_11-51-57.png
     
  13. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Дякую, а по ГБЦ також якісь заміри мають бути
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є різні ситуації... Якщо двигун перший раз розбирається то так поршні завжди однаково виступають... Те що показав Разор це на випадок шліфовки блоку...бо блок теж шліфується... тільки в наших ситуаціях дуже рідко бо раковини в чугуні на порядок меньші ніж в алюмінію... Якщо ГБЦ шліфується то клапани наближаються до поршнів і тре прокладкою їх відсунути... Чи була шліфована то треба дивитись по тех документації на цей двигун... Є різні методики..На ГБЦ з внутрішньої сторони може бути мітка у вигляді квадратної заглибини і по глибині заглибини визначається стан ГБЦ на таких ГБЦ не можна шліфувати більше ніж є заглибина...На інших вимірюється висота ГБЦ в певних місцях і даються допустимі розміри... На практиці якщо ГБЦ (дізеля) шліфується до 0.15 то кидається прокладка з двома дюрками , якщо більше 0.2 то з трьома дюрками, якщо більше 0. 45 то ГБЦ на металолом ... Ну і крім того тре дивитись на товщину прокладки... у різних виробників вони різні у допусках на соті а часом і на десяті...це є в паспорті прокладки
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)