Заміна двигуна на WV Т3 з 1,6D на 1,9 ТD,та підбір КПП

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем MrWolf777, 13 січ 2014.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так і є. Рідна 4-ох ступка з 1.9 - майже як бензиновий двигун. Динаміка супер. і наскільки знаю 120 не границя максималки
     
  2. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Наскільки я поняв,то на табличці 5-ступінчастих КПП чим менша цифра в графі де 5-та передача,тим більша буде максимальна швидкість. Але якщо судити по розподіленню зусиль(порівнюємо з 4-х ступінчастою), то динаміка розгону,і відповідно тяговитість машини зменшиться. По простому,якщо ти на 4- ступінчастій коробці на Високий замок піднімався на 4 -тій передачі, то на 5-ступінчастій будеш підніматися на 2-3-тій,відповідно і з меншою швидкістю. З другого боку максималка виросте з 100-110 км/год до 130-140(я так думаю але не впевнений).
     
  3. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    У мене з моїм двигуном і КПП нажаль 110 це границя максималки,проте в місті,де якправило , на таких високих швидкостях не їзджу,моя Дока їде практично нарівні з легковими авто.
     
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Постав собі FSI або ще краще TFSI - розхід як в дизельної машини, а динаміка краща за бензинову !
     
  5. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    блін а як ми до того не дійшли?
    а може вже ставити 4.8 твінтурбо?
    ми реально обговорюємо як зробити ,а точніше покращити реальні речі , а не захмарні ідеї
     
  6. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    а Що то за така коробка?
     
  7. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Судячи по таблиці це 4-ступінчасті КПП 1,6 td. Букви коробок ABH i ABS.
     
  8. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    DK-найшвидкісніша з 4- ступінчатих КПП( вичитав на бус клубі)
     
  9. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    дай ссилку на бус клуб
     
  10. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Не можу кинути ссилку з планшета. Даю просто адресу www.vw-bus.org.ua
     
  11. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    доречі ,може хтось підскаже де є варіанти купити швидкісну коробку
     
  12. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    і так ,вклинила стара коробка, ставимо нову, "3Н",як виявилось не все так взаємозамінно,в залежності від двигуна і року випуску є коробки різної довжини по корпусу,корті відповідно встановлюються на різні кузови.Чому саме кузови.Приїхали на шрот,стоїть 7 бусиків.Як виявилось кузов каравели ідентичний Деяким кузовам Вантажних транспортерів,тобто коротка база;на бензинових Транспортерах і новіших (не знаю точно градації років,але всеж)на 3,6 см довший а в мультівана + .це сама фулова мультивановська комплектація на ще 6 см довший.Відповідно і різна довжина моторних відсіків.А комперсовується це дугами різної кривизни що відтягують,або присовують двигун до заднього відсіку,що компенсовує різну довжину коробок.Як виявилось і далі в мене дуги старого типу тому на мій всеж 1,9 а не 1,6 як мене всі переконували дуги такі,що двигун опускають нижче,а так як я ставлю 3Н коробку то прийшлось купити і дуги на низьку посадку і вигин,що відсовує двигун до задньої частини на максимум,мому в моїй кришці моторного відсіку і невирізалось і не вирізатиметься отвір для паливного насоса.Доречі,тяги переключення передач на тих же коробках є аж 8 комплектів 3 для бензинових і іптать 5 для дизельних,х різними грушками,вигинами і обходами
    І так сам в шоці,але кошторис по деталях:
    КПП- 540$
    тяги- 400грн
    дві дуги на двигун 450*2=900грн
    подушки двигуна 430*2=860грн
    подушка на коробку з специфічним кулісним кріпленням 450,ну робота , бо машина естакаду займає
    Результат 540$+2160 грн + робота+ масло, я якщо врахувати , що до того прийшлось головку підмарафетити,блін за 2 місяці ремонти як 1/2 машини,я в осадку.
    Іто я ще неприступив до основного.Але воно таки того буде варта.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я по довжині КПП щоб не міняти дуги на тих 3.5 см ставив довші болти і точив і вставляв стовбчики -вставки між КПП і кріпленням до подушки. Якщо ставити новіший 1.9 ТДІ то дуг під нього не існує і він все одно залізає трохи в салон механізмом газу.
     
  14. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    в мене дуги теж чуть перероблені
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)