Заміна двигуна (переоформлення в ДАЇ)

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем Shaggy, 21 бер 2017.

  1. Tark

    Tark Початківець

    Авто:
    B3
    Якщо читати порядок переобладняння, то виходить що треба їхати в МРЕВ з стандартним автомобілем, та отримувати Акт технічного огляду ТЗ. Після чого вже звертатися до НДІ за дозволом на переобладнання, додаючи копію цього Акта та свідоцтва про реєстрацію.

    На сайті НДІ є контакти їх представника у Львівській області:
    ФОП «Потюк М.С.» вул. Д. Апостола, 10, офіс 11м. Львів, 79040 Потюк Михайло Степанович тел: (067) 976-91-50,
    контактна особа тел.:sad:097) 502-80-54;

    Спробуй поспілкуватися з ними, думаю вони володіють вичерпною інфою :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    @Tark дякую за інфу. Буду виясняти далі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти свій 2.8 можеш міняти на любий бензиновий хоч 4.2 хоч 2.0 ФСІ це непереобладнання бо в такий кузов ішли такі двигуни. і фактично витягнув двигун - вставив двигун А двигун - це з/ч. З дизелем інша ситуація бо міняється паливо і вихлоп.. Тобто вважається що треба міняти всю паливну і випускну систему. І тут ключовим є паливна система - яка вимагає контролю за тим як її зробили - і це напевне правильно. Тому на переобладнання на дізель треба пройти зміну документів з усілякими експертизами. Документів на другий двигун не вимагають... вимагають його повний номер
     
  4. Tark

    Tark Початківець

    Авто:
    B3
    З більш потужними двигунами як правило застовується і більш продуктивна гальмівна система, саме тому зміна потужності двигуна і вважається переобладнанням. І просто замінивши двигун з мінімально потужного для даної моделі в даному кузові на максимально потужний без встановлення відповідної гальмівної системи передбаченої заводом виробником - на мою думку може стати причиною для відмови в видачі дозволу на переобладнання, так як такий автомобіль не відповідатиме вимогам виробника.
     
  5. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    тут не так однозначно: до об’єма двигуна привязуються податки(напр. страховка)
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ага, під капотом 4.2, а в тех.паспорті 2.8. Шось тут не те)
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хе... Як відкриють капот то не побачуть різниці... та сама v образка, а зверху все закрито пласмасою... можна тілько по трубах побачити)))... З 4.2 я звичайно трохи перегнув))) там тре багато чого міняти... а з рядом стоячими обємами проблеми не немає
     
  8. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    експерт по коду двигуна побачить, бо в моєму випадку 1,3 і 1,4 відрізнялись тільки щупом
     
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Та тут думаю варіантів не багато, швидше за все 2,2 turbo ( AAN ), бо більше нічого нормального на цей кузов не ставилося з заводу ( хіба 4,2, але то вже інша вага ) :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Може 6.0 зразу?)))))
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Я щось не пригадую 6.0 на A6 C4 кузові ) Тому максимум 4.2, але я би особисто шукав 2.2 turbo з ески (хоча це буде не бюджетно, але воно того варте))))
     
  12. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    ну незнаю чи воно того варте )))) не бюджетно ? ніхера не бюджетно ! капризний ааn капец капризний , реально еску купити розумніше ніж свапати 2.2т , то моя думка
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Свап то завжди не бюджетно)))

    Посони, ця тема чисто юридична. А не мотористична. Тут ікавлять питання перереєстрації.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Раніше товариш продавав е30, по документах 1.6 по факту рядна шістка 2.5 м50, такі двигуни взагалі на 30-ку не ставились. Знімали з обліку в мрев, щоб поставити і вписати новий двигун накинули рішалі 300 грн, новий власник отримав техпаспорт з новим двигуном.
    В іншій е30, замість 1.8 поставили двигун м-серії, з е46, 3.2 здається. Машина продалась, також при перереєстрації за пару грн зверху вписали новий.
    В луцьку на е32, власник поставив дизель 2.5, для справки, на е32 ніколи не було дизелів, тим більше ніколи не було 2.5. Все також вписав в мрео за пару грн.
    Думаю все вирішується, без експертиз і тд, в нашій то державі.
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    чувак, купи краще нову машину.. і будеш мати нове двигло і на лапу не треба буде давати..
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Сказав той шо на "новій" машині літав до Львова як по свячену воду ремонтувати її. Перебрав весь мотор і ше й помпи по автобану відпадають... І хто про якусь "лапу" взагалі говорить?? Ти не то кажеш
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)