заміна двіжка

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем wwB2, 7 тра 2012.

  1. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
     
    Останнє редагування: 6 чер 2012
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Таке враження що ти не читаєш що тобі пишуть.... що ти обмозгував, якщо двигун і коробку від Б3 ти хіба цвяхами прибєш до кузова Б2.... бракує дірок з різьбою в блоці під кріплення однієї лапи на двигун і дірок на лапу на КПП. повздовжний двигун зовсім інакше кріпиться.
    Можеш хіба поставити двигун від Б5
     
    Останнє редагування: 6 чер 2012
  3. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Напевно я неправильно описав,- я хочу розташування двигуна залишити так як у мене, просто поєднати новіший двигун з моєю коробкою а мій кріпиться в 4-х місцях: під стартером, з переді (на одному кронштейні з генератором), під масляним фільтром і довгим кронштейном до коробки.
    Так як коробку я залишаю то лишаються три кріплення двигуна,- в В3 тіж місця присутні тільки може ненарізані різьби в одному кріпленні але отвори є!!! Для свогож переконання подивлюсь завтра ще раз в В4 або В3!!!
     
  4. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Все, я обдивився вздовх і в поперек двіжок на В4 - на всіх блоках VW є стандартні отвори під кріплення на різні моделі, може не нарізана різьба, але отвори є. Замовляю донора. Підкажіть будь ласка, як поверхнево перевірити чим турбінований двіжок дихає,- в якому стані, щоб не попав на ГГГ...
     
    Останнє редагування: 7 чер 2012
  5. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Ну все Пригнав пасата В-3 1,6 TDI універсал на польських номерах з протермінованою польською реєстрацією на ходу, але що саме цікаве,- в техпаспорті рік продукції вказаний 1996. Невже тоді ще випускались
    В-3???
    Проїхав 130 км ні двигун ні турбіна під час ізди недавала копоті, температура двигуна непіднімалась вище 80, тяга просто супер, навіть недопорівняння з моїм звич диз ривок навіть на 5-й передачі під добрий підйом
     
    Останнє редагування: 8 лис 2012
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а от в 1.6тд(80к.с.) крутного моменту чуть-чуть більше ніж в 1.9(75к.с.), а саме 155 проти 150нм.
    на 1.6 немає каталізатора(навідміну від 1.9) і наявний інтеркулер(а от чи на 1.9 він є я невпевнений, лень зараз загуглити)
     
  7. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    на В3 вроді простий 1.9 ТД без інтера, а в В4 на 1.9 TDI він там є, тому і потужність відповідно 94 к.с.
     
    Останнє редагування: 8 лис 2012
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    значить діло в настройках ТНВД і каталізаторі
     
  9. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Підкажіть хо знає від якого датчика вмикається додатковий циркуляційний ел. насос сист. охол. для турбіни на двигунах 1,6ТД RA і SB. Чи може цей насос вмикається після заглушення двигуна для продовження ресурсу турбіни???
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    TDI - Turbodiesel Direct Injection і сил там 90 або 110 на Б4
     
  11. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Що ви мали на увазі відносно системи охолодження, бо я поставив двигун SB радіатор в мене 790 мм (більший ніж в В3 що взяв)
    - от тільки в нього на двигуні над масляним фільтром є врівноважувач температури масла і сист охолоджування чи він є обовязковий???
    - Також в В3 подвійний вентилятор (другий вентилятор зєднаний через ремінь (то я ще його не поставив).
    - є ще електронасос на охолодження турбіни чи він обовязковий бо він я так зрозумів додатковий бо циркуляція всеодно є від основного насоса.
    - датчики температури в В3 стоять при вході в головку бл зразу два а в мого В2 один на виході на пічку і на головці відповідно швидше реагує на температуру в В3.
    Взагалом я все поставив від В3 окрім радіатора (врівноважувача) над масляним фільтром і прогрівається двигун набагато швидше ніж звичайний, але коли дати добрі обороти щоб порацювала турбіна то двигун гріється от незнаю чи так має бути бо чи датчики температури В3 на двигуні можуть працювати в парі з щитком від В2 бо трішки не по собі бо ще зараз холодно а що буде літом???
    Взагалом двигуном я задоволений, таке враження що я поміняв не двигун а машину, бо вона не їде а просто літає!!!
     
  12. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    - от тільки в нього на двигуні над масляним фільтром є врівноважувач температури масла і сист охолоджування чи він є обовязковий???

    Вибачаюсь,- продивився по каталогу усі турбовані дизеля і побачив свою помилку що масляний радіатор є обов`язковий!!!
    На днях доставлю!!!
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не повинен грітися. треба ставити все що було по системі охолодження особливо на турбіну
     
  14. vanadium

    vanadium Початківець

    Авто:
    vw golf 2
    дивлячись до якої міри гріється
    в моєму розумінні повинен швидко нагріватись до робочої температури, за цим слідкує датчик вкручений у патрубок радіатора що в гбц, коли темп робоча і термостат відкрився, температура перестає швидко зростати
     
  15. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Ну все, обкатав двигун, турбіна трохи бере масло, в загалом навколо двигуна все сухо, от тільки не знаю де втулити інтеркулер??? Ставити як в Б3- перед переднім колесом чи перед радіатором системи охолодженя, там є простір до 60 мм і є можливість зробити з мідних трубок. Я бачив що в сучасних VW так ставлять. Може хтось мав справу з такими модернізаціями??? Який з варіантів кращий???
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)