заміна КПП або переобладнання на довші передачі

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем RomanoProddi, 20 вер 2009.

  1. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Висновки напрошуються самі.
    Хочеш швидше їздити - купи швидшу машину.
    Не хочеш швидшої машини купувати - не гроб ту, яка в тебе є. Однаково з тої затіїї нічого путнього не вийде.
    Що я і пробував тобі пояснити в дописі про ГАЗ 2410.
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Почитай мою тему про мого Пассата в галереях. там також проскакували песимістичні настрої....

    Із-за поваги до дописів Маркеля і Діми 1405, вирішив провести маленьке дослідження. Отже, коли я їду, наприклад 50-60 км/ год на 4 передачі 2000-2500 об/хв і добавляю акселератором, то комп*ютер вибиває 10-11-12 і навіть 14 літрів, особливо, якщо під горку.
    якщо я валю на 4 передачі 80-90-100 км/год, обороти 3000-3500, то комп мені видає 7,5-8,5 літрів. ну про експерименти на 5 - ій передачі не буду писати, теж саме.
    Отже, я так зрозумів - що коли іде меньша нагрузка (при 3000 і вище двигуну легше добрати динаміки в русі, ніж з 2000, чи не так???) відповідно іде менше споживання бензину, за рахунок того, що високі обороти і легше крутитись двиглу (колінвалу) відповідно комп*ютер це розпізнає і видає на форсунки інший сигнал. тим самим зменшу подачу палива, так як на менших оборотах він навпаки збагачує суміш. якщо помиляюсь, поправте.
     
  3. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Принцип такий, що при різких розгонах в мене наприклад комп показує і 25 л на 100 км, але середня виходить все одно 8,6 літра. А коли, наприклад, розгон від 80 до 110 навіть якшо тапку до бляхи приперти то вище 14 не показує.
    стосовно
    то спробуй відпустити педаль акселератора і в ідеалі він тобі має показати 0 літрів.
    Тобто не головне наскільки ти притопив педальку, а наскільки машина (комп) відчуває потребу в паливі для лосягнення цілі, яку ти йому тою тапкою поставив. Під горку 25 покаже, а з горки вище 10 не підніметься.
    ІМХО - не добєшся ти економії палива на тому. Тута навіть тема подібна є. Народ радився як зекономити паливо в дорозі. Так основу склали кондиціонер, шини (розмір, стан, розвал, рисунок протектора) і електроприлади а вже потім питання розглядалось питання трансмісії.
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Змушений тебе розчарувати стосовно показів МФА. Він рахує розхід, беручи до уваги темп. двигуна, положення ДЗ і вакуум у впускному колекторі. Звичайно, що вакум у впускному колекторі більший пропорційно збільшенню обертів двигуна. Але точність таких замірів є дуже відносною, оскільки реальна кількість бензину тим показометром не рахується, крім того немаловажно щоб приборка була саме від автомобіля з таким двигуном, який стоїть на машині.
    Крім того, в момент прискорення і залежно від положення педалі акселератора покази будуть різними на одних і тих же обертах.
    ЕБУ вприску має єдину задачу: зберігати на всіх обертах і режимах правильну пропорцію бензин/повітря, відсікати подачу пального при закритій ДЗ і обертах вищих 1700 (коли пустив педаль на передачі) і збагачувати суміш на холодному моторі, читаючи ДХ, ДПДЗ, ДТОР і лямбду.
    ЕБУ вприску і показометр МФА немають жодного зв*язку між собою, і нефакт що останній показує реально те, що робить перший.
    пи.си. для економії пального тобі треба підтримувати оберти, на яких двигун спроможний легко розкручуватись при натисканні на педаль і не перекручувати його більше піку крутного моменту. Коли оберти занизькі, ти натискаєш на педаль, двигун розкручується неохоче, зайвий бензин просто вилітає в трубу (така їзда крім того спричиняє поперечні нагрузки на поршні і приводить до яйцеподібної виробітки циліндрів, це для любителів їхати 40 на 4й під гору). Що впринципі і підтвердили твої тести. Правильно педаль треба тиснути і відчувати двигун, блін десь я вже то писав....
     
    Останнє редагування: 25 вер 2009
  5. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Не точні покази, але наближені до правдивих.
    Просто шукати таким способом економію палива це заморочка без результату.
    ІМХО- Хочеш не гробити двигун і економити паливо - їзди повільніше і буде тобі счастьє.
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Якщо подивитися хорактеристику двигуна(наприклад мого) то найбільший крутний момент в нього при 3500 об/хв а максимальна потужність при 5200 об /хв. Тобто потужність двигуна пропорційна обертам: наприклад в мене 50 к.с. при 5200об/хв то на холостих двигун крутять лише 10 конячок оберти +-1000, відповідно під час розгону з 2000об/хв цим 20ваговозам потрібно більше часу та енергії для розгону авто, а при 3500(відповідно 35 конячок) штовхають ту саму масу але їх вже більше тому енергії тратиться менше.
    Я також проводив експеримент на тему динаміки їзди то якщо я тримаю оберти перемикання передач в діапазоні 3000-4000об/хв то мені потрібно 10сек до 100км/год(точних цифр вже не пам"ятаю тому прошу не чіплятися до 10сек:)) Якщо діапазон 2000-3000 об/хв то потрібно скажим 12-15сек. І ще якщо тпримати двигун в діапазоні 3000-3500об/хв то виходить сама економна їзда, є і динаміка при розгоні(обгоні) і відповідно невеликий опір пвітрю(шв приблизно 100км/год).
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Markell, тепер мушу я тебе розчарувати. теорія - теорією, але - НІМЕЦЬ НЕ ДУРАК!!!!!!І недаремне там стоїть головна передача саме з таким числом спеціально зараз їжджу на шані по місту при 3000-3500. отже я б сказав, що навіть жерти стала менше. Вона по місту і до того не хавала. в район 9-10 літрів по місту спокійно вкладаюсь. це при тому, що на світлофорі не сплю.:morning1::nea:.
    тепер ще з ряду досліджень_
    1. тримаю газ на одному місці і не рухаю ним нікуди, їду 50-60 км/год на 4 передачі під горбок. ЄБУ походу саме розпізнає, що йде навантаження на двигун і відповідно на МФА починає рости розхід бензину і обороти двигуна не падають, чим підтримується стала швидкість, з якою я їхав. МФА в мене не бреше і показує практично з точністю до 0 покази. Тільки ось сканує повільно.
    2, іхав так само на 4 передачі 50-60. оберти 2000-2500 по рівній дорозі. МФА видавало мені 11-12 літрів. за рахунок того, що низькі оберти двигуна.

    3, розігнав я авто по трасі на 4-ій передачі 3000-3500 і тримаю так само акселератор. спостерігаю за МФА - розхід бензину падає. і потім зупиняється насталому показі і тільки +/-0,1 літра пригають туди-сюди на табло.

    Експерименти проводились не одноразово і не на малих швидкостях, відстаннях і не на 10-ох літрах бензини.
    Отже - висновок: дане КПП розраховане для кращого старту, динаміки і прискорення авта відповідно. а мінімально-економний режим починається при 3000-3500 і можна трошки вище.

    Всім дякую.:yes: при нагоді - :drinks:
     
  8. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Тішить, що ще одна проблема брата - ваговода вирішилась.
    Успіхів тобі. Поділишся подальшими спостереженнями...:drinks::drinks:
     
  9. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    про що я і писав.

    обгрунтуй?
     
  10. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    З власного досвіду. Приїзді в 110 км год - 2400 оборотів все норм.
    При 140 км - 3000 оборотів - за цикл роботи масла (10 000) підбирає близько півлітра.
    А одного разу було таке що близько 1500 км налітав при 170-190 км за годину.
    Так на ті 1500 км залив ЛІТРУ масла.
    Висновки - Посилений знос при високих оборотах і підвищене споживання масла. Це користі двигуну не принесе то точно.
    А те що на обертах двигун економніший, то факт.
    В мене на 90км/год більше солярки хаває ніж на 140 (різниця десь в літру на сотку км).
     
  11. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    3000-4000 це не є посилені обороти. А от 5000 і більше - в тебе ж має бути також червона лінія намальована??? ось будь-ласка....

    якщо двигун на повишених оборотах споживає масло - то ЙОМУ на здоров*я.!!! Погано, коли він його жре на любих, а особливо невеликих обертах, а ще гірше коли взагалі не споживає.
     
    Останнє редагування: 26 вер 2009
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    уточніть будь-ласка оберти двигла
     
  13. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    на скільки я розумію:

    при холостих обертах в моторі масло собі закачується, розходиться, і відповідно попадає далі в картер. і знову пішло по колу. масляний туман - мінімальний.
    Якщо добавити до 2000-3000 то створюється нормальний масляний туман в картері і всамому моторі робить там таке, що навіть нігеру не присниться.
    і врахувати те, що в мене стоять масляні форсунки на циліндрах, які охолоджують сам циліндр (а в тоєму В5 ще покруче), то - при обертах більше 4000 там створюється не масляний туман, а масляний пар, або навіть пил. і відповідно, якби масло не брало - то це хрєноаво тим, що твої кольца труться в гільзи практично насухо. Ось тут і виробтка і ппц мотору.
    якщо не прав - поправте
     
  14. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Оберти точно не памятаю. Десь близько 3500 - 3800. Червоний сектор на тахометрі починається з 4800.
     
  15. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Ну взагалі то двигун може підбирати трохи масла на високих обертах (в межах 60-100г на 1000км, залежить від конкретного двигуна), але це не говорить про підвищений знос. Чим вищі оберти, тим краще змазування двигуна (швидше крутиться проміжний вал - маслонасос, більший тиск масла).
    А ще краще очищаються камери згорання, краща продувка ГБЦ на високих обертах.
    Головне не перегріти і слідкувати за рівнем масла.
    Посилений знос буде якраз при занижених обертах, коли внатяг їздити (яйцеподібна виробітка циліндрів+масляне голодання).
    Стсовно масла, залежно від його типу воно більше чи менше може вигорати.
     
  16. Vovan

    Vovan Active Member

    Авто:
    VW Passat В4 1,6 AFT (продав)
    Skoda Octavia L&K
    Здоровенькі були. Маю питання по суті.
    1.Що таке короткі,довгі передачі?
    2. Якщо вибирати з двох КПП перша: 1-3,45;2-1,94;3-1,28;4-0,96;5-0,80;ГП-4,11
    друга:
    1-3,45;2-1,78;3-1,13;4-0,82;5-0,68;ГП-4,11
    Яка з них коротка а яка довга.
     
  17. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ті які мають менше передаточне число - ті і довші

    хотів підняти цю тему. виявляється коробка CRU - не така вже і погана. інженери ВВ все зважили і тому вона має такі передаточні числа і головну передачу. А ше в цій коробці стоїть блокування диференціалу.
     
  18. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Полетіла в мене 5ти ступка(пока не розбирав), так як лежала "стара" 4ьох поставив її. Так от на 5ти 3000об/хв - 100км/год на 4ьох 3000об/хв ті самі100км/год на спідометрі. І закралася в мою голову мисля що якби моїй 4ьох ступкі 5ту передачу то булаб єкономія(принаймі менші оберти), АЛЕ втрата динаміки відчувалася б колосально(ще й двигун 1,3, хоча вприсковий:)). Зараз розхід в межах 7-8 літрів по трасі(це забагато) а повинен бути 6-7, от і маю тему для роздуму чи відновлювати коротку 5ти ступку, чи купити трішки довшу "нову" коробку(5ти ступінчату).
    P.S. на короткій було приємніше їздити!!!
     
  19. Родео Слава

    Родео Слава Початківець

    Авто:
    vw passat b3 variant 2E
    Вот темку интересную увидел, щаз катаюсь на Б3 вариант 2,0 если ехать по трассе 90-100 то хавает 6,5 литра по МФА, если 140 то 8 литров. У меня стоит длинная коробка AYK, но она начала капризничать, предложили CRU, но я даже подумать не мог шо на 2,0 литра есть короткие коробки, а щаз увидел. В основном катаю по трассе, буду длинную искать.
     
  20. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Щоб не створювати нову тему, питання!
    2900об/хв - 80км/год на 4-ій передачі, це норма чи якість прогріхи?
    Чи можуть бути недоліки у роботі зчеплення??
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)