Заміна масла АКП + обслуговування муфти Haldex

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем stasandriy, 14 бер 2021.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В мене варіатор код починається з букви F далі не памятаю треба лізти під машину... але конкретно дивився по свому коду..в ЕЛЬЗі десь рік тому - масло не міняється за весь період експлуатації..Ти пишеш що масло у варіаторах міняється незалежно від виробника а посилаєшся тільки на одного на виробника VAG. Подивись як влаштований варіатор і побачиш що при відповідній якості АТФ ки її можна неміняти ніколи- там немає класичних шестерень які зачіпляють одна другу.... хоча все треба дивитись конкретно по коду коробки. В мене часто консультуються чи треба міняти чи ні і я по кожному конкретному коду дивлюся і тому впевнено кажу у більшості міняти не треба. Тілько щось у двох типах коробок треба було...але це на старших ауді і пасатах десь 94 років
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Нічого не протирічу...)) ти питав чи я вірю автовиробнику...я і відповів що вірю))) і пояснив чому...але щоб зекономити собі пальне і не забивати вихлопну систему і ЕГРи на дізелі прогріваю...на бензинці як коли там не критично
    Ще раз ...ніколи поки в тебе працює система охолодження двигуна до якого підключене охолодження коробки. Якщо навть при доброму охолодженні перейдеш температурну межу то електроніка віключить коробку і будеш курити бамбук)))).. А відносно заїздів то ти памятаєш свій двигун 1.8 на пасаті...я колись з такого зробив 2.2 під аудішні кільця вчіпив два розточених карбюратора по одному на два циліндра, компресію зробив 17 іще багато чого там начудив засунув у сірокко...і хлопака поїхав на заїзди ...всім розказував шо в нього 1.8, бо зверху не було видно що там в середині...на третій день заїздів з двигуна пішов дим...але хлопака був довольний як слон...виграв купу бабла. Всі ті машини на гонки спори заїзди то все спеціально підготовлені штучки..і коли тобі на Ютюбі щось розказують то там може є 10% правди а може і нема
     
  3. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Жариш, означає експлуатуєш авто у накритичних умовах.
    В деяких АКПП інструкціях каже не міняти, воно наче пожиттєве, я кажу міняти.

    Я нічого не плутаю. Я знаю, що це різноконтурні і разнофункціональні системи, але невів приклад і на них.

    Читай уважніше. Я писав нижче максимума. Це в івень повного допуску.

    Це Ти зараз хаманув мені чи мені видалося? Чи я юмор Твій не зчитую коректно?
     
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Чоловіче, вийди з кам*яного віку. Я Тобі говорю про одне, Ти мені про інше.
    Може Ти справді віриш, що в ютубі лише мультики Діснея показують?
    Може мені в курс долара сьогодні не вірити, що висить на канторах? Може вони нас обманюють і він по 5 грн?
    Коробки АКПП на Ніссанах GTR після 2-3 активних заїздів підряд перегріваються, температура масла в коробці виведена на табло, як і температура двигуна. Після перегріву коробки АКПП, мозги автоматично відсікають нормальний режим і впадають в сейф режим, допоки коробка не вистигне. Ось таких 20-30 циклів і маєш спалене масло в коробці. Заперечиш факту?
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    я уже давно в постіндустріальному періоді камяного віку))) Я не розумію про що ми дискутуєм.. я про VAG групу і про цивільне водіння авто...ти мені постійно про Нісан і про те що там перегрівають масло в заїздах... Не знаю я нісанівских коробок і не читав про них нічого мене вони не цікавлять. Якщо якісь придурки щось там палять то нехай палять...спалити і поламати можна все якщо поставити собі таку мету можна наприклад паяльною лампою гріти піддон коробки і палити масло... Якщо в Нісана при любій їзді перегрівається масло - значить хреново спроектована коробка і нах купляти машину з такою недоробкою. У VAG групі кажуть що масло перегріти не можливо, як би ти не їздив...купляй машини ВАГу.. в АКПП іде спеціальне масло яке витримує високі тиски до 200 бар і високі температури до 150 град...подібне масло іде в твій гідрак і ніколи в гідраку не було спалене масло...в гідраку міняють масло бо там є деталі відцентрового насосу які ріжуть стружку і є гумові уплотнення яке стирається і та гумова пилюка псує масло гідрака в АКПП такого нема...там насос іншого принципу і немає гумових уплотнень які труться.
    А відносно Ютуба .... ще раз... там80- 90% реклами любительської туфти і всякої іншої хрені на яку шкода часу. в 10% не туфти входять офіційні канали Ютуба для телепрограм, театрів концертів і всякого іншого і мультики також))) всякі офіційні пресконференції виступи повідомлення.... все таке яке є офіційне і яке можна перепровірити в інших джерелах інформації... А всякі турбовані гоші з московії...це є або скрита реклама СТО, або діллера або ще щось на то подібне...Якого хрена той гоша палить масло в коробках ...такі КПП коштують купу грошей ...хто за то платить і нах йому то треба..Я взагалі думаю що сидить в офісі якийсь програміст назбирав різних уривків роліків ...виїхали раз на природу зняли фільм змонтували все за столом і сидять і ржуть з коментарів всяких хто повірив що то все на справді. Ніхто просто так гробити машину не буде. хтось за то все платить...а раз платить то є якась мета...або машини продати або обладнання або ремонт організувати...і вернути назад потрачені гроші. А рекламі вірити не можна...там все перебільшено і зфальшовано...з розрахунку на психіку рекламоотримувача
     
  6. Богдан3212

    Богдан3212 Новачок

    Авто:
    Amarok
    Щоб з Вашим автомобілем все було гаразд, ми рекомендуємо уважно стежити за регулярністю заміни моторного масла та робити все вчасно. Використовуйте тільки якісні масла, які дбайливо і довго доглядатимуть за двигуном. Хороша продукція – це економія. Адже чим довше термін служби олії, тим рідше його доведеться змінювати. Тут спрацьовує правило, що скупий платить двічі – не заощаджуйте на дрібницях. Періодично перевіряйте рівень моторного масла, використовуючи щуп. І якщо помітили його зниження – одразу ж звертайтеся до автосервісу 571 на лівому березі.
     
  7. Dmytr0

    Dmytr0 Новачок

    Авто:
    Passat B7
    Привіт. Підскажіть куди у Льові можна звернутись щодо діагностики/ремонту МКПП на Passat B7?
     
  8. Nikolas 2303

    Nikolas 2303 Новачок

    Авто:
    Audi A4 B6
    Підкажіть будь ласка що може бути Audi A4 B6 варіатор 01j на холодну з місця трогаїться ривками, коли трохи прогріється то норм а коли вже нагрілася до робочої температури то не хоче поки не дасиш газу і з великим ривком. Масло міняв.
     
  9. Andriy.Pashchuk

    Andriy.Pashchuk Новачок

    Авто:
    bmw E87 2004
    Це чиста правда. Автомобілі після рестайлінгу, тюнінгу і ремонту вже не та машина, що зійшла з конвеєра.
     
  10. DenL

    DenL Active Member

    Авто:
    Priora
    Я б рекомендував звернутися до спеціалізованого сервісу або майстра, який має досвід у роботі з автомобілями Volkswagen Passat і з роботою з системами повного приводу. Оскільки вам потрібна заміна масла в АКП та перевірка муфти повного приводу, важливо знайти кваліфікованого фахівця, який розуміє ці процеси та може виконати їх належним чином.
    Офіційні дилери Volkswagen можуть надати професійний сервіс, але часто їхні послуги можуть бути трохи дорожчими порівняно з незалежними сервісами. Проте, якщо ви шукаєте гарантію на роботу та використання оригінальних запчастин, то відвідання офіційного дилера може бути корисним.
    Якщо ви впевнені в своєму незалежному майстрі або сервісному центрі, де ви вже раніше здійснювали обслуговування, і ви довіряєте їхній роботі, то ви можете звернутися до них для виконання заміни масла в АКП та перевірки муфти повного приводу.
    Незалежно від того, для кого ви вирішите вибрати, важливо переконатися, що вибраний сервісний центр має досвід і знання для проведення робіт на вашому конкретному автомобілі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)