тиждень назад міняв собі вкладиші(міняти тільки пару), 400 грн одна(масло), відбійники з пильниками 150грн пара. Поставив пасатовскі, в них товстіший шток(22мм проти 20мм), вкладиші розраховані на двигун 1,8 тобто все про-все обійшлося 950 грн.
міняв недавно стойки задні на пасата В4 одна стойка 60грн замінити,за саму стойку дав 320грн сакси,за годину все зробили тай поїхав дальше
хочу переконати наших форумчан - найкраще міняти самому!!!!!!! зимою заклинила задня стойка. поїхав - купив Більштейн. одна - 500грн. двохстороння. заїхав на одну розхвалену станцію і питаю його чого в мене заднє ліве колесо б*є по кузову?? - відповідь почув -незнаю. + в мене шарові передні були підстукані молотком, т.б. машина йшла на продаж. то мені запропонували відреставрувати за 120 грн одну, коли нова коштує 90 грн сама бомбова. ті майстри - майстри і спеціалісти по розказу на бабло, а результату нуль
Хто знає чи бувають в продажі по розумній ціні той "хитрий ключик" яким зверху стойку затягують, може в когось є креслення.
Якщо будеш в районі Личаківської (Дріжзавод) зателефонуй, я тобі дам покористуватися. Нічого надзвичайного в заміні немає + докладну інформацію по демонтаж/монтаж. тел. 80677145808 Ростик. Після 18.00
у мене таке питання. здохла передня стійка, завтра треба проїхати 400 кеме, запчястин і стійок я сьогодні вже не куплю, а завтра небуде коли це робити. якщо я оливи налью в стійку вона ще день послужить? яку оливу лити? є трансмісійна, двигунна і вєрєтёнка (шо то таке незнаю, але олива)
Скажи а куди ти збираєшся залити оливи В стійку чи в двигун. Якщо в двигун то він ще побігає, а от на рахунок стійки ти фізично цього незробиш бо там вкладиш нерозборний. А так можеш проїхати 400км тільки сильно негазуй(машина погано тримає дорогу) бо викине з траси і буде купа металобрухту.
Не знаю чи питання саме в цю тему, просто по ходовій я повний чайник . Вчора після їзди по лісам і серйозним ямам замітив що відстань від арки до колеса правого набагато менша, від такої ж відстані на лівому колесі. В чому може бути причина ? + не так давно був серйозний удар по цьому колесі об бордюр на швидкості, правда після того багато проїхав вже, але тоді все було ок. Так шо, що саме потрібно міняти на вашу думку і як то віддіагностувати чи не паритись і їхати на СТО (бо й так треба міняти пильник рульової тяги на тому ж колесі)?!
Хтось порадить хороше-дешево СТО, а то я вперше стикаюсь, що потрібно туди їхати. А пильники рульової тяги на Зеленій на автобазарі варто купляти, чи по магазинам варто пошукати ?
Якась чудасія - вчора прийшов на стоянку, дивлюсь, відстань від коліс до арки однакова (можливо різниця є якісь міліметри), тобто тої проблеми абсолютно не видно. На всякий випадок піддомкратив те праве колесо. Оглянув пружину і амортизатор, пружина ціла, ніяких тріщин не видно, масла також не видно. На розкачку обидва колеса реагують однаково, стуків ніяких не чути. Які будуть варіанти ?
Пора міняти сайленблоки, рухається важіль. Великий круглий краще ставити від Вектри, він повністю залитий гумою. Вектровська втулка на 3мм довша з однієї сторони, все інше одинакове з Гольфом. Собі тільки такі ставлю. Обрізати можна болгаркою, але краще на токарному станку - рівніше. Захочеш допоможу.
Як показала діагностика - сайленти і важіль в нормі. Правда прийдеться міняти всі 4 підшипники ступиці + шарову на лівому передньому колесі. Причин дивної поведінки правого переднього колеса не знайдено