купив фабія, двигун BBZ 16V 1,4 2004 року. тре міняти ремні та ролики, питання: програма дає 5 роликів, це потрібно усі міняти? пробіг 88 тис. у кого фабія, поділіться досвідом...
Дорого це буде все. Треба оцінити іхній стан. Взагалі то рідні ролики можна до 120 тис есплуатувати. Ремні теж треба оцінювати якщо риплять тре міняти. Приїдь оціним. а за одно може з твоїм іммо попробуєм щось зробити
INA 531 0317 10----19,54 євро INA 531 0339 10----21,65євро INA 532 0167 10-----13,68євро INA 532 0185 10-----10,26євро INA 030145299F ---- 302 грн ось по чом беру....
Взагалі ти вибрав собі трохи заскладну модель. ВВЗ двигун досить рідкісний. Електроніки забагато. Звичайний торос газу набагато надійніший ніж електропедаль. В зовсім нових моделях уже відмовляються від складних конструкцій. Недавно дивився В6 2009 мод.року - чуть не варіант 1999 року що по ходовій що по двигуну. ------------------------------- незабавай що якість з/ч на порядок гірша
Поміняв мій знайомий ремні і ролики на бабію і через кілька 2000 йому ременик тріс і клапана погнуло, діагноз -ніби ремні залежані попались, тобто дата випуску старенька, хоч ремінь оригінальний і дорогий.Обовязково на дату ремня дивись.
Фома, відразу це прочитавши взяв з полички оригінальний ремінь..... А де дата вибивається?)) Як правило дату бють на коробці.. а в коробці може лежати Гейцовскій ремінь якому років 10....Неуглядіш.
Можливі два варіанти. Не правильно поставлений ремінь. І бракований ремінь. Перетягнутий ремінь тріскає аж гай шумить. Бракований є бракований. А що той що ставив не бачив що ремінь старий, або бракований. Якщо ремінь старий, перележаний або пересушений ...він рипить.
Як власник Škoda Fabia з двигуном BBZ 1.4 16V 2004 року, ось деякі аспекти досвіду користування: Позитивні аспекти: Економічність: Двигун 1.4 TDI відомий своєю економічністю палива, що робить Fabia вигідним варіантом для щоденних поїздок та довгих подорожей. Комфорт і просторість: Незважаючи на компактні розміри, Fabia має достатньо просторий салон для пасажирів і багажу, що робить її зручною для повсякденного використання і подорожей. Надійність і довговічність: Škoda відома своєю надійністю, а двигун BBZ з рівнем 16 клапанів відповідає високим стандартам якості та тривалості. Зручне керування: Fabia має хорошу маневреність і зручне керування, що робить її ідеальним варіантом для міських умов і паркування. Негативні аспекти: Комфорт на нерівних дорогах: Незважаючи на загальний комфорт, на дуже нерівних або українських дорогах можна відчувати деякий дискомфорт. Ремонт і обслуговування: Хоча Fabia в цілому відома своєю надійністю, власникам можуть знадобитися періодичні витрати на заміну запчастин і обслуговування. Динаміка: Двигун 1.4 TDI, хоча економічний, може не задовольняти тих, хто шукає спортивні властивості в автомобілі. Динаміка може бути відчутно скромнішою порівняно з більш потужними аналогами. Поради щодо обслуговування: Заміна ременів і роликів: Рекомендується вчасно замінювати ремені ГРМ і всі ролики, щоб уникнути серйозних поломок двигуна. Технічний огляд: Періодично перевіряйте стан підвіски, гальмівної системи та інших важливих систем автомобіля. Сервіс та запчастини: Використовуйте лише якісні запчастини і обслуговуйте автомобіль в авторизованих сервісних центрах або у фахівців з досвідом на ринку Škoda. Загалом, Škoda Fabia з двигуном BBZ 1.4 TDI є надійним і практичним варіантом, із яким ви зможете насолоджуватися ефективним використанням у повсякденному житті.