заміна тормозної системи

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем chokolapka, 10 кві 2012.

  1. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Різницю відчуваєш при гальмуванні на великих швидкостях, бо більший диск має більшу плошу контакту з колодкой і кращий тепловідвід (гальма не пливуть), колись теж заморочувався цим питанням та вирішив банальною заміною невентильованих на вентильовані ну і звісно колодки гарної якості. Моя рекомендація віднови свої існуючі гальма, заміни(відбракуй) зношені деталі і ти відчуєш різницю. Доречі гальмівний диск має допустиму товщину, тонший експлуатувати не можна бо буде перегріватися і може лопнути.
     
  2. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Стараюсь не сідати за руль чужої машини, але був змушений сісти за батькову (Ланос) і був здивований гальмами - вони при невеликих зусиллях набагато краще гальмують, а в мене треба сильніше натискати педаль, і якось повільніше машина реагує. Це в мене щось несправне з гальмами? Колодки недавно міняв.
     
  3. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    На Ланосі не їздив але в мене теж
    диски і колодки ще не в 0 зношені... Може справа в якомусь "підсилювачі"?
     
  4. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    непорівнюйте стандарти авт 84-90 років випуску і 2004- і вище , навіть в бюдженних варіантах різниця суттєва,навіть на китайцях
     
  5. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    ні, недавно поміняні, але і до того так було
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Це на малиш швидкостях. На великих все навпаки - гальма ланоса стають пластилінові з якої сили на них не тиснув би. Маркетинг.
     
  7. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Згоден!!! Теж прорбував братів СЕНС то перше враження було що гальма супер, та при швидкості десь 60 і вище сильніший натиск на педальку недавав ніякого ефекту (навіть юзом зірвати не вийшло). А взагалі інтенсивність гальм залежить від багатьох факторів: швидкості руху, якісті колодок, завантаженості авто, стану дороги та гуми, стану (свіжості) гальмівної рідини ну і т.д.
     
  8. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    ясно, дякую
     
  9. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    Хтось пробував натискати педаль гальма лівою ногою? Таке враження, що дві різні машини. Гальмує якось швидше і педаль натискається легше =)
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    це тому що ця нога звикла до тугого зчеплення ;)
     
  11. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    При заміні барабанів, підшипники потрібно теж ставити нові чи можна залишити старі? Люфт в колесах відсутній і не гудуть.
     
  12. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    глянь по підшипнику чи незношені роліки
     
  13. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Записав, дякую
     
  14. BigWolf

    BigWolf Початківець

    Авто:
    VW Vento
    'chokolapka' Я недавно переделал перед 239 на 256, эффект сразу не ощутил, покатался немного и когда тормозишь с больших скоростей то вот оно счастье, машина стала гораздо эффективнее тормозить, при том на 239 если с 120км оттормаживатся в ноль то гальма перегревались а если с груженной машиной то вообще ужас, так что 256 однозначно ДА. И тормозит лучше и про перегрев можно забыть.
    У меня встречный вопрос, у Вас педаль гальма в самом верху берет как у современных авто или же она уходит примерно до середины, как бы мягкая ?
     
    Останнє редагування: 29 тра 2012
  15. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    я вже також поміняв і спочатку був трохи розчарований, бо стільки зусиль, а єфекту як такого не чути ...
    зате на трасі, машина не пригальмовує, а дійсно тормозить, відчувається, що ще є запас, і якщо б потрібно було, то ще можна дотиснути
    Одним словом єфект впевненності не передати, ззаміна гальм дійсно того вартує.

    приблизно від середини
     
  16. BigWolf

    BigWolf Початківець

    Авто:
    VW Vento
    Тобто це болячка гольфов, педаль не така як сучасных иномарках де тiки дотронувся i вже гальмуе, дуже цiкаво що треба зробити щоб педаль була бiльш упруга та брала пiд верхом ... чiтав що треба вакум та головний цилiндр меняти.
     
  17. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    ну не знаю, я б наразі не хотів, щоб вона брала під верхом, це дуже незручно (хоча звикнути можна до всього)
     
  18. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Не варто міняти всю гальмівну, бо тільки суппорт потягне в межах 500-800 грн (новий) я коли в свому В-2 міняв задні з барабанних на дискові взяв цілу балку від В-3 здисковими в зборі але суппорта були повністю мертві. В результаті перебрав суппорта (ремкомплект манжет, пильників, направляючі), поміняв колодки, проточив в себе на роботі диски. Тобто висновок більше ніж на половину буде дешевше перебрати!!! А різницю в заміні на інші розміри дисків на наших дорогах не відчуєш!!! На твому гольфі стандартні робочі гальма мають працювати ідеально а от якщо ти хочеш тюнінгу ну тоді інше питання???
     
  19. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    згоден,все має свою ціну,але якщо комусь щось і потрібне то потрібно враховувти за і проти,я от наприклад свої барабанні на Толедо задні переробив на дискові,знаю недешево,але була потреба і я її виконав,і якби не похудання гаманця то ДУЖЕ задоволений
     
  20. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Я теж на своєму В2 поміняв барабани задні на дискові з балкою В3 і з розпридільником бо це навіть не порівняти!!! Але мова йшла про заміну дискових на тіжсамі але більші, просто ще не попробували реставрувати а одразуж поміняли і не переконались що й ті гальмувалиб суперово, але вже як поміняли то вже гуд!!!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)