Заміна задніх тормозних дисків на В4

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем rusmaks, 9 сер 2009.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    не зрозумів. яка різьба??? бо тре акуратно, щей ВеДешкою пшикати. це ж тобі не бульдозер.)))))
    я ж тобі кажу - подивись на супорт з-середини. на його дзеркало. гарно вимий. а тама будеш ввидіти))))

    бо це Фольксваген, а не якийсь таз-авто)))))))))
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ну то значить і циліндрик закипів. якраз за манжеткою знаружі.

    крути!!!! вилізе, там нормально різьби накручено. А передні - видавлюй
     
  3. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    :drinks:
    Коли колесо назад прикручував один болт почав вертітися як "карусель", і при тому що я навіть зусилля великого не приклав(можливо на шиномонтажі якийсь дужий хлопака перестарався).
    А Ведешкою я вже все так позаливав, що по самі "не балуй"
     
  4. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    А от як ті передні видавити???:dntknw:
     
  5. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Це повна халепа. мені тебе щкода.Себе згадую. Зараз літо, а я коутив в -15 морозу ((((
    викручуй ті циліндри. промивай і дивись сам.

    передні не знаю в яку ціну. задні були 140грн один. я два міняв. що оди, що другий одинакові були. хоча задні добре хапали!!!
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    нажимаючи на педаль тормоза. попроси когось, а сам лови. тільки плавно треба нажимати. або компресором, під тиском.
     
  7. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    От і мені здається, що можливо з задніми ще буде якийсь толк, а з передніми.......буде видно.
    Дякую за підтримку.
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    нема за що. звертайся. треба будуть супорта - допоможемо в находці щось нормального
     
  9. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Ок.:drinks:
     
  10. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    На рахунок передніх супортів скажу наступне: наскільки я бачу, то у тебе там замість штуцера прокачки тупо закручений болт, і мабуть різьба в тому місці вже зірвана + закисший поршень. Я би на твоєму місці купив на розборці передні супорта, поставив і мав би спокій. При покупці врахуй, чи у тебе вентильовані тормозні диски чи ні. Можеш в принципі не купувати скоби (якшо твої нормальні і якшо направляючі там не калатають) а лише ту частину з поршнем. А ця частина з поршнем різниці немає - чи вентильований диск чи ні, відрізняється тільки скоба. Бюджет мав би бути 300 грн. пара. і будеш мати нормальні тормоза.
    На рахунок задніх - то я щось не зовсім побачив, де там у тебе бракує частина скоби. Вроді супорт виглядає непогано. А диски однозначно під заміну.
    При бажанні замінити резинки в супортах врахуй таке, що поршні видавлюються при знятому супорті натисканням на педаль гальма. Причому однаково, шо передні шо задні. А назад вставляються по різному - передній має просто вдавлюватись, а задній вкручуватись з одночасним надавлюванням.
    І доречі - після цього всього обов"язково треба буде замінити гальмівну рідину.
     
    Останнє редагування: 11 сер 2009
  11. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Дякую за пораду і підтримку, бо вже настрій в мене третій день "паршивий"(чим дальше в ліс, тим товщі партизани), але гальма є гальма і нічого тут не поробиш.
    Диски в мене передні вентильовані, АБС не має.
    Да на передніх супортах замість штуцерів в мене вкручені болти, але різьба здається нормальна, а от поршням по ходу "піпець"....
    Видавились передні в принципі без проблем, ось результат:
    [​IMG]
    [​IMG]
    не радує..........
    Задні однозначно диски міняю.
    До п'ятниці маю час на пошуки передніх супортів(і ще в додачу правої ступеці), а далі буду бачити що і як.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    судячи з фото то цим супортам овний Піпець!!!!(((((((:)bad:
     
  13. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я сам в шоці !!! І все з голови думка не лізе, як я їздив....:dntknw:
     
  14. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Прокатайся по шротах, їх має бути навалом. Вони і від В3 підходять. Можеш брати і без скоб, якшо твої нормальні. А перевірити їх стан можеш прямо на місці - поршень має вдавлюватись натискнням пальців. і під пильник можеш заглянути. думаю в 300 грн. за пару маєш вкластися.
     
  15. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Дякую за інфу!:drinks:
     
  16. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    А ще у мене питання, у тебе що передні тормозні диски взагалі ржаві? якшо ти кажеш шо передні супорти не гальмували, то має бути саме так. а якшо диски не ржаві, то значить гальмували.
    І про задні супорта - мені чомусь дивно, чому у тебе зовнішня сторона ржава, направляючі ж в ідеальному стані. тоді чому не передавалось гальмівне зусилля на зовнішню колодку? незрозуміло.

    і наостанок. маю на продаж передні вентильовані диски і скоби для вентильованих дисків. якшо цікаво, домовимось.
     
  17. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    тому, що задні циліндри також позакипали і мали досить малий зазор для виходу з супорта. Але цього було достатньо, щоб прижимати колодку до внутрішньої сторони. там на фотці видно стан циліндрів
     
  18. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    не зовсім згоден. хоча може і так бути. не мішало би резинки і в задніх супортах перебрати.
    мабуть варто то робити попарно. спочатку розібратися з передом, а потім братися до заду.
    і обов"язково замінити гальмівну рідину. я це раджу не просто так, а тому, що ГР дуже гігроскопічна (втягує вологу) і з часом через цю вологу і ржавіють і прикипають поршні і гальмівна система втрачає ефективність вплоть до виходу з ладу. :yes:

    успіху в ремонті.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Дякую.
    Ні передні диски нормальні, як видно по поршнях гальмували тільки на половину(і внутрішні теж краще, бо стерті більше), диск має невеличку кромку але це допустимо.
    Я так зрозумів, що до того як мені її пригнали вона мабудь дуже довго стояла, тому в такому плачевному стані гальма.
    Нарахунок задніх, ще не зняв повністю, тому не знаю що там всередені(хоча під пильником дивився на поршень то він добрий).
     
  20. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Як це по поршнях видно шо вони гальмували наполовину? Те що вони від половини ржаві? А по твоєму хід поршня який мав би бути? 2-3 см чи як?
    Те, що внутрішня частина диска тонша, це не знос, так має бути. А то всі чайники через це зразу диски міняють.
    Якшо у тебе передні диски блискучі, значить у тебе все нормально гальмувало. В іншому випадку диски мали б бути ржаві.
    І ще на рахунок плачевних гальмів. Дехто з форумчан вважає що у тебе задні гальма мали бути барабанні. Якщо так, то тоді зрозуміло, звідки у тебе такий стан задніх гальмів і чому вони різні. Хоча шоб переконатись як воно насправді - потрібен номер кузова. Можеш кинути в ПП, якшо цікаво.
     
    Останнє редагування: 12 сер 2009

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)