завеликий тиск в системі охолодження

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем bodia, 25 вер 2012.

  1. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    В пасаті б3(1.8 PF) біда, при нетривалій їзді (~20км) тиск в системі охолодження росте настільки шо патрубки стають дубовими і з під хомутів виганяє тосол. В чому може бути причина такого неприємного явища?
    Ще замітив шо машина дуже рідко прогрівається до 80 градусів(по покажчику на панелі). Чи може прогоріла прокладка головки гбц давати такий ефект? чи це щось інше...


    ще недавно поміняв кришку розширювального бачка але непомогло...
     
  2. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
  3. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    кришка РБ робоча 100%


    доречі ше один симптом..коли зняти кришку і завести машину то через кілька хвилин виганяє тосол вже через бачок..здається так немає бути, чи я неправий?
     
  4. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    термостат провіряв ?
     
  5. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993

    термостат непровіряв, а він може таке витворяти?


    найбільші в мене підозри на прокладку гбц, може в когось було схоже, щоб я точно знав шо тре знімати головку... Бо зніму а то не воно, обідно буде...
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що значить дубовими...??? в системі має бути тиск 1-1.5 бара. В колесі 2 атм. при 1.5 атм. колесо дубове... Підключи манометр і подивись який тиск...
     
  7. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    а куди підключатись? то тре якийсь спеціальний манометр?

    тиск настільки високий шо рідина починає текти з патрубків в місцях їх з'єднань з радіатором і блоком(хомути на патрубках невитримують тиску і послабляються)

    і чому коли кришка РБ знята то рідина через Рб втікає, так має бути?

    ...колесо і ненакачене дубове...
     
    Останнє редагування: 25 вер 2012
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Манометр звичайний. Підключитись в районі бачка. Одну трубку до манометра .... ту що до бачка заглушити... Хомути можуть витримати тиск до 6 атм і більше.... Якщо не тримають то міняй хомути.... але тиск все одно тре перевірити може дійсно завеликий.
     
  9. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    та тиск таки завеликий..нетільки в хомутах справа, вже 2 рази міняв пласмасовий штуцер шо справого боку в блок заходить, він тріскає і з-під нього валить ОР.

    пробую патрубки рукою на зжим на своему басаті 1.8 abs і на цьому 1.8 PF замітно на PF твердіші.

    Так от як з тим лишнім тиском боротися?
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Продзвони і почисть радіатор.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Штуцер ламається коли шланги неправильно стоять, або засильно натягнуті а тису тут ні до чого
     
  12. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    ну, так проверь указатель температуры в панель приладіве, часто-густо врут, лечится легко, нужно снять панель приладів и пропаять - http://www.passat3.ru/proverka-ukazatelya-temperatury-folksvagen-passat-b3/...
    если указатель не врёт, то тогда проверяй термостат - http://www.passat3.ru/zamena-termostata-na-folksvagen-passat-b3/...
    всё зависит от производителя этих фланцев, неоднократно говорилось, что ставить только оригинальные, остальное быстро начинает течь...
    так же фланец можно сделать самопальный и забыть про проблему - www.passat3.ru/zamena-flanca-sistemy-oxlazhdeniya-na-dvigatele-18-folksvagen-passat-b3/
    вот есть видео моего подкапотного пространства и фланцы хорошо видно - http://www.youtube.com/watch?v=SwzIJwUHgvw
    крышки РБ, могут чуть по разному сбрасывать излишки давления, и это уже чувствуется, плюс, могут быть разные патрубки (производитель)....
    как проверить крышку РБ, я ссылку давал, плюс тебе уже и kym, уже всё рассказал, проверь крышку то....
    а хомуты, уже стоят "наши"? на болтиках?...
    а зря, оригинальные хомуты, в разы лучше держат....

    проверка прокладки ГБЦ - на горячую открой крышку РБ и дай обороты под средние и держи так пару минут, при этом наблюдай за ОЖ в РБ, если будет идти воздух постоянно, то большая вероятность, что прокладка ГБЦ - пробита....

    проверь, всё что тебе советуют и потом отпишись, тогда всё и понятно будет...
     
    Останнє редагування: 26 вер 2012
    • Подобається Подобається x 1
  13. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    нє хомути рідні стоять без болтиків, провірю все шо порадили і відпишу.


    а той факт шо рідину виганяє з РБ коли знята пробка ніпрошо не свідчить?
     
  14. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    То шо рідину виганяє, то нормально. Система має працювати під тиском, чим більший тиск, тим вища температура закипання (фізика за 7 клас). Якщо система не герметична, то вода розширюється і витікає через відкритий бачок. Кришка стравлює лише ЗАЙВИЙ тиск, а не весь тиск.

    А взагалі твої симптоми дуже схожі на повітряну пробку в системі. Саме повітря при нагріванні сильно розширяється і виганяє тобі рідину. Мав дуже схожу історію колись. Шо тільки не робили, тільки мотор прогрівається, зразу ж воду виганяє через бачок. Ввечері машину поставили чуть мордою догори (передні колеса на бордюрі) і на ранок проблема зникла, повітряна пробка за ніч в такому положенні вийшла.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    к стати, ДА, похоже на воздух в системе...
    лучше всё же завести двигатель, дать средние обороты и так поднржать 2-3 минуты, воздух выйдет...
     
  16. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    а при цьому кришка розширювального бачка має бути відкрученою????????????????
     
  17. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    как пожелаешь...
    если крышка РБ нормально работает, то можно и при закрытой крышке, по крайней мере, сколько пробовали с закрытой, всегда всё получалось....
    но можешь и при открытой, только открывай крышку РБ, после того, как откроется термостат и не заглядывай туда, соблюдай технику безопасности....
     
  18. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    якшо кришка закручена то якак різниця між цією процедурою і звичайною їздою?
     
  19. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    ніби воно так але знаю шо немало народу їздить з відкрученими кришками(коли інакшого виходу нема, а їхати треба) і в них тосол не виганяє... може вмене прокладка гбц настільки дує шо видуває тосол при відкрученій кришці??
     
  20. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    если всё с системой охлаждения нормально и помпа качает хорошо, то не нужно не каких горок и процедур, воздушные пробки выходят сами, но так как всякое бывает, то приходится заезжать на горку, а иногда и патрубок с печки при этом снимать...
    уже всё таки года, да и з/ч стоят далеко не оригинальные, в этом то вся и проблема...

    я помпу себе менял, только из за того, что качала плохо и с холодами стала печка плохо греть, всё дело было в оригинальной помпе с пластиковой крыльчаткой, лопасти практически рассыпались...
    поставил SKF, с металлической крыльчаткой, зазоры между крыльчаткой и корпусом помпы минимальные, всё качает на ура...
    у аналогов же дешёвых, зазоры бывают огромные, вот и приходится извращаться....
    ну, так ездят, потому что крышка РБ не сбрасывает давление...
    проверь как я написал прокладку ГБЦ, возможно там как раз собака и порылась, качает постоянно воздух с ЦПГ в ОЖ....
     
    Останнє редагування: 27 вер 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)