Здається шо тече пічка.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем KJaR, 20 лют 2008.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Сорти це трубки по яких вода тече...як забиті то пічка не гріє, або дуже слабо гріє... Донецкий спец не в сотах а в меді ...тобто медовусі... мішає її з кока колою і оцтом і пулучається адска суміш.... Потім то все на очередний зїзд клюбу і каже що він пасічник...... вроді все звязав до купи......)))))))))))))))))))))))
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Та поміняти радіатор пічки)))) і не парити собі голову)))))).
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Перший раз чую щоб труби називали сотами :) Ну але ладно раз вони забиті і панель все одно знімати то однозначно треба міняти радіатор!!! Я так в себе й зробив. По після промивки кислотою невідомо на скільки радіатора вистарчить перед тим як він потече. Доречі продаю свій старий оригінальний Валео за 40 грн. Кого цікавить прошу забирати.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Справа в тому що назва пішла з головних радіаторів.На них в оригіналі ідуть не трубки, а алюмінієві еліпсовидні пластини пустопорожні в середині і коли радіатор розібрати то з боку мають вигляд сот як у бджіл у вулику
     
  5. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Сьогодні появився запах тосолу і дружині капнуло на ногу, ледь мокровато біля ніг переднього пасажира, це потік радіатор пічки? і до чого потрібно бути готовим, коли буду його міняти? І у виробнику зорієнтуйте який купляти. І чи так можна їздити, бо буде час тільки на наступних вихідних?
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Любе підкапування рано чи пізно вильється в потік! Постійно контролюй рівень ох.рідини доки не відремонтуєш і не перегрівай авто. Рекомендувати виробника нажаль неможу, б/ушку теж бо я не сторонник таких запчастин.
     
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    щоб замінити, зазвичай треба знімати всю панель приладів і корпус пічки. насправді вдвох реально справитись за 3-4 год, якщо вперше то за день. по виробниках рекомендував б або Valeo або Hella(Behr) вони зазвичай і йдуть по оригіналу
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якщо на ліву - то мабуть пічка, хоча не факт, бо пічка посередині салону. Якщо на праву то з вентилятора - дощ. Прочищай водостоки.

    БУ не став не при яких.
     
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    уважно обдивився - капає на 2 сторони, тай гаряче, і рівень ОР зменшується
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Краще міняй, як вище радили, щоби не "шарнуло" то все добро по салону.
    Десь на форумі зустрічав, що міняють не знімаючи торпедо, і сам так ізвращався - так не роби, бо до добра не доведе. Саме простіше - знімай торпедо, там складного нічого немає, і заодно переглянеш свої стики воздухопроводу, і коли будеш ставити, стики оброби герметиком, а де був колись (чи є) старий поролон обклей якоюсь фігньою (в себе вирізав та обклеював стики елементів пічки теплошумоізоляційним матеріалом), і тоді матимеш щастя та спокій.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Дійшло все ж таки. А я ж казав - тільки знімати панель !
     
  12. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Радіатор пічки рекомендую брати мідний і з текстолітовим верхом. Знайти важко - але це річ !
    [​IMG]
     
  13. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Варто зразу купити ще матеріал, щоб обклеяти направляючі "крила" всередині пічки, бо від старості вони пообсипалився напевно. Сам клеяв самоклеючу безшумку з обох боків.

    А з приводу знімати чи не знімати торпедо, то якшо маєш час, то таки краще зняти і паралельно довести до порядку простір під нею. Але цілком нормально можна провести заміну не знімаючи торпедо, сам так робив, через терміновість справи.
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    пам'ятаю, до речі, у верхньому пості я мав тебе на увазі...:)
     
  15. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    якої потрібно товщини?
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    3 мм не більше. Не бери паралон бо температура там висока, щоб не воняв тобі.
     
  17. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    А що краще використати(і так буду купляти), і скільки потрібно?
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    У себе використовував теплошумоізоляцію (не поролон), товщина 4 мм, на базарі та фігня є 1 погонний метр 55 грн., але тогопогонного метра хватить на 10 гольфів для такої роботи :yes:, і ще використовував чорний герметик-силікон для пластику, ним запускав стики гофри (рукавів), щоби щілин не було.
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А, я взагалі не прото подумав. Ти спочатку зніми а там видно буде. В мене на обох гольфах він ціленький був, коловне пальцями не тикати. Там вже на місці зорієнтуєшчя що треба.
    Ну це вже лишнє. Тільки роботи додає, нафіг нада.
     
  20. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я стики корпуса пічки проклеював лейкопластирем, а заслінки можна поклеїти будь яким плотним матеріалом який попадеться під руку, головне чим поклеїти бо мені прийшлося робити дану процедуру двічі (повідпадав пенопропілен від клея). І ще одна порада як будеш вирізати ушільнювачі то роби їх максимум на 1-2мм більшими ніж сама заслінка бо потім буде важко рухати повзунки на торпедо і рано чи пізно вони зламаються.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)