Відповідь: Зимові шини На рахунок вузькі чи широкі.Переважно всі стверджують однозначно:вузькі.Але на своєму досвіді переконався, що широкі також мають свої плюси.Наприклад, цієї зими поставив широкі(195\50), бо не хотів знімати диски.Машина краще тримається на широких на будь-якій дорозі, крім "каші".Але погано вони себе проявляють вже коли забуксував або на високому снігу.
Відповідь: Зимові шини Найкращі САВА вже в котрий раз переконуюсь коли від гаража до дороги вигрібаю !
Відповідь: Зимові шини тревел сава не можуть бути найкращі бо існують нокіан, гуд єар і бріджстоун (взагалі вишак) але на бріджстоунах мало хто їздить бо дорогі зараза
Відповідь: Зимові шини Самі найкращі ТОЙО (хтось щосьназве що японці погано зробили ?). А взагалі Саву хвалять, але й ті що в районі 70 у.о. не гірші. А взагалі в однаковому ціновому діапазоні і якість та характеристики приблизно однакові.
Відповідь: Зимові шини Рекомендую всім настирливо Нокіан Хакапеліта або Гуд Їр Ультра Гріп. Це лідери у всіх відношеннях. Інші колеса на клас або кілька класів гірші. Не варто економити на своїй безпеці.
Відповідь: Зимові шини я їзджу на гудєрах ультрагріп 7. шодо ультрагріп 500 і хакапеліти то вони менше пристосовані до траси і мякші - колеса кращі на глибший сніг і на не великі швидкості - гребуть класно. шодо недоліків то шумність на швидкості і менша стійкість до бічних навантажень. шодо ультрагріпів 7 то вони ідеальні для траси - тримають дорогу як дурні, тормозять гарно і на поворотах дуже передбачувані. в них тікі одне слабе місце - сила тяги на середньому або глибокому снігу при рушанні - але прикол в тому шо якшо дуже мягко рушати то вони чіпляються і тягнуть. ше є супершини good year ultragrip eagle - зберігають в собі властивості і сьомих ультрагріпів і 500 тих. колеса трошка дорожчі але варті того. я собі хотів брати але не було в наявності і часу чекати не було (хоча якби знав коли прийде зима то б чекав) в результаті задоволений з сьомих ультрагріпів - надійні і передбачувані, вкотре переконуюсь коли приходиться гальмувати різко на слизькій трасі чи перешкоду обїзджати. всім рекомендую - брав за 80 зелених за коло, вироблені в словенії (не путати з словаччиною)
Відповідь: Зимові шини Стійкість до бічних навантажень визначається не так формою протектора чи його м'якістю, як шириною ската і висотою профіля. Повір мені, моя Хакапеліта перша (колеса, що заслуговують окремої статті, але, на жаль, через екологічні вимоги до гуми зняті з виробництва) розміром 195/60/14 з індексом швидкості H на поворотах тримає машину не гірше літньої. Про гребучість навіть не буду починати. Для прикладу тільки скажу, що мій Сірко то єдина мені відома легкова машина, яка чекала цього року свого власника на "кріселці" поки я катався на тростяні. Ну от, почав..:-D
Відповідь: Зимові шини не спорю - хакапеліта з широким скатом і низьким профілем буде краще триматись на дорозі ніж ультрагріп з вужчим скатом і вищим профілем але по якому снігу їздити на широких колах? крім того попробуй поїздити на ширшому профілі по каші яка в нас переважно на дорогах - машина взагалі втрачає керованість... відомо що на зиму краще мати вужчі колеса, так навіть виробники автомобілів рекомендують. крім того гудєар має запатентовану технологію ламелів з спеціальними півкульоподібними виступами і заглибленнями - що дозволяє зберігати жорсткість протектора при використанні мягкої гуми. мій вердикт був такий: якшо їздити по снігу - глибокому чи вкатаному (його шось дуже мало тепер) десь по гірських чи сільських дорогах, або якшо жити в фінляндії то однозначно хакапеліта. якшо ж оцінити наші реалії - болото, сляка, каша, підмерзаюча поверхня, колдобіни з суміші льоду і асфальту, переважно мокра траса - то однозначно гудєар ультрагріп 7 або ультрагріп ігл п.с. ну якшо до підйомників їздити то нема питань, нокія то класно тікі шо не всім треба туда їхати а от по місту чи по трасі всі їздять
Відповідь: Зимові шини Истину глаголишь! Я в прошлом году зимой на GoodYear UltraGrip 500 в карпаты ездил и забуксовал только один раз - на льду на горке, когда передо мной загрузло другое авто, я остановился и уже тронуться вверх не смог. Но назад съехал легко.
Відповідь: Зимові шини Найкращі то дунлопи і то що широкі то всетаки краще. там де в рихлому снігу всі топляться то моя машка їде по поверхні навіть не тідає. Точно як Чукча на унтах.
Відповідь: Зимові шини А також matador - сава і матадор - то вибір чемпіонів (як ми з братом Тревелом). :mrgreen: Матадор - дуже гарна ціна/якість. Вже не один пацик коли ми їхали то хвалив мою гуму. Крім того я ні разу ніде не засів за цю зиму. Навіть якщо машина загрузала - по газах - і все одно виборхувалась.
Відповідь: Зимові шини Я так розумію, що наші думки зійшлися в двох важливих речах: 1. Хаккапеліта і ультра гріп - зе бест 2. Хакапеліта тримає на асфальті і гребе під гірку Як і Гуд Їр
Відповідь: Зимові шини Ось що... Фолькси настільки досконалі, що вони їдуть в сніг, лід, воду, вогонь і розпечену лаву навіть на запасках. Питайте брата Тревела хто не вірить. :mrgreen:
Хто зможе допомогти (знайти) В свої юні роки я бачив фільм нагадав мені Тополь в попередньому пості. Він колись 1 раз транслювався по телеканалу "Міст", називався "Лід, вогонь і динаміт". Сюжет фільму не пригадаю, але поперло мене в тому фільмі учась цілої купи Фольцвагенів Гольфів (штук 50). Вони змагалися за щось, гасали по горах, корида кльова була на машинах. Хто може знає де дістати цей фільм?
Відповідь: Зимові шини нє ну повір що на тих таблетках їзда до сраки. Мою Джетту і Пасата добре носило по дорозі і відчував усі ями, хоча більше 70 км/год не пер.