хлопаки бренд це хорошо,але і на малюнок протектора потрібно дивитись(від нього залежить як буде гребти).
почитав трохи тему. виникли питання. минулої зими довго намагався толком зробити два розвороти на 360 - не вийшло, один вийшов іто до 360 не дотягугав. навчіть!!! як себе буде почувати гольф на зимовій гумі 155-тці (літню я таку в принципі не бачив)? мені здається що взимку чим вужча гума тим краще ( в міру звичайно) але можу бути неправий. відповіді "перехрестись" можете не озвучувати. Бодун: ІМХО, якщо досвід їзди по зимових дорогах не великий то шиповану бери, на асфальті без снігу неприємні відчуття, хоча на гололёді вона дійсно рішає. якщо купиш шиповану - май на увазі - швидко не їздь - буває таке що шипи вилітають. трошки баёк з власного досвіду. якось на москалёві (гума хороша зимня) з батьком (у нёго досвід їзди по гололёду дуужевеликий) їхав по трасі по укатоному до лёду снігу. 80 їхати одне задоволення, на поворотах до 60 скидуєш швидкість і чудово вписуєшся, головне не тормозити. треба було зупинитись по природній нужді. скинув я швидкість до 30 кмвч і вирішив що нібито нешвидко їду можна нажати на гальма. я в туалет ледь не сходив не виходячи з машини, ледь її піймав щоб не розвернуло. мораль: якщо за кермом "підсніжник" то гума мало допоможе
На асфальті шипи приблизно за 5 - 6 000 км стираються (заокруглюються) і потім їзда по асфальту така, що краще було б на літній гумі. Про бруківку взагалі мовчу... Повний ППЦ... Шипи хороші тоді, коли постійно їздиш по снігу і льоді... Тоді то незамінима річ. Але в місті рідко буває таке покриття дороги і відповідно шипи стають не поміччю, а проблемою. ІМХО - їздиш по селах, непрокатаних дорогах - шипи саме для тебе, по місту - я б не брав навіть даром. Якщо неправий - поправте...
Краще в селі акуратніше, а в місті впевнено. ІМХО - Брати без шипів. Чомусь я особисто їм не довіряю.... + шипований середнячок вартує як хогоша гума без шипів. Для зимової гуми основне то її мякість, але требе знайти компроміс для їзди по замерзшому асфальті (як то в нас досить часто буває)...
От прийшла знову зима. Досвіду малувато - другий рік за кермом, минулу зиму простояв, навіть зимових колес не брав. Потрібна зимова гума. 195/65R15 Наразі вибір падає на: Pirelly Winter 190 SnowSport // 506 грн в автосезонах якщовірити їх прайсу Goodyear Ultra Grip 7+ // 760 грн на іtyre.com Загалом активної їзди зимою не планую, можливо на села, по місту. Що скажете, варто брати ultra grip?
Це Китай... Тому й твердувата... Хоча маршрутчики в захваті від того виробника. Дууууже жовго їздить. Майже не стирається. Як я вже писав : ІМХО - для гуми на зиму головне то її мякість... А малюнок протектора дійсно суперовий!!! - Це на скільки? Якщо різниця в 1 гумі не більше 50-100 грн то варто взяти дорожчу, але таку яка тобі особисто підійде по всіх параметрах і не думати чи позначиться твердість на керованості в критичний момент. Гуму купуєш на 3 роки, їздиш на ній 4,5 місяці (близько 150 днів) в році... Відповідно переплата в 88 копійок на день за впевнене керування своїм конем. ІМХО - зовсім небагато...
І знову як завжди-пишеш те про шо не знаєш, ніякий то не китай а корея! І 340 за шт. - ідеальний варіант! Ліпшою може бути тільки нокія, мішелін, тойо але ціновий діапазон там зовсім інакший якщо все було б так просто, ніхто про такі речі як не питав! А тупо брав найдорожчу!
якби це був Китай... то й я би не питав!! До речі навіть і у Китая не все таке й погане.. Малюнок точно же такий як і у Нокіан хакапеліта rsі (ніби так), і відгуки ніби непогані, що про ті, що про ті. Просто хотів почути думку форумчан, може хто юзав уже.
Я й не казав що вона погана. Я сказав що треба бути обачним, оскільки "твердість" може бути вирішальним фактором в критичній ситуації. Заперечте мені що для гуми основне її мякість. Напевне не знайдеться таких... ТОді закономірно - Якщо різниця в 1 гумі не більше 50-100 грн то варто взяти дорожчу Навіщо платити по 400(!!!) за Китайське (сорі Корейське - бо мені, в принципі всерівно) Г..но, яке не підходить для наших доріг і режиму експлуатації? Ніде більше сніг не викидають на проїжджу частину замість того, щоб його звідти прибирати... 2 OLEG26: Невже така принципова різниця? Я написав свою думку. Не в образу Китаю чи Кореї. Усвідомлюю, що на даний момент багато речей виробляється там і не всі вони га..о, проте ти сам написав "трошка твердувата". Зараз купиш, після літа в гаражі вона стане як літня, а на третій сезон буде взагалі кусками відвалюватись... Варіант - купити холодильник і тримати її там, щоб не перегрілася :D А чи не простіше взяти "Русяву"? Хоч і купиш товар сумнівної якості, трошки твердуватий, але свого, національного виробника підтримаєш. + виграєш в ціні. ІМХО
До Вашого відома Росава в тому розмірі WQ101 чи WQ102 коштує 325, і по якості на порядок гірша від ханкук! якшо порівняти з 175\70 Р 13 М+S 82R HKPL R (Nokian) так і є, але ціна її 713..... різницю відчуваєш??? але я також написав Щодо А як Ви думаєте??? Китай і Корея то одне і те саме??? Тоді може Чері і Кіа також те саме??? Будьте уважнішим
Хлопаки, то ваша справа на чому їздити. Ще мій інструктор по водінню казав, що є три речі, на яких в машині економити не варто: 1. гума; 2. гальма і ходова; 3. рульове кермування. Решта для нього особисто ролі не відігравало (хоча в самого авто було в ідеальному стані (РОБОЧЕ АВТО(!!!!!) Повторю слова одного свого знайомого: Краще катаний європеєць ніж новий китаєць (кореєць, малазієць, і те де)- так сказала людина, коли купила собі після Б5 98 року випуску нового Сіда. ІМХО - підтримую його. А ви вправі вибирати свою "правду" зі всіх аргументів, які тута наведені.
З власного досвіду GoodYear не рекомендував би нікому, ще ні один комплект не доїздив до кінця щоб не покрутило або щоб гулі не повискакували. найнадійніші Мішеліни і Континенталі. Взагалі зимою краще їздити як літом .... хто не вміє той машину в гаражі тримає. Причому задній привід зимою надійніший за передній і не сильно має значення який виробник і який рисунок..(аби не літній), якщо по снігу їздити не вмієш.
Друзі, задумайтеся перед купівлею китайської чи корейської гуми, це ж ваша безпека, хіба на цьому вартує економити? Краще вже на бензині економити і кататися на трамваях. Малюнок та м'якість далеко не єдині фактори надійності гуми, не забувайте цього.
2 scirocco: Дякую за підтримку моєї точки зору. Прослідковується логіка людей, які купують Чері і кажуть що то супермашина. Без образ власникам Чері, мої доводи за і проти Чері є у відповідній темі на форумі. Та й в принципі не тільки мої. Наразі хочу звернути вашу (усіх) увагу на наступне: Навіть якщо простими способами порівняння (без застосування логічних прийомів) співставити ціни на гуму, то вийде - НОКІАН вир-ва Новоросійська вартує близько 700 грн за кулко, Хенкук усім відомого КОРЕЙСЬКОГО вирва - 340 (з інфо, наданої Олегом26). З врахуванням усіх траспортних і митних зборів. А тепер підключаємо логіку: Якщо немає різниці і то хороша річ як ви усі твердите, то чому при ближчій відстані і багатьох міждержавних торговельних угодах з Росією шина дорожча, аніж Корейська, яка до нас проплила біля 5000 км. Поясню простіше на прикладі ЧЕРІКА.... Якщо в нас він вартує близько 10 100 американських грошей, то... - відкиньте оплату праці робітників, які того возика для кондиціонера складали, перевіряли, тестували, і теде(то якщо вірити рекламі); - митні збори; - витрати на транспортування; - усі надбавки і накрутки, які нараховуються на вартість авто в режимі завод-вел гурт- гурт- транспортувальник- наш гуртовик- наш гуртовик- власник салону- кінцевий споживач. ІТОГО - Вийде приблизна вартіть ЧЕРІ в Китаї складає близько 3 000 доларів. А тепер ще разочок піднапряжіть мізки - Яка може бути якість авто за 3 000. Ви всі знаєте якість Фольців і ціни на з/ч до них. Порівняйте. Той, хто скаже, що миплатимо в тому числі і за бренд, не помилиться, але підрахуйте скільки ЧЕРІ витрчає на рекламу і заказуху по теліку, радіо і бігбордах. Вийде більше. СОРІ ЩО СТІЛЬКО БУКВ. Виклав своє ІМХО. Вражає, що наш народ перестає думати. Краще поставити авто на зиму якщо нема коштів на гуму і бути живим і здоровим, аніж купити "трошки твердуватий нормальний варіант на ті гроші" і заплатити за це здоровям (в кращому випадку). Вибачте якщо когось образив. Задумайтесь над тим. Дякую за увагу