Зимові шини

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Sergio, 18 жов 2006.

  1. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    хлопаки бренд це хорошо,але і на малюнок протектора потрібно дивитись(від нього залежить як буде гребти).
     
  2. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    почитав трохи тему. виникли питання.
    минулої зими довго намагався толком зробити два розвороти на 360 - не вийшло, один вийшов іто до 360 не дотягугав. навчіть!!! :)

    як себе буде почувати гольф на зимовій гумі 155-тці (літню я таку в принципі не бачив)? мені здається що взимку чим вужча гума тим краще ( в міру звичайно) але можу бути неправий. відповіді "перехрестись" можете не озвучувати.

    Бодун: ІМХО, якщо досвід їзди по зимових дорогах не великий то шиповану бери, на асфальті без снігу неприємні відчуття, хоча на гололёді вона дійсно рішає. якщо купиш шиповану - май на увазі - швидко не їздь - буває таке що шипи вилітають.

    трошки баёк з власного досвіду.
    якось на москалёві (гума хороша зимня) з батьком (у нёго досвід їзди по гололёду дуужевеликий) їхав по трасі по укатоному до лёду снігу. 80 їхати одне задоволення, на поворотах до 60 скидуєш швидкість і чудово вписуєшся, головне не тормозити. треба було зупинитись по природній нужді. скинув я швидкість до 30 кмвч і вирішив що нібито нешвидко їду можна нажати на гальма. я в туалет ледь не сходив не виходячи з машини, ледь її піймав щоб не розвернуло.
    мораль: якщо за кермом "підсніжник" то гума мало допоможе
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    На асфальті шипи приблизно за 5 - 6 000 км стираються (заокруглюються) і потім їзда по асфальту така, що краще було б на літній гумі. Про бруківку взагалі мовчу... Повний ППЦ...
    Шипи хороші тоді, коли постійно їздиш по снігу і льоді... Тоді то незамінима річ.
    Але в місті рідко буває таке покриття дороги і відповідно шипи стають не поміччю, а проблемою.
    ІМХО - їздиш по селах, непрокатаних дорогах - шипи саме для тебе, по місту - я б не брав навіть даром. Якщо неправий - поправте...
     
  4. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    В тому то й вся проблема, що і по місту їзджу і по селах((
     
  5. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Краще в селі акуратніше, а в місті впевнено.
    ІМХО - Брати без шипів.
    Чомусь я особисто їм не довіряю....
    + шипований середнячок вартує як хогоша гума без шипів.
    Для зимової гуми основне то її мякість, але требе знайти компроміс для їзди по замерзшому асфальті (як то в нас досить часто буває)...
     
    Останнє редагування: 17 жов 2009
    • Подобається Подобається x 1
  6. Volomiv

    Volomiv Новачок

    Авто:
    VW Jetta 2008
    От прийшла знову зима. Досвіду малувато - другий рік за кермом, минулу зиму простояв, навіть зимових колес не брав.
    Потрібна зимова гума. 195/65R15
    Наразі вибір падає на:
    Pirelly Winter 190 SnowSport // 506 грн в автосезонах якщовірити їх прайсу
    Goodyear Ultra Grip 7+ // 760 грн на іtyre.com
    Загалом активної їзди зимою не планую, можливо на села, по місту.
    Що скажете, варто брати ultra grip?
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Їх там вже немає!
    Візми ліпше 195\65 R15 М+S 91Т Nokian W+ там вони по 700!
     
  8. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Може хтось порадить по цих шинах Hankook 175/70/13 W409 82T? скажіть свою думку варточи ні?

    [​IMG]
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Малюнок бомба, трошки твердувата, на свої гроші хороший варіант!
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Це Китай... Тому й твердувата...
    Хоча маршрутчики в захваті від того виробника. Дууууже жовго їздить. Майже не стирається.
    Як я вже писав : ІМХО - для гуми на зиму головне то її мякість...
    А малюнок протектора дійсно суперовий!!!
    - Це на скільки?
    Якщо різниця в 1 гумі не більше 50-100 грн то варто взяти дорожчу, але таку яка тобі особисто підійде по всіх параметрах і не думати чи позначиться твердість на керованості в критичний момент.
    Гуму купуєш на 3 роки, їздиш на ній 4,5 місяці (близько 150 днів) в році...
    Відповідно переплата в 88 копійок на день за впевнене керування своїм конем. ІМХО - зовсім небагато...
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    І знову як завжди-пишеш те про шо не знаєш, ніякий то не китай а корея!
    І 340 за шт. - ідеальний варіант! Ліпшою може бути тільки нокія, мішелін, тойо але ціновий діапазон там зовсім інакший
    якщо все було б так просто, ніхто про такі речі як
    не питав! А тупо брав найдорожчу!
     
    Останнє редагування: 21 жов 2009
    • Подобається Подобається x 3
  12. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander

    якби це був Китай... то й я би не питав!! До речі навіть і у Китая не все таке й погане..
    Малюнок точно же такий як і у Нокіан хакапеліта rsі (ніби так), і відгуки ніби непогані, що про ті, що про ті. Просто хотів почути думку форумчан, може хто юзав уже.
     
  13. TELESYK

    TELESYK Active Member

    Авто:
    Vento4ka 2.8і ААА
    Dodge Ram Van 2.4і
    Dodge Grand Caravan 3.8і V6
    BMW E46 320і
    Vectra C 3.2 V6
    CLK 2.0 kompressor
    а де такі ціни?
     
  14. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Я й не казав що вона погана.
    Я сказав що треба бути обачним, оскільки "твердість" може бути вирішальним фактором в критичній ситуації. Заперечте мені що для гуми основне її мякість.
    Напевне не знайдеться таких...
    ТОді закономірно -
    Якщо різниця в 1 гумі не більше 50-100 грн то варто взяти дорожчу
    Навіщо платити по 400(!!!) за Китайське (сорі Корейське - бо мені, в принципі всерівно) Г..но, яке не підходить для наших доріг і режиму експлуатації?
    Ніде більше сніг не викидають на проїжджу частину замість того, щоб його звідти прибирати...
    2 OLEG26: Невже така принципова різниця?
    Я написав свою думку. Не в образу Китаю чи Кореї.
    Усвідомлюю, що на даний момент багато речей виробляється там і не всі вони га..о, проте ти сам написав "трошка твердувата".
    Зараз купиш, після літа в гаражі вона стане як літня, а на третій сезон буде взагалі кусками відвалюватись... Варіант - купити холодильник і тримати її там, щоб не перегрілася :D
    А чи не простіше взяти "Русяву"? Хоч і купиш товар сумнівної якості, трошки твердуватий, але свого, національного виробника підтримаєш. + виграєш в ціні.
    ІМХО
     
  15. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    А я от купив SAVA :sad: , хоча тоже подумував над Hankook, ще й дорожче :sad:
     
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    До Вашого відома Росава в тому розмірі WQ101 чи WQ102 коштує 325, і по якості на порядок гірша від ханкук!
    якшо порівняти з 175\70 Р 13 М+S 82R HKPL R (Nokian) так і є, але ціна її 713..... різницю відчуваєш???
    але я також написав
    Щодо
    А як Ви думаєте??? Китай і Корея то одне і те саме??? Тоді може Чері і Кіа також те саме???
    Будьте уважнішим
     
  17. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Хлопаки, то ваша справа на чому їздити.
    Ще мій інструктор по водінню казав, що є три речі, на яких в машині економити не варто:
    1. гума;
    2. гальма і ходова;
    3. рульове кермування.
    Решта для нього особисто ролі не відігравало (хоча в самого авто було в ідеальному стані (РОБОЧЕ АВТО(!!!!!)
    Повторю слова одного свого знайомого:
    Краще катаний європеєць ніж новий китаєць (кореєць, малазієць, і те де)- так сказала людина, коли купила собі після Б5 98 року випуску нового Сіда.
    ІМХО - підтримую його.
    А ви вправі вибирати свою "правду" зі всіх аргументів, які тута наведені.
     
    Останнє редагування: 22 жов 2009
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    З власного досвіду GoodYear не рекомендував би нікому, ще ні один комплект не доїздив до кінця щоб не покрутило або щоб гулі не повискакували. найнадійніші Мішеліни і Континенталі.
    Взагалі зимою краще їздити як літом .... хто не вміє той машину в гаражі тримає. Причому задній привід зимою надійніший за передній і не сильно має значення який виробник і який рисунок..(аби не літній), якщо по снігу їздити не вмієш.
     
    Останнє редагування: 23 жов 2009
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Друзі, задумайтеся перед купівлею китайської чи корейської гуми, це ж ваша безпека, хіба на цьому вартує економити? Краще вже на бензині економити і кататися на трамваях. Малюнок та м'якість далеко не єдині фактори надійності гуми, не забувайте цього.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    2 scirocco:
    Дякую за підтримку моєї точки зору.
    Прослідковується логіка людей, які купують Чері і кажуть що то супермашина.
    Без образ власникам Чері, мої доводи за і проти Чері є у відповідній темі на форумі. Та й в принципі не тільки мої.
    Наразі хочу звернути вашу (усіх) увагу на наступне:
    Навіть якщо простими способами порівняння (без застосування логічних прийомів) співставити ціни на гуму, то вийде -
    НОКІАН вир-ва Новоросійська вартує близько 700 грн за кулко,
    Хенкук усім відомого КОРЕЙСЬКОГО вирва - 340 (з інфо, наданої Олегом26).
    З врахуванням усіх траспортних і митних зборів.
    А тепер підключаємо логіку:
    Якщо немає різниці і то хороша річ як ви усі твердите, то чому при ближчій відстані і багатьох міждержавних торговельних угодах з Росією шина дорожча, аніж Корейська, яка до нас проплила біля 5000 км.
    Поясню простіше на прикладі ЧЕРІКА....
    Якщо в нас він вартує близько 10 100 американських грошей, то...
    - відкиньте оплату праці робітників, які того возика для кондиціонера складали, перевіряли, тестували, і теде(то якщо вірити рекламі);
    - митні збори;
    - витрати на транспортування;
    - усі надбавки і накрутки, які нараховуються на вартість авто в режимі завод-вел гурт- гурт- транспортувальник- наш гуртовик- наш гуртовик- власник салону- кінцевий споживач.
    ІТОГО - Вийде приблизна вартіть ЧЕРІ в Китаї складає близько 3 000 доларів.
    А тепер ще разочок піднапряжіть мізки - Яка може бути якість авто за 3 000.
    Ви всі знаєте якість Фольців і ціни на з/ч до них. Порівняйте.
    Той, хто скаже, що миплатимо в тому числі і за бренд, не помилиться, але підрахуйте скільки ЧЕРІ витрчає на рекламу і заказуху по теліку, радіо і бігбордах.
    Вийде більше.
    СОРІ ЩО СТІЛЬКО БУКВ.
    Виклав своє ІМХО.
    Вражає, що наш народ перестає думати.
    Краще поставити авто на зиму якщо нема коштів на гуму і бути живим і здоровим, аніж купити "трошки твердуватий нормальний варіант на ті гроші" і заплатити за це здоровям (в кращому випадку).
    Вибачте якщо когось образив.
    Задумайтесь над тим.
    Дякую за увагу
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)