Зуум тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем GVM, 7 кві 2012.

  1. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Той - це білий чи коричневий? Бо до недавна всі говорили про коричневий, шукав довго, купив два на шротах (один по роз’єму не підійшов), але ще не ставив. І якщо це білий - то, будь-ласка, закиньте його фотку.
     
  2. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Зараз змінилось маркування по кольорах( це я про замінники) зніми свій подивись який тиск і тоді підбирай, мав схожу ситуацію. Верхній датчик 0,15..0,45 бар був в оригіналі чорний(ну або коричневий точно важко сказати колір), в оригіналі вже не випускається, а замінник 0,15...0,35 бар йде вже синього кольору.
     
    Останнє редагування: 17 тра 2012
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    взагалі-то це все неправда
     
  4. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Я навів приклад як я шукав, реальну життєву ситуацію. Де тут неправда?
     
  5. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    теж в магазині по каталогу замінників показало синій, а на машині чорний. прийшлось перед магазином відкрутити і звіряти параметри зазначені на самому датчику ( чорний 0,15..0,45 синій 0,15...0,35 ) поставив синій
     
  6. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
  7. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    На мому моторі верхній коричневий 0,3+-0,15 бар. а нижній білий 1,8 бар.Мотор 1,8 GX. доречі все закінчилось заміною цих двох датчиків і масляного фільтра.
     
  8. Шурик

    Шурик Початківець

    Авто:
    VW Jetta CL 1.3 1990 р.в.
    Клубна карта:
    000080
    Всім привіт,

    Найшов підходящу тему, щоб не створювати нову.

    В мене так само виникла данна проблемка, загоряється лампочка масла.
    Вже і масло міняв, спершу перестало, а потім знов почала( але за містом).
    Їздив міряти тиск масла, по факту тиск масла падає при нагріванні мотора.

    Хлопці підскажіть, що це може бути...??

    Наперед вдячний.
     
  9. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    В яких умовах загоряється лампочка? І який тиск масла та при яких оборотах і температурах?
     
  10. Шурик

    Шурик Початківець

    Авто:
    VW Jetta CL 1.3 1990 р.в.
    Клубна карта:
    000080
    Загоряється лампочка коли їду по трасі, тиск масла нажаль не знаю, тиск масла міряли коли розігрівся мотор, але б хотів повторно провести данну процедуру, бо вже замучився з машинкою...
     
  11. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Варіанти є 4:
    - несправний датчик тиску 1,8 Bar
    - масло втратило свої властивості та стало рідке
    - Несправний масляний насос
    - забитий масляний фільтр або якийсь з каналів
     
  12. Шурик

    Шурик Початківець

    Авто:
    VW Jetta CL 1.3 1990 р.в.
    Клубна карта:
    000080
    масло + фільтр вже міняв, а ось на рахунок іншого не вкурсі.
     
  13. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    так який тиск показав манометр?
     
  14. Шурик

    Шурик Початківець

    Авто:
    VW Jetta CL 1.3 1990 р.в.
    Клубна карта:
    000080
    нажаль цього я не пам"ятаю, знаю тільки що коли машина нагріта(добряче) тоді падає тиск. Майтер казав, що можливо це масляний насос.
     
  15. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    А може бути проблема, що вкладиші колінвалу не тримають тиск? Бо масло і фільтр міняв, тиск масла на прогрітій але не врусі машині майже 3, а при тривалій їзді по трасі на певних обертах спрацьовує зумер і лампочка загарається.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Приїдь - найдем твою причину... і тиск переміряєм
     
  17. Шурик

    Шурик Початківець

    Авто:
    VW Jetta CL 1.3 1990 р.в.
    Клубна карта:
    000080
    Юра доброго дня,

    скажіть куди їхати і чи можна в четверг до Вас?
    ну і телефончик би))
     
  18. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Мого Гольфа теж не обминула дана несправність. Читав форуми, але до кінця не знайшов відповіді на своє запитання. Двигун 1,3МН, загорілася лампочка тиску масла і працює зумер, рівень масла і тиск (перевірили механічним датчиком) впорядку. Який саме датчик замінити? В мене два розміщені на задній частині головки, обидва чорні. Лівий розрахований на тиск 1,2-1,6, правий не памятаю. Як правильно має бути з датчиками (кольори,тиск)? Як визначити, який не справний і чи можна його якось "здурити", щоб не жужав до заміни. Дякую.
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Здурити по ідеї можна кинувши фішку на массу. Кольори білий та коричневий


    С мабільнава дєвайса
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Значить то вже хтось колхозив. Колір датчика повязаний з тиском на який цей датчик зроблений. Тобто датчики мають бути різних кольорів. Викручуй і читай на самих датчиках на який тиск вони розраховані.... А може просто вони брудні - і виглядають одного кольору)))))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)