о напевне віконце...якщо посередині віконця зелене то все добре...якщо біле - посередині червоне то доляти води... якщо червоне посередині біле - то розряджений
Якщо їхати від Чорновола по Під Дубом до кільця, то далі повертаєш на право(на Джерельній) не доїзджаючи мосту повертаєш знову направо і у дворі прямо в кінець, там запитаєш.
Дякую - показує зеленим - значить все добре, поки міняти не буду (хоча "прикурювач" куплю про всяк випадок - як не собі то іншим допоможу)
Краще трос буксирувальний... Знайомий дав прикурити і попав на заміну генератора. Казав більше не дасть і мені радив не давати. Краще смикнути або штовхнути.
Ага, смикнути чи штовхнути на електронному автоматі Ну і не всі прикурюють без включених фар і інших споживачів щоб посадити генератор.
Так то воно так, але не потрібно забувати що цей індикатор показує стан акумулятора тіки на тій банці навпроти якої розташований... Так шо краще час від часу відкривати і дивитися шо там, якшо є підозра.
Ключ на 10 з собою возиш? І взагалі тре знайти десь інфу як правильно "прикурювати". Мо де вже обговорювалось тут? Ага знайшов - ось тут
Можна попробувати зробити десульфатацію пластин, якщо аккум не дуже дохлий то це ще трохи продовжить срок експлуатації на кілька місяців. Я ще б порадив заміряти струм "утечки" на самому авто, тобто можливо щось при вимкненому запаленні садить аккум. Для вітчизняніх авто цей струм в нормі 0 мА. для іномарок 0,08-0,12 мА
Прийшлося змінити АКБ, оскільки зовсім сів і то протягом 3х днів Купив новий Varta Silver 61h. Причому був на Bosch сервісі (той що на початку Кульпарківської), хотів взяти акум бош чи варту в них (оскільки після перевірки вони сказали що мій відновленню не підлягає), і запропонували мені єдиний вартівсьий акумулятор (бошівських у них не було, навіть на складі), за яким їздили пів дня і в результаті так і не знайшли, і запропонували мені... АКБ вітчизняного виробництва Коротше, мені самому прийшлося шукати нову АКБ - знайшов і на 100 грн дешевше ніж вони мені пропонували... Старий акум.. викинув на смітник PS. Струм споживання моєї машини (на сигналці) 0,108 А - виглядає що в нормі.
Даремно. Можна було здати. Цін не знаю зараз, але до мене самі підходили в гараж, питали за старий акум. 50 грив давали рік тому. А ще деякі магазини беруть старий і дають знижку на новий.
Закінчую конструювати новий десульфатуючий автомат, по закінченні можемо проексперементувати. Взагалі не бачив ні одного фірмового пристрою для десульфатації, більше для розводу кліентів)))
Мені ті 50-60 грн не окупляться Щоб поїхати в той магазин чи сервіс і там здати той акумулятор, причому, як правило, вони працюють в мій робочий час, а потім вже закриті - то я більше втрачу грошей на роботі і за бензин, щоб взяти ті гроші за стару АКБ.
Марна справа.Якщо в АКБ посипались пластини і на дні створили 1-2 сантиметровий зкамянілий осадок то нічого вже АКБ не поможе... якщо осадку нема то АКБ і так працює... а злапати момент коли осадок тільки утворюється практично неможливо.
Колись один старий електрик сказав(мій вчитель, з технікума): щоб акум служив довго, потрібно щоб авто заводилося з пів-дрику. То на батьківській тавріїї вже 8 років крутить ІСТА.
Я вам відповім як випускник ХИРЕ, що ваш вчитель ніфіга вас не навчив про сучасні авто, та і ІСТА саморозрядкою за 8 років би в кому впала би))))