Нормальна робота лампочки при спрацюванні датчика низького тиску - повільно блимає червона лампочка. Нормальна робота лампочки при спрацюванні датчика високого тиску - повільно або швидко (у деяких машинах) блимає червона лампочка+дзвинить зуммер. Нормальна робота при спрацюванні обидвох датчиків - див п. 1. Датчики також мають реле затримки - лампочка і зуммер при отриманні сигналу від датчика високого тиску спрацьовують із затримкою у прибл. 2 секунди від моменту подачі сигналу. Також вони не спрацьовують при коротких (менше 2 сек) сигналах від датчика. Також у деяких машинах при повторному піднятті тиску симптоми датчика низького тиску не проходять, блимання вимикається лише при вимкненні і повторному ввімкненні запалювання. Датчик високого тиску може розбудити зуммер лише в амплітуді обертів більше 2000 і менше 4500. На інших обертах у справних щитках показники з нього не зчитуються. Постійне свічення може бути наслідком замкненої доріжки перед щитком, інше в голову не приходить.
А як пояснити роботу датчиків при хаотичному блиманні лампочки на приборці на холостих обертах? Трошки газу і щезає це блимання. Ситуація не вписується у вищеописані. Зараз немає такого, але було.
Може то лампочка акумулятора? Якщо точно масла, то значить проблема після датчика, будь яка інформація від датчика йде через реле і в результаті лампочка або блимає або ні. Хаотичне блимання каже про проблеми після датчика і після процесора (реле блимання)
Може я не знаю де є і як виглядає датчик Холла (може!), але ці лампочки переплутати - то вже зовсім ви про мене якоїсь думки цікавої В мене саме моргала і то хаотично лампа тиску масла на приборці, якби контакту доброго не було. Але через пару хвилин такого моргання встановлювався режим повільного блимання на холостих. І хіба тільки підгазовка спасала від того, щоб двигун НЕ заглох. Та завдяки Донецькому підняли оберти двигуна на холостому на гарячий двигун і ця проблема відійшла. Артем поставив якусь хитру штуку і зараз на гарячому двигуні оберти не падають так, що ось ось мотор заглохне. Працює все стабільно. П.С. Рідний форум, не губи більше повідомлення, бо я не письменник і кожного разу виходять різні повідомлення. Хоча за змістом приблизно однакові. Але це все одно не є добре писати по два-три рази одне і те саме!
Ось і я про цю світомузику...... Все вищеописане scirocco підтверджує мої здогадки щодо глюків, питання тільки де вони формуються?... може в самій припорці? або наприклад чи можуть десь в середині панелі контактні доріжки приборки (діоди, резистори, тощо) торкатись маси або коротити паралельні доріжки? Пробував метод "кулака" - не зовсім допомагає.... якщо це дійсно панель приладіва - буду розбирати.
Рідко буває щоб так глючила панель приладів, чи то ба, проводка. Я саме про те, що мерехтіння лампочки проявляється саме при малих обертах і на більших припиняється. Це можливо лише у випадку,коли саме на таких обертах з"являється сильна вібрація.
не зовсім зрозумів про які вібрації йде мова? якщо про низькі оберти, і намагання заглохнути, то в мене вібрацій нема (оберти при необхідності регулюю ручним підсосом, карб Solex). А лампочка мерехтить в різних діапазонах обертів. Перегазовка не завжди допомагає.
Короч, зібрав 16V KR двигун? поставив його на місце 8V JH Як відомо 8V двигун має два датчика тиску масла: білий високого тиску на корпусі фільтра масла, та коричневий низького тиску в ГБЦ. коли поставив двигун то з білим датчиком все ясно, а куди "вкорячити" коричневий датчик?