Блимає лампочка масла

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем lipi13, 28 лис 2011.

  1. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001

    Нормальна робота лампочки при спрацюванні датчика низького тиску - повільно блимає червона лампочка.
    Нормальна робота лампочки при спрацюванні датчика високого тиску - повільно або швидко (у деяких машинах) блимає червона лампочка+дзвинить зуммер.
    Нормальна робота при спрацюванні обидвох датчиків - див п. 1.

    Датчики також мають реле затримки - лампочка і зуммер при отриманні сигналу від датчика високого тиску спрацьовують із затримкою у прибл. 2 секунди від моменту подачі сигналу. Також вони не спрацьовують при коротких (менше 2 сек) сигналах від датчика.

    Також у деяких машинах при повторному піднятті тиску симптоми датчика низького тиску не проходять, блимання вимикається лише при вимкненні і повторному ввімкненні запалювання.

    Датчик високого тиску може розбудити зуммер лише в амплітуді обертів більше 2000 і менше 4500. На інших обертах у справних щитках показники з нього не зчитуються.

    Постійне свічення може бути наслідком замкненої доріжки перед щитком, інше в голову не приходить.
     
    Останнє редагування: 5 гру 2011
  2. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А як пояснити роботу датчиків при хаотичному блиманні лампочки на приборці на холостих обертах? Трошки газу і щезає це блимання. Ситуація не вписується у вищеописані. Зараз немає такого, але було.
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Може то лампочка акумулятора? Якщо точно масла, то значить проблема після датчика, будь яка інформація від датчика йде через реле і в результаті лампочка або блимає або ні. Хаотичне блимання каже про проблеми після датчика і після процесора (реле блимання)
     
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Може я не знаю де є і як виглядає датчик Холла (може!), але ці лампочки переплутати - то вже зовсім ви про мене якоїсь думки цікавої :) В мене саме моргала і то хаотично лампа тиску масла на приборці, якби контакту доброго не було. Але через пару хвилин такого моргання встановлювався режим повільного блимання на холостих. І хіба тільки підгазовка спасала від того, щоб двигун НЕ заглох. Та завдяки Донецькому підняли оберти двигуна на холостому на гарячий двигун і ця проблема відійшла. Артем поставив якусь хитру штуку і зараз на гарячому двигуні оберти не падають так, що ось ось мотор заглохне. Працює все стабільно.

    П.С. Рідний форум, не губи більше повідомлення, бо я не письменник і кожного разу виходять різні повідомлення. Хоча за змістом приблизно однакові. Але це все одно не є добре писати по два-три рази одне і те саме!
     
  5. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Ось і я про цю світомузику...... :sad:
    Все вищеописане scirocco підтверджує мої здогадки щодо глюків, питання тільки де вони формуються?... може в самій припорці? або наприклад чи можуть десь в середині панелі контактні доріжки приборки (діоди, резистори, тощо) торкатись маси або коротити паралельні доріжки?
    Пробував метод "кулака" - не зовсім допомагає....
    якщо це дійсно панель приладіва - буду розбирати.
     
    Останнє редагування: 8 гру 2011
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Рідко буває щоб так глючила панель приладів, чи то ба, проводка. Я саме про те, що мерехтіння лампочки проявляється саме при малих обертах і на більших припиняється. Це можливо лише у випадку,коли саме на таких обертах з"являється сильна вібрація.
     
  7. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    не зовсім зрозумів про які вібрації йде мова? якщо про низькі оберти, і намагання заглохнути, то в мене вібрацій нема (оберти при необхідності регулюю ручним підсосом, карб Solex). А лампочка мерехтить в різних діапазонах обертів. Перегазовка не завжди допомагає.
     
  8. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Вібрації немає, але якщо би була то?
     
  9. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Короч, зібрав 16V KR двигун? поставив його на місце 8V JH
    Як відомо 8V двигун має два датчика тиску масла: білий високого тиску на корпусі фільтра масла, та коричневий низького тиску в ГБЦ.

    коли поставив двигун то з білим датчиком все ясно, а куди "вкорячити" коричневий датчик?
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Ха, знайшов відповідь на своє питання [​IMG]
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)