А може бути що моторчик вмер, тому і був відключений. Ще з проводкою може бути не добре, варто продзвонити.
шукаю лямду зонт і людину яка могла би трошки допомогти розібратися що за двигун, ато вже паро сервісів обїздив, деякі кажуть що трамблер повинен бути інший, інші кажуть що він нормальний, мозгами можна поїхати, хоть і сам механік но в двигунах шарю лише по жигулях(
береш сайт exist.ua. Реєструєшся там і в elcats також. І починаєш вивчати каталог запчастин. Там і картинки є і букви моторів. +поскачуй все що є до B3 з http://vwts.ru/vw_passat3_35i.html
а от який в мене двигун я незнаю. знаю що 1.8, шукав букви то незнайшов... є плоскості на ньому а цифер і букв немає
Номер бензинового двигуна має бути на блоці двигуна, під другою свічкою, якщо рахувати справа. У дизельного, може бути ще на кріплені масляного фільтра(генератора).
Ооо ... завтра подивлюся зранку. надіюся що знайду. так я її шукав над другою і третьою свідчкою і ненайшов. якщо номер нище. то надіюся найду. сподіваюся Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2
ну що. сьогоднішній висновок. вчора загнав машинку. нічого толком несказали. все говорять що діагностичної фішки ннмає. і нічого толком зробити не можуть. вчора після сервісу додому доїхав. но це була остання їзда. сів акумулятор. генератор перестав подавати заряд. хотя на СТО перевірялося. сигналку поставив. но так і не перевірив. батарейка то мертва. добрався до багажника. ліва частина міняна (крило задне) по проводці під капотом жах. провода засохла. перегин і ломається. появляється бажання не заморочуватись. і чекати квітня щоб пригнати донора. но пассат б4 двигун і салон з проводкою просто перекинути. Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2
в чому може бути проблема в чому може бути проблема? сьогодні поставив сигналізацію, все працювала на приборці, крім спідометра, проїхав 10км впав на ноль датчик бензини, в чому може бути проблема, через штекер чи поплавок в бензобаці?
скоріш всього, що злетіла фішка контактна від поплавка. (Якщо там, як в гольфа, то дивись в багажнику під ковриками має бути лючок, а під тим лючком поплавок на який одіта контактна фішка)
Якщо в тебе так як в Г2, то: - знімаєш в багажнику коврики; - є лючок, прикручений 3-ма самонарізакими - відкручуєш їх; - видно паливний провід що йде до заборника (на ньому й поплавок) пального з баку та фішку 2-х контактну, котра подає напругу на сам поплавок. Саме цю 2-х контактну фішку провір. П/С/ так в мене в дизельному Гольф2, можливо в тебе так само, але як би там не було, то поплавок всеодно в баці є і на нього якось подається напруга, а відповідно і контактна фішка є.
Читиай тут, може знайдеш більше інфи: http://www.drive2.ru/cars/volkswagen/passat/passat_b3/panin89/journal/2478307/ http://www.vwmotors.ru/passat-b3/139.htm http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=88238 http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t211780.html Гугл в допомогу!
выдчиняв там все, пробував, розыбрав ы знову зыбрав. результату ныякого ( я про фішки, може бути якись предохранітель? чи сам поплавок відллетів?
я з електрикою не ахті( буду просити когось, якщо ні буду витягувати бензо насос... булоб добре щей знайти його рідний поплавок, або цей загну, буде видно(
клубчани. потрібна допомога. з моїм розходом 15літрів треба щось робити. ато вже стягую. сьогодні їду на зелену на шрот за трамблером. но там сказали якщо в мене стоїть трамб без вакумного випередження то невідомо чи той підійде. а моноінжектор стоїть з виходом на вакумник. незнаю що робити. модель двигуна досі невідомий. невидно букв і цифрів на блоці. хто шарить відгукніться... Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2
Трамблер тре брати такий, який підходить до пари інжектор/ЕБУ. Номер двигуна переважно заржавілий чи засраний маслом - нульовку в руки і полірувати площадку...
ну що отчот про бак, провірені контакти, з ними все гуд, пробували з лючка ти звітам контакт подається, висновок, відвалився поплавок в баці завтра буду розбирати, можливо і найду рідний його поплавок який там раніше відвалився) дістав собі ковролін зарезинений, як коврик на багажник буде айс на деякий час, ато та фанера мене вже бісить. в лютому поїду до моториста на В.Великого може він щось скаже. ато трамблер знайшов, а його паро видів.. треба буде подивитися і підібрати,
сьогодні надоїло їздити з хрепящими колонками. хочу купити колонки на панель. 10-ки завеликі. підскажіть який розмір сідає на рідні місця. Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2
Тут десь була тема про продаж колонок "оригінальних" чи то заміну оригінальних - пошук в руки. І наскільки я пригадую то там мова йшла про 8.5 чи то про 8