AUDI A6 Avant Quattro C4 2.8

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 1 кві 2014.

  1. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    ну ти ж знайшов там бордюр, ой сорі, поребрик )))
    значить не достатньо велика) хоча я так знаю Львів, як Африку, тому не дуже орієнтуються звідки ти їхав і де та площа) був би з компа, глянув би карту, а з тел неохота )
    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ну шо там?
    Обійшлось?
    Чи попандос?
     
  3. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Вот чому я боюсь брати потужну машину, бо рахую себе не адекватним в плані водіння.
    І судячи по вам авдістам:
    1)Один матьорий авдіст машину зламав.
    2)Ти як не кітайця доженеш то якийсь бардюр Тебе доганяє.
    Я вже мовчу про випадки про які тут не афішуються.
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Та ну... Брєд.
     
  5. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Хай Тобі Зверь розкаже про брєд.
    А я за що купив за то продаю.
     
    Останнє редагування: 25 лип 2014
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Вибачте, мамо, не бийте))))
    1. Не один матьорий аудіст машину зламав. Якшо ти про звєря то на машині, тимбільше на кватро треба вміти їздити. Для цього треба вчитися і тренуватися на майданчиках. Згідно слів звєря він свою не крутив більше 4000об ващє... І бочком зимою на площадках не ходив дуже. А я то полюбому буду тренитись))) Шоб знати як їздити на ній.

    2. То все дурниці. Врахуй відсоткове співвідношення скільки ти на рік їздиш, а скільки я. Я проїжджаю від 30тищ і більше. Ймовірність когось десь догнати велика. Та й не тіки ж я можу бути винен, правильно?

    Ну давай розкажи мені про випадки які тут не афішуються?? В мене немає таких випадків. Догнав одне чері, це було єдине ДТП за моєї вини. А це так вже... панти, сам собі біди наробив.
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Трохи попадалово.)) Вскритіє показало шо пациента треба на робот везти. Ходова нічо не постраждала, по геометрії все рівно, по довжині лонжерони рівні.
    Трубу вирівняв, треба підварити, зігнулась тіки ззаду на щєстя))
    Бампер цілий, кірплення його цілі.

    Основний удар прийшовся на буксировочний гак... Ним і загальмував. Але він зробив складку в лонжероні, лонжерон витиснув задню арку. НУ і кріплення бампера на кузові зігнути і підірвалось. Треба витягувати і підварювати кароч. З крилом ше не знаю як бути. Побачим як витягнеться.

    Наразі їжджу без бампера))))))

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  8. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Мені всеодно в кого які випадки були. Я нікого ні вчому не звинувачую.
    Я просто наводжу приклад чому для себе боюсь брати щось потужне, бо полюбому буде спокуса дати доброї копоті
    через що і може статись якась така неприємна фігня.
     
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Слухай, що ти мене тут вже приплів, я не гонщик і завжди старався розраховувати все правильно, а ти як не знаєш, що і як сталося, так як тебе там не було (я тобі нічого не розказував, плюс не знаю від кого ти це дізнався), будь-ласка не роби поспішних висновків. То що в мене сталося нещастя і побив машину, тут зовсім ні до чого потужність чи кватро чи ще щось. Тут наші доблесні дорожники ямки підлатували дрібним щебенем, на ньому мене і занесло на повороті, так як не очікував, що на хорошій трасі Київ-Чоп буде таке западло, з кожним може статися, і як би не кватро і розмір машини все би могло завершитися не так добре як завершилося (що в усіх ні царапини і постраждала тільки машина, я рахую тут заслуга машини і моє вміння її водити, що машина не пішла коверком, а все би могло бути набагато гірше).

    До речі Шег я їздив на кватро три роки, я знав як вона себе поводить і як з нею поводитися коли її заносить, не раз зимою трошки несло боком на голольоді. В моїй ситуації мене могло спасти тільки ESP, або трошки більше місця на дорозі, мені не хватило кілька метрів, щоб вирулити.

    На рахунок твого випадку співчуваю друже, що так сталося, по перших фото не думав, що все так серйозно, думав що тільки бампер покоцав. Але то фігня, витягнеш, помалюєш і буде як нова і далі буде тебе радувати твоє омріяне кватро і 30 клапанів. Що не стається то на краще!
     
    Останнє редагування: 28 лип 2014
    • Подобається Подобається x 1
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та я ж ніц не кажу. я ше з кватрою зиму не пережив)) ЕSP і мене може б спасло зараз))
    Переживу зиму взнаю як вона їде боком і буде всьо пучком)))

    Та я не парюся за то. Єдина проблема - це бабло))) Найдорожче потягне крило, бо скорішае за все не витягнеться і прийдеться вистукувати, шпаклювати і фарбувати...
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Це добре, що не паришся через залізо))) А кузовні роботи дійсно дорогі, щоб було якісно і непомітно. Удачі тобі!!!
     
  12. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    [OFF][OFF][/OFF][OFF][/OFF]ZVER я співчуваю Тобі в тій ситуації що сталась з Тобою і вибачаюсь за свій допис який я не правильно зформулював з самого початку і це призвело до даної дискусії.
    Шег і тобі співчуття. Та як неприємнасті на рівній дорозі неприємні в двайнє.

    Сьгодні в Малехові хтось на повороті злетів з моста, правда не було часу зупинятись і подивитись що саме сталось бо було куча зівак, МЧС-ників і ГАЇ.
    Люди бережіть себе, дотримуйтесь ПДР.[/OFF]
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А ваще-то да, повний привід бочком їде.
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так і є. Якшо зносить то всі 4ри і прямо.
    В заносі помагати ручніком шоб більше знести зад і вирулювати в протилежну сторону. Зимою буду тренитись. Але просто не встигаєш думати про це коли вже летиш. Особливо звикши їздити на передньому приводі.
     
  15. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer

    ще б не в громадських місцях і ціни б тобі не було, серр блок
     
  16. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    • Подобається Подобається x 1
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Спеціально для RaZoRa і обговорення з ним даний пост))) Ну і зі всіма кому цікаво)))
    Був колись не сильний гул при натисканні газу... Сильно тому не придавав значення, ну думаю кватро, кардан, дифф, всяке може бути.
    Поступово звук посилювався, став якийсь стукаючий і зараз як на мене вже дістав свого апогею. Коротше гудить добряче. Окрім присутнього гулу ще він такий характерно стукаючий. Відчуття що щось хоче "дати клина".
    Ну і звук йде чітко з області ручки КПП... Принаймні так здається в салоні, по факту треба слухати знизу з фонендоскопом, бо то може відлуння по всьому кузову йти.

    Коротше загнав сьогодні машину на підйомник, завів, включив 5ту і трошки газку... Шум йде чітко з області Torsen'a.
    Як вияснилось тепер, на майбутнє скажу більше ніхто так не робіть. Виявляєтсья не можна на кватро газувати на підйомнику. Потрібно підпирати всі ричаги, для неї це критичні кути півосей. Але все ок. Думаю 10с легкого крутіння нічого не зроблять.

    Біда вся в тому шо торсен йде в зборі з КПП. Окремо його продавати мало хто хоче. Але впринципі ламатися там нічому крім підшипників, та й звук на них подібний трошки. Будем сподіватися що так воно і закінчиться. Щоправда їх там 4ри штуки... Вони тільки в оригіналі і не дуже то й дешеві.

    [​IMG]

    Тим не менш треба розбирати і дивитися що там по факту. Де робити поки шо не знаю. На Навроцького хочуть 1200грн за роботу, зняти коробку з торсеном, подивитися в чому біда, поміняти то шо треба і поставити назад. Я шось не готвоий до таких витрат... Мав би де і сам би зняв...

    Ну але реалії поки шо такі... Печально((
     
  18. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    На мою думку з теперішнім курсом і цінами на продукти, то ще досить адекватна ціна за таку роботу, бо то кваттро і геморою по зніманні і розборі коробки там буде багато. ІМХО
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А шо з цінами на продукти? Вони в гривні +\- ті самі? А шо змінилося в варстості робітт? До чого тут долляр?
    Не в тому питання...
    Нічо там такого сильно геморойного. Єдиний додаток складності в розборі - кардан.
    От буду з кумом домовлятися)))
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    До речі ... маю КПП від квадро на з/ч. правда від старої сотки - сигари- але німаки там дуже сильно нічо не міняли
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)