AUDI A6 Avant Quattro C4 2.8

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 1 кві 2014.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Коли вскриваєм?))) Шо по грошах?))) Сьодня будете в Солонці годинка 7ма? Заскочу поговорим.
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ясно!
    Коли розбереш, стане зрозуміло, торсен чи ні.
    Взагалі то, торсени достить живучі, радив би звернути увагу на передній шрус кардана. Існують замінники, і його можна поміняти окремо.
     
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Фото обов`язкові !!!!
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шруси кардана за коробкою вже)) А звук зсередини. Так шо полюбому біда десь там...
    Буду сподіватися на краще... Але займуся тим не раніше наступного тижня полюбе(((

    Нашо?_)))) Можеш виділити мені місце в гаражі, інструмент і допомогу і сам всьо побачити)))))) гагага)
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Як нашо? Інфи про торсен дуже мало.
    Та Я б з радістю, але гараж без ями, а без ями там нема шо робити!
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тада... шкода...
    Ну пофоткаю якшо буду робити в кума чи сам... Бо я так погуглив...

    Питання стоїть з моїм заднім мостом і кпп... По передаточних числах. Чи не могло йому стати погано від цього??? Судячи зі всього в мене задній міст ААТ, це з 100/S4. Коробка згідно він-номеру DJT мала б бути. З мостом ААТ ці коробки не йшли.
    Якщо там різні передаточні числа, теоретично це постійне навантаження на торсен, так як різний обертовий момент.
    Але тоді розбиваються шестерні. Якщо це не шестерні то навряд проблема в цьому.
    Коротше тут тіки вскритіє допоможе... Заодно і взнаю яка конкретно КПП стоїть...

    Може зразу від 2,5ТДі 6ти ступку запхати)))
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Такс я тут трохи повчив матчасть. Дойшов до висновку шо всьо гуд з КПП і ЗМ.
    Головна пара в обидвох 4.111 (37/9). Отже, торсен себе має почувати як вареники в сметані...

    Я знаю шо в нас на форумі більшість дупля не дають, але може таки хтось дає і мені до кінця пояснить)))
    Є коробка моя з бензинки. З таким числами.
    [​IMG]

    Є коробка, наприклад, дизельна 6ступка. Числа такі:
    [​IMG]

    Отже, ГП - однакова.
    Що зміниться якщо поставити таку коробку?
    Получається шо передаточні числа то фактично оданкові 35/10=28/8=3,5, 35/18=34/18=1,9 (майже), 39/30=33/25=1,3...
    Різниця виникає тіки вже з 4ї передачі.
    Частка передаточних чисел фактично рівна, в чому тоді відмінність??

    Покумекавши мені здається шо ті числа завязані х тим шо дизель крутиться до 4000об, а бензинка до 7000об. Відповідно на бензинці ці передачі будуть короткі. Це впринципі позитивно для динаміки. А на 5й-6й передачі такі числа шо навпаки оберти будуть нижчими ніж на моїй 5й...
    Чи я шось не так розумію?
     
  8. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    так , може ліпше розганятись буде ......але ж більше плюсів нема....
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Як то нема? Якшо вже буде швидше розганятися то вже огого який плюс))))
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Буде бензини жерти немеряно. Стартувати буде добре. але можливо навіть більше 120 не поїде.
    Ти трохи не правильно рахуєш. Графіки крутного зовсім різні і треба дивитись на діаметри валів... на дизелю вали товстіші і діаметри шестерень більші незважаючи що співідношення зубів обнакове... інакший хід зуба
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    [OFF]
    Ти жартуєш? Хочеш сказати, що нічого не змінилося за останніх пів року? Ти ж сам мені розказував, що ціни виросли, а ЗП в грн як була така і залишилася (для прикладу ціни на ліки виросли в два рази, комуналка виросла, а ціни на продукти, то на різні по різному) )))
    Якщо є можливість самому зробити то звісно треба робити самому (сам так завжди роблю), але тут треба завжди враховувати час потрачений на це і скільки ти би міг за цей час заробити на своїй роботі (яку ти знаєш добре) і ризики щось поламати через незнання деталей роботи механізму. ІМХО
    Удачі друже в цій роботі тобі!!!
    [/OFF]
     
  12. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    Куме разясніть чому так получається.
    судячи з цифрам з таблиці, передачі зближені, машина краше розганятись буде і максималка не страдає, за рахунок 6ї росте.
    [​IMG]
    це для гуми 195 65 р15
     
    Останнє редагування: 2 жов 2014
    • Подобається Подобається x 1
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    От і я не можу вшарити. Полюбому динаміка має вирости згідно цифр. І по максималці теж.
    Єдине питання стоїть шо при тих жеж числах там різні діаметри валів і відповідно різна кількість зубів. Ну але як це мало б впливати - не уявляю...

    І чому від цього має змінитися витрата - не розумію. Витрата там восновному змінються від сили натискання педалі газу, ане від обертів. Вже помітив шо на 2й-3й крутитися плавно до 4500об/хв, що тошнити на 2500-3000 витрата не змінюється.
    Міняється вона тіки від того на скільки я сильно притискаю педаль газу...
     
  14. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Це ти про який розхід говориш миттєвий чи середній? Бо якщо піти від самого принципу роботи двигуна (грубо кожен раз на чотири такти двигуна в циліндер вприскується бензин) і якщо врахувати, що тобі на новій коробці прийдеться більше крутити двигун при тій самій швидкості і передачі наприклад на 1000 обертів по місту, то ти будеш полюбому витрачати більше пального, бо цих от тактів буде більше на хвилину (бо оберти двигуна більші) тому і більше бензину піде (це при спокійній їзді, при агресивній воно може майже не відрізнятися). Це чисто моя думка :)
     
    Останнє редагування: 3 жов 2014
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я говорю про середню витрату. Вся динаміка їзди полягає в тому як ти сильно натискаєш газ, а не на яких обертах переключаєшся. Це основний фактор. Ти можеш тиснути газ в підлогу і переключатися на 2500об/хв, а можеш ледь притискати педать і переключатися на 4000об/хв. От в першому випадку витрата буде значно більша. Бо комп хоче розганяти машину, йому пофіг на оберти, він лиє бензин і все.

    І чому я маю більше крутити двигун на дизельній коробці?? Передаточні числа фактично ті самі. 1-3тя передача змін фактично не буде. Раніше лише доведеться включати 5ту. Відповідно за рахунок цього зможу їхати на нижчих обертах.

    Коротше)) Для себе висновки я зробив. Тут більшість людей базується на принципі "хтось казав шо буде фігово"))) А я чось люблю довіряти цифрам)))
    Це в мене полюбе крайній випадок, якщо вже стане питання заміни КПП. Хоча сподіваюся обійтися меншими проблемами)
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    крім передаточного числа є ще таке поняття як кутова швидкість - яка залежить від діаметів шестерень.... співвідношення зубів і діаметри шестерень передають крутящий момент. взагалі довго пояснювати... по простому це як би на легкову машину поставити грузову коробку
     
  17. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    воно то так. але тут не в такому маштабі, не така велика різниця в крутному моменті.
    особисто ставив кпп від вр6 на 2,0, там шестерні мясовитіші, все їздить на ура.
    в зрайомого на джеті стоїть дизельна кпп, передачі довгі, але їде нормуль
     
    Останнє редагування: 3 жов 2014
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ліба я тупий ліба лижі не їдуть))) Яка різниця? Більша шестерня на більшу, на вторинному валі по суті кутова швидкість та сама. Момент інший, але це якраз додасть прибавку в динаміці на коротких передачах.
    На витрату це ніяк не мало б вплинути. Принаймні не значно якщо і вплине. Я все ж переконаний в тому шо основна витрата йде на тому як тиснеш газ і скіки подається бензини, а не від обертів двигуна... В мене по трасі шо при 3000об/хв, шо при 4000об/хв, витрата різниться в 0,2-0,3л максимум...

    Ви давайте пояснюйте))) Часу багато))) Це ж технічний форум. Шкода шо тут таких обговорень мало. Одна купи продайка і де поремонтуватися...
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Сміло став. Все є так, як ти і пишеш.
     
  20. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B5_%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F

    Переда́тне відно́шення — одна з важливих кінематичних характеристик механічної передачі обертального руху, знаходиться як відношення кутової швидкості ведучого елементу механічної передачі до кутової швидкості веденого елементу або відношення частоти обертання ведучого елементу механічної передачі до частоти обертання веденого елементу.

    Характеристика передатне відношення застосовується як до одноступінчастої механічної передачі (однієї кінематичної пари), так і до багатоступінчастих механічних передач. Найчастіше застосовується як кінематична характеристика зубчастих, фрикційних передач та редукторів на їх основі а також, гідродинамічних передач.
    Механічні передачі з передатним відношенням більшим за одиницю називають редукторами (понижуючі редуктори), меншим за одиницю — мультиплікаторами.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)