Це буде тіки якшо дійсно стане питання заміни коробки))) Хочу обійтися легким ремонтом))) Коробки 6ти ст надто дорогі та й найти важко)
Напевне лижі не їдуть...)))))) На жаль зараз немаю часу розжовувати, але тих коробок намінялись уже вагон і точно можу сказати дизель на бензин не піде.... вірніше конструктивно може підійти - хоча теж рідко (шліцева різна), але їхати буде гірше.... не буде збалансованості між потужністю двигуна, масою авто, і передачею крутного моменту на колеса.
Яка збалансованість... передаточні числа +\- то саме. На вторинному валі буде та сама кутова швидкість. Вага не змінна... От всі пишуть "не поїде, буде погано", бла бла... Так якщо ставити 5ст дизельну то буде гівно, бо там числа передаточні зовсім не ті і максимальна буде десь 170. 6ст зовсім інша тема...
думаю проблема в тому що більшість дизельних коробок адаптовані на передачу максимального крутного моменту в невисоких діапазонах обертів в бензину навпаки щоб отримати максимум потрібно досягти високих обертів на машину можна поставити все що хочеш але як воно відобразиться на їзді тільки практика покаже
Чим, крім міцніших деталей і передаточних чисел(з ними вже розібрались, що в конкретному випадку все ок) вони адаптовані?
Блін ... Шег купи собі мудру книжку під назвою Теоретична механіка, або запишись в універ на такий самий курс і через пів року уже не будеш так говорити.))))))
Та ви наведіть хоть одну нормальну конкретику і математику. От всі так пишуть, купи книжку, запишись в інститут... А самі пояснити не можуть. Всі пояснення лежать на словах "ну буде погано"... Як мініум Я, Рулес і Назарій стверджуєм шо все буде гуд. Тіки ви заперечуєте)))
Нуну. Які ще конкретні характеристики з теор механіки впливають на співвідношення швидкості обертів і крутного моменту?
В принципі все правильно тільки тут не згадали про 5-ту передачу яка на дізельній КПП і бензиновому ДВС буде тормозити і фактично обмежить макс. швидкість. І не сказали що півосі мають різні діаметри а відповідно і шліцеві.
Нарешті бампер на місці. Кузов порівняли. Зробили добре! Тепер ше внизу все почистити і антикором покрити) Тішуся кароч)
Вітаю!!!, на наступний з'їзд будеш на машині? До речі, що там з торсеном, розібрався (а то з цією перепискою про коробки так і не зрозумів чи ти її вирішив чи ні)?
Ще не вирішив. Допиваю каву і буду шось вирішувати з цим питанням. Шо коли і як. Скоріше за все шо зараз відвезу машину на Навроцького на аудісервіс. Але перше їду дам їм пропиздонів профілактичних і домовлюся про конкретну ціну, шоб вони мені потім не навішали всяких простоїв і т.д...
Зняли торсен... Виробітка зовсім не суттєва шоб шось там гуділо і т.д... За два дні на аудісервісі бачив такі злизані шестерні торсена шо просто абзац... В мене виробітка хіба на кінцях зубів. Короч не воно... Виглядає так Власне пр знятому торсені, крутячи колеса гул йде з коробки. Тільки не плутайте глухий звук шруса і тих місць. З коробки чути брязкіт більше... http://youtu.be/3SBQJaygjes Чомусь маю відчуття шо це підшипники первинного валу. Вторинний фактично люфту не має... Коротше, зняли коробку, завтра розбереться...
Розкидали коробку... Розлетівся підшипник на вторинному валі. Його там ковбасило і добра виробітка пішла обойми. Купити такий не реально будь-де. В оригіналі через екзіст 2600грн... Дуже цікава конструкція його. Двохсторонній, конічний в одну сторону і другу. Одна обойма в корпусі коробки, друга в вторинному валі. Найшов розбиту коробку з 2.6... Підшипник той самий. Але як виявилося обойма зі сторони вторинного валу не знімається... Вона з ним - одне ціле... Коротше поки там то всьо милося розібрав я вал з 2.6 і свій. Вони виявилися однакові на щастя. Завтра будем накидати мої шестерні на цей вал. Ну і заодно міняю всі решта підшипників на нові. Благо вони всі серійного виробництва і є на галпідшипнику такі самі. Зразу не відходячи від каси заміна вижимного підшипника, сальників півосей, подушки мотору однієї і КПП...
Ну коротше... Нічо з того доброго не вийшло... Всі підшпники нові покупляв... А з розібраної другої коробки не змогли зняти той основний підшипник. Тріснула внутрішня обойма. В результаті здав куплені підшипники назад в магазин, а до вечора вже привезли мені нову коробку. Буде трошки скорша вона, коротша друга і далі по наростаючій. Саме класно то шо знята коробка з подушками, навіть кардан мужики не відкручували, а просто спиляли болгаркою))) Ще маю запасний шрус кардана. Також там в хорошому стані вижимний. Все в зборі, торсен і т.д... Привезли її в 7й вечора вже... Зранку будем з тим розбиратися... Можливо завтра вже виїду. Моя коробка піде по запчастинах.