AUDI A6 Avant Quattro C4 2.8

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 1 кві 2014.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    По лямбдах. Так на одній лямбді з"являлася помилка про поганий котакт. Потім восновному помилка даптації суміші.
    На ХХ ті 30V постійно підковбашує чомусь. Раз більше, раз менше але є таке. По факту мотор наче рівно робить, але в салоні вібрацію чути деколи.

    Перевір лямбди тупо тестером. А ше краще тупо їх дві відключи, скинь помилки і спробуй проїхатись. В мене без лямбд працювала люксично. І витрата не змінна фактично була. До 15л/100.
    Я не шарю як на тому АСК по ваг-кому лямбди показують, тому власне шукав інфу з Ельзи в відповідно створеній темі. Вони там шось показують в процентах іто 3 вікна і мені нічо не ясно))) А тестером все просто)

    Зараз відчуття шо друга лямбда тупа і не встигає за поміняною від того машина їде гішре. На відчуття коли знімаю фішки - їде краще.
    Але оберти не мали б провалюватися. Хіба вона в тебе тупо вклинила ппц.
    Якшо одна не паше ті В6 їхати не будуть нормально. Вони мають бути в парі.
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Отак от поки шо найкраще на чіпі, якщо можна вірити софту. Але він найточніше як на мене показував. На телефон по Ж-сенсору. Гарно відкалібрований і т.д. Працює потипу аналогів RaceLogic тощо. Гірший старт, втик на передачах - гірший час. При цьому часі я відчува шо було найкраще. От і результат тому можу сказати більш схожий на правду. Але не їде вона ше так як треба. Заберм підсос, лямбду на заміну, провода. Виїду з 8ми секунд.
    2.jpg
     
  3. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Тут вже треба вали міняти, можливо насос і регулятор тиску, бюджет такий не хилий виходить і сумніваюся, що вийде 250, то вже дуже багато прибавки для атмосферного мотора, хіба механічний компресор засунеш (той що від колінвала привід на ремінь має, як в маскл карах американських):). Думаю якщо ти хотів потужнішу машину і можливість її тюнінгувати в плані потужності, то треба було брати 2.2 турбо або 2.7 бітурбо. ІМХО
     
  4. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Так схоже і мої дві лямбди приїхали і просяться на заміну, судячи по їх вигляду вони напевно ще рідні стоять (а вже 210 000 пробігу, а їх по регламенту треба міняти на 160 000).
    Ну про 15 літрів по місту я сумніваюся, в мене навіть літом так не виходило, було більше 15, зараз більше 16 виходить (ну може автомат, але в тебе зате кваттро), зате по трасі в економ режимі можна було в 9 вписатися :)

    Про заміри по лямбдах, то як я знаю по Ваг-кому їх можна перевірити дивлячись на 32 і 33 групи по мотору, там є і напруга і процентні співвідношення, але судячи по Ваг-кому в мене лямбди працюють ніби нормально напруга міняється від 0,010 вольт до 1 вольта і більше деколи (і без затиків), як би вони живі, але таке враження, що або роз'єм не контачить добре і від вібрації пропадає контакт або лямбда сама десь в собі глючить так (буду перевіряти тестером роз'єми на вихідних).

    Тобі би радив перше ніж міняти лямбду подивитися по Ваг-кому як швидко вона реагує і як відрізняється її швидкість від іншої (нової) тоді зможеш точно знати в чому причина. Плюс можна ще поставити на запис логи по цих групах і прокататися на 100 метрів і порівняти роботу одної і другої лямбди, плюс пошукати час відкриття форсунок і теж порівняти між одною головою і іншою, щоб точно знати, що відбувається з мотором і при яких обертах щось не так.
    Це як варіант можливий. А ще може бути, що прошивка не достатньо обкатана і це її баг.
     
    Останнє редагування: 16 гру 2014
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    ;) в планах)))

    На будь якій прошивці. Не залежить від ЕБУ. Одна голова тормозить другу. І в тебе витрата в спокійному режимі має вписатися в 15л точно.
    В мене батя на кватрі 12.2л робить)) я особисто 12.6 найменше робив.
     
  6. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Думаю це може мати відношення до моїх лямбд, але 12.2 в моїх реаліях нереально, бо в мене поїздки по 10 км і все, і вони в пробках часто, тому і такий розхід, як би їздив більше навіть по місту то можна би було думати про менший розхід, а так не реально.
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    На 2.7 голови від АСК ставлять))) так як на rs4 стоять такі голови і вали. Вони самі злі))) так шо АСК то фактично rs версія, їхати має як дурний) ну 8 секунд 1700кг до сотні я вважаю то гуд.

    Може мати. Зніми реально 2 штекера і покатайся день.
    Можеш в 10му каналі адаптації спробувати збільшити частоту реагування лямбд. Може шось дасть. Але якшо вони вже "тупі" ппц то це як мертвому припарка))))
     
  8. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Не знав, цікава інфа, в майбутньому, якщо тобі буде мало поні під капотом можна буде шукати 2,7 бітурбо з вбитими головами і ставити собі, ось тоді можна буде думати про реальний приріст потужності :)
    Дякую за ідею, попробую, але спершу, ще перевірю контакти (бо щось мені здається, що може бути в них проблема, бо при торканні до одно з штекерів якраз і починає ковбасити мотором і вискакує зразу помилка лямбди).
    До речі при знятті штекерів мотор же ж перейде в аварійний режим, думаю, що жерти мав би ще більше, хоча хз треба буде попробувати.
     
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    До речі пробував поставити ваг-ком 409.1 і чи в тебе появилася можливість по ваг-кому міряти розгін?
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну так. Але тоді обидві голови синхронізуються. В мене більше не жер. Працює при якихось усереднених параметрах.

    Пробував. С4 не підтримує ще того.(((
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну шо, всі воТку п"ють, а я не п"ю і вирішив нарешті розібратися з тими підсосами повітря.
    Пропарився сьодня цілий день під капотом. Все опресував, позатягував. Поміняв прокладки впуску і кільця форсунок. Газові шланги)
    І всьо, ся тішу. З оборотами все чікі пікі. Підсосів більше нема. Подьоргувань нема.
    Треба знову на 0-100 їхати міряти як стане не так слизько. Може виїду вже з 8ми секунд на тому ЕБУ)
    IMG_0049.JPG IMG_0051.JPG IMG_0052.JPG IMG_0055.JPG IMG_0064.JPG IMG_0068.JPG IMG_0069.JPG IMG_0078.JPG IMG_0080.JPG IMG_0083.JPG
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    ото роботи проробив)))) зате було чим зайнятися, і приємне з корисним поєднав) Успіхів
     
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну більшість людей святкували вчора Марії, другий день Різдвяних св'ят, але якщо комусь нічим зайнятись, то... і так сайдьоть.
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я вже закалібався з тими святами. Люди зі свят роблять культ просто вже... Якось я не готовий ті питання обговорювати бо маю власну думку щодо цього))
    Мені треба було і машину зробити. Поки був час - роблю)))
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну шо, передньопривідні, заздріть)) І не розказуйте шо передній привід це так круто і дешево)) Так кажуть ті хто не мав повного. Я фіг вернуся на ередній, не то пальто)
     
    • Подобається Подобається x 6
  16. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А літом ти будеш такий же крутий?))
    На рахунок приводу сперечатися не буду)

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  17. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Класно, на самого деколи ностальгія находить за повним приводом (але тільки зимою).
     
  18. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    вестчь "мусщіна"...
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Якось це не дуже по "мужскі" прозвучало)))
     
  20. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    класний дріфт =) дроном знімали?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)