По лямбдах. Так на одній лямбді з"являлася помилка про поганий котакт. Потім восновному помилка даптації суміші. На ХХ ті 30V постійно підковбашує чомусь. Раз більше, раз менше але є таке. По факту мотор наче рівно робить, але в салоні вібрацію чути деколи. Перевір лямбди тупо тестером. А ше краще тупо їх дві відключи, скинь помилки і спробуй проїхатись. В мене без лямбд працювала люксично. І витрата не змінна фактично була. До 15л/100. Я не шарю як на тому АСК по ваг-кому лямбди показують, тому власне шукав інфу з Ельзи в відповідно створеній темі. Вони там шось показують в процентах іто 3 вікна і мені нічо не ясно))) А тестером все просто) Зараз відчуття шо друга лямбда тупа і не встигає за поміняною від того машина їде гішре. На відчуття коли знімаю фішки - їде краще. Але оберти не мали б провалюватися. Хіба вона в тебе тупо вклинила ппц. Якшо одна не паше ті В6 їхати не будуть нормально. Вони мають бути в парі.
Отак от поки шо найкраще на чіпі, якщо можна вірити софту. Але він найточніше як на мене показував. На телефон по Ж-сенсору. Гарно відкалібрований і т.д. Працює потипу аналогів RaceLogic тощо. Гірший старт, втик на передачах - гірший час. При цьому часі я відчува шо було найкраще. От і результат тому можу сказати більш схожий на правду. Але не їде вона ше так як треба. Заберм підсос, лямбду на заміну, провода. Виїду з 8ми секунд.
Тут вже треба вали міняти, можливо насос і регулятор тиску, бюджет такий не хилий виходить і сумніваюся, що вийде 250, то вже дуже багато прибавки для атмосферного мотора, хіба механічний компресор засунеш (той що від колінвала привід на ремінь має, як в маскл карах американських). Думаю якщо ти хотів потужнішу машину і можливість її тюнінгувати в плані потужності, то треба було брати 2.2 турбо або 2.7 бітурбо. ІМХО
Так схоже і мої дві лямбди приїхали і просяться на заміну, судячи по їх вигляду вони напевно ще рідні стоять (а вже 210 000 пробігу, а їх по регламенту треба міняти на 160 000). Ну про 15 літрів по місту я сумніваюся, в мене навіть літом так не виходило, було більше 15, зараз більше 16 виходить (ну може автомат, але в тебе зате кваттро), зате по трасі в економ режимі можна було в 9 вписатися Про заміри по лямбдах, то як я знаю по Ваг-кому їх можна перевірити дивлячись на 32 і 33 групи по мотору, там є і напруга і процентні співвідношення, але судячи по Ваг-кому в мене лямбди працюють ніби нормально напруга міняється від 0,010 вольт до 1 вольта і більше деколи (і без затиків), як би вони живі, але таке враження, що або роз'єм не контачить добре і від вібрації пропадає контакт або лямбда сама десь в собі глючить так (буду перевіряти тестером роз'єми на вихідних). Тобі би радив перше ніж міняти лямбду подивитися по Ваг-кому як швидко вона реагує і як відрізняється її швидкість від іншої (нової) тоді зможеш точно знати в чому причина. Плюс можна ще поставити на запис логи по цих групах і прокататися на 100 метрів і порівняти роботу одної і другої лямбди, плюс пошукати час відкриття форсунок і теж порівняти між одною головою і іншою, щоб точно знати, що відбувається з мотором і при яких обертах щось не так. Це як варіант можливий. А ще може бути, що прошивка не достатньо обкатана і це її баг.
в планах))) На будь якій прошивці. Не залежить від ЕБУ. Одна голова тормозить другу. І в тебе витрата в спокійному режимі має вписатися в 15л точно. В мене батя на кватрі 12.2л робить)) я особисто 12.6 найменше робив.
Думаю це може мати відношення до моїх лямбд, але 12.2 в моїх реаліях нереально, бо в мене поїздки по 10 км і все, і вони в пробках часто, тому і такий розхід, як би їздив більше навіть по місту то можна би було думати про менший розхід, а так не реально.
На 2.7 голови від АСК ставлять))) так як на rs4 стоять такі голови і вали. Вони самі злі))) так шо АСК то фактично rs версія, їхати має як дурний) ну 8 секунд 1700кг до сотні я вважаю то гуд. Може мати. Зніми реально 2 штекера і покатайся день. Можеш в 10му каналі адаптації спробувати збільшити частоту реагування лямбд. Може шось дасть. Але якшо вони вже "тупі" ппц то це як мертвому припарка))))
Не знав, цікава інфа, в майбутньому, якщо тобі буде мало поні під капотом можна буде шукати 2,7 бітурбо з вбитими головами і ставити собі, ось тоді можна буде думати про реальний приріст потужності Дякую за ідею, попробую, але спершу, ще перевірю контакти (бо щось мені здається, що може бути в них проблема, бо при торканні до одно з штекерів якраз і починає ковбасити мотором і вискакує зразу помилка лямбди). До речі при знятті штекерів мотор же ж перейде в аварійний режим, думаю, що жерти мав би ще більше, хоча хз треба буде попробувати.
Ну так. Але тоді обидві голови синхронізуються. В мене більше не жер. Працює при якихось усереднених параметрах. Пробував. С4 не підтримує ще того.(((
Ну шо, всі воТку п"ють, а я не п"ю і вирішив нарешті розібратися з тими підсосами повітря. Пропарився сьодня цілий день під капотом. Все опресував, позатягував. Поміняв прокладки впуску і кільця форсунок. Газові шланги) І всьо, ся тішу. З оборотами все чікі пікі. Підсосів більше нема. Подьоргувань нема. Треба знову на 0-100 їхати міряти як стане не так слизько. Може виїду вже з 8ми секунд на тому ЕБУ)
Ну більшість людей святкували вчора Марії, другий день Різдвяних св'ят, але якщо комусь нічим зайнятись, то... і так сайдьоть.
Я вже закалібався з тими святами. Люди зі свят роблять культ просто вже... Якось я не готовий ті питання обговорювати бо маю власну думку щодо цього)) Мені треба було і машину зробити. Поки був час - роблю)))
Ну шо, передньопривідні, заздріть)) І не розказуйте шо передній привід це так круто і дешево)) Так кажуть ті хто не мав повного. Я фіг вернуся на ередній, не то пальто)
А літом ти будеш такий же крутий?)) На рахунок приводу сперечатися не буду) Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2