Щегі, ти звІзда, суперски получилось. А чим то всьо фільиували? Безпілотником? Ну і що то за КопЄндос там партачився біля тебе?
Можете мене привітати)))) Сьогодні рівно рік як я купив кватру)))) так так, це не жарт першоквітневий)
Як я пам'ятаю то десь так і було, тому Вітаю друже з правильним вибором. Судячи з цієї теми грошей немало пішло на неї, але думаю вона того варта!!! Вітаю!!!
Я б не сказав що дуже багато. Якщо не враховувати то шо помяв лонжерон і заміну кпп))) Ну тобто це просто не фартануло) Але загалом все ж на користь)
І я вітаю . відео класне. 4х4 класна штука спорити не буду. Колись в мене службовий L-200 був 2006 року. Та так крутитись не получалось. Обороти не ті , ваговий баланс не той , а може як кажуть " поганому танцору" . Зате по бездоріжжі , коли був снігопад два роки назад я грузив палеп дуба в кузов і пер як танк... В тебе задній привід включається автоматично?
4х4 фуфло, якшо воно не Quattro)))) БМВшний х-драйв це пздц якийсь, воно ніде не їде)) В мене постійний повний привід. 50/50. Торсен тільки перекидає момент на передню чи задню вісь. Більше моменту туди де зчеплення з дорогою краще. Здається до 60/40 максимум. Дуже давно не їздив вже. Сьодня в честь свєта заправивсі на 100гриваків і поїхав катнути щойно до Миколаєва і назад))) Доречі на тій коробці і на чіпованому ЕБУ я ще не пробував максималку. Вжарив 240км/г це було 6000 з копійками тищ обертів. В мене зара крутиться до 8000 легко)) Так шо думаю 250 поїду))) Потім по стрийській вчепився поганяти з бумером Х5. 3.0і бензин. Зі всіх світлофорів від ашану він дув) Від перехрестя до ЛАЗу він 2 корпуса ззаду))) Курва, авдя пре)
Круто, читав десь, що такі мотори без проблем чіпуються до 212 коней. Мені цікаво де ти там встиг розігнатися до 240, напевно десь дуже зранку чи вночі катався? Бо там завжди купа овочів, які їдуть собі в лівому ряду максимум 110 і їм пофігу, хай всі зачекають ) Тай цей бумер овошч з 3 літровим мотором і такою масою, як в нього, йому треба мінімум 4.4 мотор, щоб воно їхало. ІМХО
Ну в мене мабуть порядка 200 зараз, але трошки з крутним веселіше стало. Хоча машина не їде так як треба, підозрюю проблема з ДЗ (не той кут). Так от в 12й ночі і їхав в лісі від Деревача до Солонки. А ще на такі мотори ставлять компресор eaton m62 або m90 з мерсюка і отримують порядка 270сил і порядка 500-600Нм вже з самого низу))) Але найти компресор тяжко і найти хто чіпане мозг. Поставити, особливих проблем не виникає.
Аааа тоді ясно, тай там пряма майже получається, точно там є де на газ надавити. А хіба є якась різниця від чого компресор ставити? Головне щоб мозги прошити в моторі під тиск який видає компресор (тобто колькість повітря, яке може він загнати в мотор). Точно колись був знак (хоча зараз не впевнений чи він там є) від світлофора біля повороту на задорожнє, там де двох полоска з розділювачем, 110 обмеження, а не 90 (за нашою арифметикою можна їхати 130), тому і пишу, що овочів там багато (для овочів правий рад придуманий, а вони в лівий лізуть), а ти ментів немає, ментів не має ))))
Я то думаю чого в нас стільки корків і розхід бензину зріз, а то виявляється таких багато ))) Сьогодні зранку доречі одного зустрів з вашої бригади по зменшенню швидкості руху і пропускної спроможності в місті, так він Вас переплюнув, він вже вийшов на новий рівень, 40 км/год в лівому ряду і його побратими в правому теж так їхали, щоб повністю сповільнити рух до 40 ))) Доречі Шег, я трохи погуглив про ці компресори, що ти писав, виявляється є фірми (не наші звісно), які продають зразу апгрейд кіт для стейдж два на наші мотори, в який входить все необхідне для апгрейду і з інструкцією, що і як робити. І розрахункова потужність мотору виростає до 295 кобил, а крутний взагалі хз. Ось лінка - http://www.goodspeedperformance.com...&prodid=1550&prodName= G2 Supercharger 2.8L Ціна звісно кусається, але якщо порахувати, скільки всього входить в комплект і воно все нове, то не так вже і багато і ціна цілком адекватна і ти маєш гарантію і встановлення можна провести самому в гаражі. ІМХО Як тобі, бо я би хотів собі таке забабахати, але мене би дружина прибила за таке (тобто за ціну)?