AUDI A6 Avant Quattro C4 2.8

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 1 кві 2014.

  1. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ти ше скажи що то шини випуску 2015го року.
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    :) :):)
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Переплутав з виробником гуми. Виробник - Румунія. Дата виробництва 13тиждень 15го року.
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Про|пав5я сьогодні весь день з своїм впуском. Через старі болти зірвані щоб поміняти дроссель довелося знімати весь впуск. Але і там біда ппц.. Ледве кароче відкрутив, всі болти просто позривалися...
    Болти купив нові в магазині MetalVis на привокзальній. Вибір величезний класом міцності ві 8.8 і вище. Я брав 8.8 так як в оригіналі такі і стояли. Впуск пластиковий, там не треба сильних затяжок...
    IMG_1201.JPG IMG_1202.JPG IMG_1207.JPG IMG_1208.JPG IMG_1209.JPG IMG_1211.JPG IMG_1216.JPG IMG_1217.JPG IMG_1222.JPG IMG_1224.JPG IMG_1225.JPG IMG_1231.JPG IMG_1234.JPG

    Всьо поставив новий дроссель, побіг додому за ноутом щоб адаптувати його. Але гівно бля не хоче адаптовуватися... Помилка висить на дросселі... І чистий і всі діла, нічо не попало, трос газу не натягує... Біда курча ляга))))
    IMG_1236.JPG IMG_1238.JPG

    Прийдеться знімати ше раз сам дроссель і дивитися в чом біда... Але хоч не адаптовується, їде хз як, наче плавніше ну і оберти не провалюються вже))) Проте тупо висять на 1000-1100об/хв на ХХ... Так шо прийдеться ше пограти мозг шоб то зробити))
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Закрий його рукою... тільки без фанатизму
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та шо закривати, він закритий прекрасно. Чистий.
    Спробую його завтра пальцем підштовхнути, але сумніваюся шо то шось дасть.
     
  7. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Може датчик положення дроселя глючить, ти як я розумію міняв на б/у дросель, може він несправний, як варіант пробувати переставити зі старого або якось провірити його. І взагалі було би добре переглянути всі ці пластмасові шестерні і моторчик і датчик, взагалі всі деталі, що відповідають за холостий хід. ІМХО
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дроссель то б/у, але не зы шроту де попало а з машини яка ще місяць тому їздила без проблем і з неї зняли мотор.
    Ну розбирати якось не дуже хочеться... Так як не моє і якшо ше сьодня почищу його і він не адаптується то відправлю назад)))
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну кароч більш менш розібрався. Сьодня знов лапи туда полізли.
    Зняв ще раз дроссель шоб розібратися чого не адаптовується. Проаналізувавши вияснив шо підклинює сама заслонка в корпусі. Стоїть не рівно відносно осі. Так як заслонка не повністю закрита при відпущеній педалі і має ще хід до "нуля", але дійти туди через це не може.
    IMG_1241.JPG IMG_1243.JPG
    Заклинюється на корпус


    Треба відпустити два гвинти і виставити заслонку рівно. Цього не зробив бо не мав такого маленького торкса. Завтра куплю і зроблю.
    Тим часом поставив свою на місце. Вона прекрасно адаптовується але оберти на ній провалюються всеодно (думав авось шось змінилось після ще одної герметизації впуску).
    Хотів позаписувати логи. але сів ноут. Встиг тіки один провал записати іто не значний.
    лог.jpg
    Так шо далі буде...
     
  10. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Як тоді вона їздила, якщо -
    Краще подзвони продавцю і запитай тоді про це підклинювання, щоб він знав, бо якщо не допоможе це, що ти хочеш зробити, щоб він її назад прийняв потім від тебе.
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    А свою стару не пробував розібрати коробку чорну збоку, там жеж є якраз регулятор холостого ходу, якщо я не помиляюся, бо в мене трошки новіша заслонка (електронна)? Бо якщо в тебе оберти провалюються при переході з нагрузки на холостий хід (тобто коли відпускаєш педаль газу), то тоді може бути там пробема і там щось клинить і тому в тебе не зразу стабілізуються оберти. Може є сенс розібрати стару і змазати там все і пепервірити на механічні пошкодження.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Незабувайте що після дросельної ще є вакуум, який її тягне. Взагалі дивно. За звичай б/у дросельні навпаки протирають корпус і завеликий зазор - коли її файно помити і за рахунок того ХХ трохи більший норми
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не знаю як вона їздила, пле проблем не було ніяких. Продавця знаю, він мені її не продав а вислав на пробу. Можу крутити все що хочу. Якщо заканає то куплю її, якщо ні відправлю назад.

    Не пробував бо хочу перше таким чином питання вирішити. Розібрати це остання справа. Там все закрито по заводу і не розбиралося. Не хочу туда лазити поки є інші варіанти, якщо та заслоннка адаптується, а проблема зникне або не знике тоді можна буде робити висновки що робити далі. ЧИ забити і їзздити, чи розбирати.

    Ну трохи більший хай там 700 обертів то не страшно))) Але 1000 то занадто))
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Кароче заслонку послабив і вирівняв. Вона успішно адаптувалася. Поставив дроссель ще раз собі, адаптував повторно на всякий випадок. Але без толку.
    Машина нагрілась, а ситуація не змінилась. Загалом все працює рівненько доволі. Ну є незначна відбрація, але...


    А от сопсно як виглядає проблема. Гальмую двигуном. Біля 1000об витиснув педаль зчеплення і оберти просто завалюються вниз і підскакують до робочих. Дивина блін... Будуть якісь думки з приводу? Дроти, свічки, розходомір, лямбди, ДТОР, підсос повітря, ЕГР, вентиляція баку, бензонасос - про це можна навіть не розмишляти)) Доречі з ввімкненим кондиціонером така проблема не спостерігається.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тре розложити по поличках процес. Коли гальмуєш двигуном то до 1300 -1400 об. бензин не поступає. Потім якщо оберти далі падають компютер дає команду вкл. бензин щоб машина не заглохла. Потім ти викл. зчеплення - знімаєш нагрузку з двигуна і оберти падають нижче рівня. Значить в той момент в тебе або невистарчає бензину в якомусь циліндрі, або в якомусь циліндрі неспрацювала свічка. Ітого один з варіантів - нерівномірно ляє якась форсунка, неякісно спрацьовує якась свічка. Те що піддтряхує двигуном - підтверджує що проблема десь у нерівномірності роботи або свічки або форсунки. Мав би 4 циліндри то зразу би відчув нерівномірну роботу двигуна . На шітці можна не замітити що один циліндр не працює.
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не підтверджу жоден з ваших варіантів. Абсолютно не той симптом щоб були такі причини.
    Підтряхування двигуном було завжди і дьоргання при натисканні/пусканні педалі газу, навіть коли такої проблеми не було. І я підозрюю шо тут проблема в маховику чи ше шось. Тобто чисто механіча біда. Мене вона ващє мало хвилює.

    Провода і свічки всі були перевірені. Мало того провода просто ставив інші, різниці нема. Мало того якщо витягнути один провід, все ж дуже сильно чути шо машина не їде і її ковбасить.

    Пояснення яке я можу найти цьому - багата сумш наприклад. Постійно перелив по всій паливній кривій, тоді при знятті навантаження обороти проваллються нижче, так як ДМРВ рахує одну кількість повітря а тут оп і забагато бензини. Відповідно дроссель не встигає підхопити це.
    З"явилась в мене тут інша теорія. Наприклад що проблема в мультиплікативі, який вже прописаний на збагачену суміш через роботу на газі. Тобто погано налаштований газ наприклад впливає на роботу бензинового ЕБУ і корегує в ньому суміш. відповідно тому проблема запам"ятовується і проявляється на бензині так само.
    Виникла ідея скинути клему АКБ, обнули повністю ЕБУ і потім просто поїздити 50-100км на бензині, щоб пройшла вся адаптація. Якщо проблеми не буде тоді однозначно їхати налаштовувати ГБО...
     
  17. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ше попробуй поїздити з відключеним ДМРВ.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Причина чому багата суміш...????
    Дьоргання при натисканні газу - 80% нерівномірність наливу форсунками - перевірено багато разів.
    Цікаво чим перевіряв що ти такий впевнений. просто скидати ковпачок і слухати двигун - то перша примітивна провірка. Свічка в одному режимі може робити а в іншому барахлити. от як виложиш тут осцилограму свічок то можна тоді щось говорити.

    Теорія не зовсім. Бензинові і газові програми абсолютно не звязані з собою. Більше того газову підганяють під бензинову, щоб не було скачків при переключенні бензин /газ, але вони повністю автономні. VАG закрив свій компютер повністю.
    Ти ніяк не можеш забути пасата..)))))))) В твоїй Ауді в компютері уже інакша операційна система, яка обнулюється і запускається коли вкл. запалювання. енергонезалежна теж інакша Скидання клеми нічого не дає
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Пробував не помагає.

    Причин багато про які я написав вище. Газ який налаштовується незалежно від бензини, забагато газу подається, мультиплікатив адаптується і почнає лити забагато бензини тому проблема і там і там.
    Не забувайте шо в мене і газові форсунки, а дьоргання і там і там тому нерівномірність наливу форсунками відкидаю.

    До ворожки ходив. На осцилографі перевіряли свічки і провода. Не чіпляйтесь до слів. Якщо я впевнений то я впевнений, ви ж мене знаєте я просто так не кажу то шо перевірив.

    То ви ніяк не можете забути це. Скидання клеми дає ой як багато. Самі карти воно не стирає, але обнуляються дані які збираються за довгий час їзди і під них корегується суміш. Якщо скидати клему то все стартує з чистого листа.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що все. ????. Скільки б ти не вкл/викл свій домашній компютер всі налаштування зберігаються. Так і в тебе на Ауді. На пасаті була стара система. Там при вкл запалювання в бортовому компютері запускалась програма яка робила в циклі. Як такої операційки не було. відповідно деякі налаштування і таблиці були побудовані так що очистити їх можна було тільки виключивши живлення - так передбачив завод
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)