Про|пав5я сьогодні весь день з своїм впуском. Через старі болти зірвані щоб поміняти дроссель довелося знімати весь впуск. Але і там біда ппц.. Ледве кароче відкрутив, всі болти просто позривалися... Болти купив нові в магазині MetalVis на привокзальній. Вибір величезний класом міцності ві 8.8 і вище. Я брав 8.8 так як в оригіналі такі і стояли. Впуск пластиковий, там не треба сильних затяжок... Всьо поставив новий дроссель, побіг додому за ноутом щоб адаптувати його. Але гівно бля не хоче адаптовуватися... Помилка висить на дросселі... І чистий і всі діла, нічо не попало, трос газу не натягує... Біда курча ляга)))) Прийдеться знімати ше раз сам дроссель і дивитися в чом біда... Але хоч не адаптовується, їде хз як, наче плавніше ну і оберти не провалюються вже))) Проте тупо висять на 1000-1100об/хв на ХХ... Так шо прийдеться ше пограти мозг шоб то зробити))
Та шо закривати, він закритий прекрасно. Чистий. Спробую його завтра пальцем підштовхнути, але сумніваюся шо то шось дасть.
Може датчик положення дроселя глючить, ти як я розумію міняв на б/у дросель, може він несправний, як варіант пробувати переставити зі старого або якось провірити його. І взагалі було би добре переглянути всі ці пластмасові шестерні і моторчик і датчик, взагалі всі деталі, що відповідають за холостий хід. ІМХО
Дроссель то б/у, але не зы шроту де попало а з машини яка ще місяць тому їздила без проблем і з неї зняли мотор. Ну розбирати якось не дуже хочеться... Так як не моє і якшо ше сьодня почищу його і він не адаптується то відправлю назад)))
Ну кароч більш менш розібрався. Сьодня знов лапи туда полізли. Зняв ще раз дроссель шоб розібратися чого не адаптовується. Проаналізувавши вияснив шо підклинює сама заслонка в корпусі. Стоїть не рівно відносно осі. Так як заслонка не повністю закрита при відпущеній педалі і має ще хід до "нуля", але дійти туди через це не може. Заклинюється на корпус Треба відпустити два гвинти і виставити заслонку рівно. Цього не зробив бо не мав такого маленького торкса. Завтра куплю і зроблю. Тим часом поставив свою на місце. Вона прекрасно адаптовується але оберти на ній провалюються всеодно (думав авось шось змінилось після ще одної герметизації впуску). Хотів позаписувати логи. але сів ноут. Встиг тіки один провал записати іто не значний. Так шо далі буде...
Як тоді вона їздила, якщо - Краще подзвони продавцю і запитай тоді про це підклинювання, щоб він знав, бо якщо не допоможе це, що ти хочеш зробити, щоб він її назад прийняв потім від тебе.
А свою стару не пробував розібрати коробку чорну збоку, там жеж є якраз регулятор холостого ходу, якщо я не помиляюся, бо в мене трошки новіша заслонка (електронна)? Бо якщо в тебе оберти провалюються при переході з нагрузки на холостий хід (тобто коли відпускаєш педаль газу), то тоді може бути там пробема і там щось клинить і тому в тебе не зразу стабілізуються оберти. Може є сенс розібрати стару і змазати там все і пепервірити на механічні пошкодження.
Незабувайте що після дросельної ще є вакуум, який її тягне. Взагалі дивно. За звичай б/у дросельні навпаки протирають корпус і завеликий зазор - коли її файно помити і за рахунок того ХХ трохи більший норми
Не знаю як вона їздила, пле проблем не було ніяких. Продавця знаю, він мені її не продав а вислав на пробу. Можу крутити все що хочу. Якщо заканає то куплю її, якщо ні відправлю назад. Не пробував бо хочу перше таким чином питання вирішити. Розібрати це остання справа. Там все закрито по заводу і не розбиралося. Не хочу туда лазити поки є інші варіанти, якщо та заслоннка адаптується, а проблема зникне або не знике тоді можна буде робити висновки що робити далі. ЧИ забити і їзздити, чи розбирати. Ну трохи більший хай там 700 обертів то не страшно))) Але 1000 то занадто))
Кароче заслонку послабив і вирівняв. Вона успішно адаптувалася. Поставив дроссель ще раз собі, адаптував повторно на всякий випадок. Але без толку. Машина нагрілась, а ситуація не змінилась. Загалом все працює рівненько доволі. Ну є незначна відбрація, але... А от сопсно як виглядає проблема. Гальмую двигуном. Біля 1000об витиснув педаль зчеплення і оберти просто завалюються вниз і підскакують до робочих. Дивина блін... Будуть якісь думки з приводу? Дроти, свічки, розходомір, лямбди, ДТОР, підсос повітря, ЕГР, вентиляція баку, бензонасос - про це можна навіть не розмишляти)) Доречі з ввімкненим кондиціонером така проблема не спостерігається.
Тре розложити по поличках процес. Коли гальмуєш двигуном то до 1300 -1400 об. бензин не поступає. Потім якщо оберти далі падають компютер дає команду вкл. бензин щоб машина не заглохла. Потім ти викл. зчеплення - знімаєш нагрузку з двигуна і оберти падають нижче рівня. Значить в той момент в тебе або невистарчає бензину в якомусь циліндрі, або в якомусь циліндрі неспрацювала свічка. Ітого один з варіантів - нерівномірно ляє якась форсунка, неякісно спрацьовує якась свічка. Те що піддтряхує двигуном - підтверджує що проблема десь у нерівномірності роботи або свічки або форсунки. Мав би 4 циліндри то зразу би відчув нерівномірну роботу двигуна . На шітці можна не замітити що один циліндр не працює.
Не підтверджу жоден з ваших варіантів. Абсолютно не той симптом щоб були такі причини. Підтряхування двигуном було завжди і дьоргання при натисканні/пусканні педалі газу, навіть коли такої проблеми не було. І я підозрюю шо тут проблема в маховику чи ше шось. Тобто чисто механіча біда. Мене вона ващє мало хвилює. Провода і свічки всі були перевірені. Мало того провода просто ставив інші, різниці нема. Мало того якщо витягнути один провід, все ж дуже сильно чути шо машина не їде і її ковбасить. Пояснення яке я можу найти цьому - багата сумш наприклад. Постійно перелив по всій паливній кривій, тоді при знятті навантаження обороти проваллються нижче, так як ДМРВ рахує одну кількість повітря а тут оп і забагато бензини. Відповідно дроссель не встигає підхопити це. З"явилась в мене тут інша теорія. Наприклад що проблема в мультиплікативі, який вже прописаний на збагачену суміш через роботу на газі. Тобто погано налаштований газ наприклад впливає на роботу бензинового ЕБУ і корегує в ньому суміш. відповідно тому проблема запам"ятовується і проявляється на бензині так само. Виникла ідея скинути клему АКБ, обнули повністю ЕБУ і потім просто поїздити 50-100км на бензині, щоб пройшла вся адаптація. Якщо проблеми не буде тоді однозначно їхати налаштовувати ГБО...
Причина чому багата суміш...???? Дьоргання при натисканні газу - 80% нерівномірність наливу форсунками - перевірено багато разів. Цікаво чим перевіряв що ти такий впевнений. просто скидати ковпачок і слухати двигун - то перша примітивна провірка. Свічка в одному режимі може робити а в іншому барахлити. от як виложиш тут осцилограму свічок то можна тоді щось говорити. Теорія не зовсім. Бензинові і газові програми абсолютно не звязані з собою. Більше того газову підганяють під бензинову, щоб не було скачків при переключенні бензин /газ, але вони повністю автономні. VАG закрив свій компютер повністю. Ти ніяк не можеш забути пасата..)))))))) В твоїй Ауді в компютері уже інакша операційна система, яка обнулюється і запускається коли вкл. запалювання. енергонезалежна теж інакша Скидання клеми нічого не дає
Пробував не помагає. Причин багато про які я написав вище. Газ який налаштовується незалежно від бензини, забагато газу подається, мультиплікатив адаптується і почнає лити забагато бензини тому проблема і там і там. Не забувайте шо в мене і газові форсунки, а дьоргання і там і там тому нерівномірність наливу форсунками відкидаю. До ворожки ходив. На осцилографі перевіряли свічки і провода. Не чіпляйтесь до слів. Якщо я впевнений то я впевнений, ви ж мене знаєте я просто так не кажу то шо перевірив. То ви ніяк не можете забути це. Скидання клеми дає ой як багато. Самі карти воно не стирає, але обнуляються дані які збираються за довгий час їзди і під них корегується суміш. Якщо скидати клему то все стартує з чистого листа.
Що все. ????. Скільки б ти не вкл/викл свій домашній компютер всі налаштування зберігаються. Так і в тебе на Ауді. На пасаті була стара система. Там при вкл запалювання в бортовому компютері запускалась програма яка робила в циклі. Як такої операційки не було. відповідно деякі налаштування і таблиці були побудовані так що очистити їх можна було тільки виключивши живлення - так передбачив завод