Авто dieselЯ757 - VW/Golf2/1.6d/JP/4Т/

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 2 лип 2013.

  1. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Я точно не знаю системи охолодження в наших гольфах, але може коли ти включаєш пічку, то загальна температура ОР в системі знижується і термостат перекриває рух ОР по так званому великому колі, тобто через радіатор пічки. А ще, як кажеш, що спочатку дує гаряче повітря, то значить радіатор пічки справній, бо гарячий, а стає дути холоднішим, значить радіатор остиг, значить на нього не поступає гаряча ОР, можливо причина в чомусь, що перед самою пічкою, можливо таки термостат?
     
  2. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Радіатор пічки під заміну.
    У мене була така сама ситуація ще на Москвичі 2141.
    Радіатор не тік, охолоджуюча рідина через нього проходила без проблем.
    Суть поломки в тому, що у радіаторі є багато маленьких трубок,
    які рівномірно віддають тепло радіаторові, крізь який і продувається повітря.
    Так от з часом частина трубок забиваються, і тепловіддача радіатора зменшується.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Але ж написано, що спершу гріє. Якщо було б забито то напевно зразу би дуло холодом.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я вже десь тут писав . Промивання до задниці. Купляй новий. Мав такий самий мєнінгіт. Після заміни - ташкент.


    С мабільнава дєвайса
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Забита частина дрібних, які йдуть по цілому радіатору.
    Через то й зменшилася тепловіддача радіатора.
     
  6. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Ідентична була ситуація ніде не текло на вході патрубок гарячий а він не грів))), радіатор під заміну і в салоні дійсно Ташкент))))).
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Дякую holubets, Sasa, Shpuganich - підтвердили мої думки, тепер сумніви відпали. Буду міняти, якщо получиться то завтра, постараюсь зробити фотозвіт і виложу сюди. Все залежить від погоди.
    можливо не внятно написав, але поправлюсь --- навіть коли вентилятор салону остудив теплообмінник до літнього воздуху на виході з дефлекторів, то патрубки (2 штуки) в підкапотному, що під'єднюються до того теплообмінника - залишаються гарячі (звісно при працюючому двигуні).

    П/С/ я собі уявляю, що ті трубочки теплообмінника не так забиті, як на них з роками (14 років то точно) а точніше із середини трубок утворився нальот (накип, відкладення чи ще якась там хр*нь) і тому недостатньо тепла поступає на зовнішню частину тих трубочок, а звідси і швидке охолодження їх із зовні.

    Чи нормально, якщо радіатор пічки брати на базарі? На що треба звертати увагу? З якого металу він повинен бути, чи там всі одинакові? Дякую!
     
  8. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Шукай мідний і з текст.трубками :
    [​IMG]
    [​IMG]
    в мене такий, це - річ !
    Вічний !
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не юзай уплотнюючий паралончик який йде по периметру в комплекті якщо це фебі або якась інша дешева фірма бо буде воняти!
    Звернути увагу варто на загнутий алюміній яким пластик прижимається до металу. Він По периметру повинен однаково плотно прилягати і притягувати пластик.


    С мабільнава дєвайса
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Замінив теплообмінник (радіатор пічки), тепер задоволений як слоник. В мене ще ніколи так гаряче в машині не було, я щасливий.... :yahoo::drinks::dance::dance2::gamer::i-m_so_happy:
    В процесі заміни намагався зробити фотозвіт, тому викладаю і описую.

    Роботу по заміні розпочав о 12.00 год., робив один без сторонньої допомоги, старався не спішити, хоча один раз, попросив сторонню людину помогти (далі по тексту буде). До 16.00 год. закінчив. З 16.00 і майже до 17.00 год. наводив порядок, та балдів від тепла, якого ташкентом не назвеж, йому назва - пекуче пекло.

    І так, вихідний варіант. Машина ще в зборі, на годиннику 11.50 год.
    [​IMG]
    Далі, познімав все навісне, повитягував і від'єднав від проводки кнопки, магнітофон, та ричажки керування пічки з рамочкою і зняв так звану рамку. Відкручування рамки описувати не буду (детальний опис був у #19 пості цієї теми).
    [​IMG]
    Наступним на зняття пішло кермо, всід за ним приборка (попередньо від'єднавши тросик спідометра) та ричажок зліва під кермом котрий я витягую при запуску двигуна, ну і звісно шухляда-попільничка з прикурювачем (в інших машинах, замість тої шухляди дефлектори обдуву).
    [​IMG]
    Ось інший ракурс
    [​IMG]
    Відкрутив панель. Напишу по пам'яті - всього 4 шт. болтиків на 8, а саме, по боках торпедо по одному і два ближче до центру, майже біля так званої бороди.
    Потім зняв лівньовку, витягнув "свій колхоз" із сітки, що над вентилятором обдуву салону, а це мочалка і ганчірка. Відкрутив дві гайки, котрі кріплять торпедо (панель), ці гайки відкручуються в просторі під лівньовкою, мабуть ключиком на 10. Ось фото вже з відкрученою гайкою та ключиком, котрим відкручував:
    [​IMG]
    а ось, фото безпосередньо того болтика, на якому була ця гайка.
    [​IMG]
    Аналогічно зі сторони водія. Фото не робив, бо там заваджає механізм двірників.
    Далі, торпедо (панель) ізята, витягнута на вулицю, в сторону, щоби не заваджала.
    [​IMG]
    Зняв так звану бороду
    [​IMG]
    Від'єднав фіг його знає що, назву його розподілювачем воздуху на бокові напрямки, схожий на животик чи грудну клітину з пришитими рукавами. (Мабуть звідси й вислів: "... не приший пі**і рукав":lol:)
    [​IMG]
    Після цього, освободив блок керування пічки від тросиків. Нафіга я то робив і чим в той час керувався, не знаю, бо як з'ясував пізніше, що того можна було й не робити.
    Наступними діями було:
    від'єднання патрубків (дві штуки) від теплообмінника в підкапотному просторі, ось
    [​IMG]
    за кілька секунд стекло 100-200 грам тосолу. Закатав рукава і відкрутив три гайки, там же, в тому ж підкапотному просторі, а точніше на передньому "щиті"
    [​IMG]
    зі сторони салону від пасажира відкрутив пластмасову шляпку, котра тримає рукав корпуса пічки. Та частина рукава де кріпиться вентилятор обдуву салону. Відкручується шляпка рукою, без всіляких примудрих інструментів.
    [​IMG]
    Далі, відтягнув корпус пічки на себе, на сторону пасажира, та витягнув радіатор (теплообмінник), ось кілька фото
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Кілька фоток двох теплообмінників. Новий і старий. Новий купив за 140грн. на базарі (був ще якийсь за 120грн.) має маркування ФЕБІ. Хоча, шукав такий, як Green (Міша) фотку скинув з мідними чи латунними трубками, але на жаль таких не було і час піджимав, тому й купив той ФЕБІ. На рахунок старого теплообмінника, то по маркуванні на ньому видно, що родився він у далакому 1993 році в Франції і назва його ВАЛЕО, і йому вже тапочки, відпрацював він 20 років добросовісно.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Замінивши радіатори в корпусі пічки, прийнявся все скручувати у зворотньому порядку, який трошки порушив, а саме спочатку ставив торпедо, потім "бороду".
    Фоток тепер менше, але залию сюди те що є
    тут закручую до щита зі сторони підкапотного простору корпус пічки (на цьому фото, той третій болт чи та третя гайка, якої не показав при розборці). Фільтр воздушний зняв, щоби не заваджав.
    [​IMG]
    Процес зборки (стисло):
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Той момент, коли ставив панель (торпедо), на протязі 30-40 хвилин змучився, бо не міг ніяк її присандалити, чуть непообломував ричажки включення поворотника та омивача. Панель важка, вона та, що іменується м'яка і зсередини металева. Змучився від її ваги, важка виявилась. Але закликав знайомого, який поміг її втримати. І так посадив панель на місце.
    Скручую все до одного цілого:
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    А нацьому фото --- при закінченні зборки, двигун працює, на приборці стрілка температури ОЖ лише починає підніматися і тоді я відчув тепло таке, яке раніше було при повністю загрітій машині (коли стрілка була на номіналі). На годинник уваги не звертайте, він був відключений тривалий час.
    [​IMG]
    Далі перевірив всі кнопки, переглянув все де закручував, перевірив працездатність електрики, підключив магнітофон, прикрутив руль і насолоджувався теплом.
    Тепер в машині за потреби не просто тепло, а гаряче, навіть дуже гаряче.
    Ну і на послідок фото інструмента, котрий використовува:
    [​IMG]
    Дякую за увагу!
     
    • Подобається Подобається x 4
  11. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    ну не розумію навіщо ти знімав панель,куча інфи є як то зробити.Збільшив собі роботи і часу,а в загалом молодець що сам робив.
     
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Стався прикрий випадок
    В п'ятницю 20.12.2013 ввечері близько 23.00год. їхав своїм Гольфом по Виговського в напрямку аеропорта, на перехресті Виговського-Кульчицької загорається червоне (їхав на 4-ій передачі), підїжджаючи до самого перехрестя, хотів скинути на нейтралку, і мля, 3,14..ц, ніфіга не получилось, ....., заклинило
    Оскільки за 4 роки в мене було таке з коробкою десь 3 рази було, то цього разу думав, що також минеться, пошарпаю в підкапотному тягами передач та й відклинить. Але не так сталося, як гадалося. Помучився десь годинку, та й вирішив їхати до себе на стоянку додому в другий кінець міста (Личаківська, Тракт Глинянський). І так на 4-ій передачі доїхав додому.
    Але в суботу наступного дня, прийняв рішення міняти коробку, бо коли авто не на ходу, то дууууже погано. В Лисиничах, знайомий позичив гараж. Наш одноклубник, в якого я придбав коробку, roman007 привіз іншу коробку аж під сам гараж (за що йому дякую) і своїми силами була проведена заміна.
    Щодо заміни, буде час розпишу, фотозвіт намагався зробити, але після 2-ої фотки телефон здох. Оскільки ми не фахівці, а я взагалі перший раз то скручував, то роботу по заміні виконали за 9-10 годин. Мені допомагав хлопчина 17 років (власник гаража) і охоронник зі стоянки, котрий в тому трохи шарить.
    І вуаля, тепер моя лошадь на ходу.
    Раніше стояла коробка 4Т, тепер стоїть коробка 4S.
     
  13. orl8

    orl8 Початківець

    Авто:
    VW Golf 2
    Яка між ними різниця?
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    суттєвої немає, нехай фахівці та знавці опишуть, але....
    але ось теми де вже все описали
    http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=2180&highlight=%D0%B3%E7%ED%E8%F6%FF+%CA%CF%CF
    http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=9740&highlight=%D0%B3%E7%ED%E8%F6%FF+%CA%CF%CF
    Я так зрозумів, що різниця в числах "головної пари", а шо то таке, пояснити не можу, нехай знавці пояснюють.
     
    Останнє редагування: 23 гру 2013
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    По ащющєніям поясни.
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Суттєвої різниці нема, хіба що з місця рЄзвіше стартує і від 1-ої до 3-ої "провалів", "тупизни" не має такої як було.*****
    5-ту включав але то було по місту (за місто ще не виїжджав), наприклад сьогодні повертався з роботи на Пасічні від Дж.Вашингтона і до Медової Печери розігнав до 110км/г - ніби нормально, як було так і є. Але повторюсь відчув різницю "рЄзвості" на низьких передачах, сподобалось.

    ***** прошу, за слова "провали" "тупизни" давайте не будемо розводити демагогіку і спорити. В мене та 4Т вже була убіта, за 4-5 років клинила так 3-4 рази, мінялись синхронизатори 2 рази, і нарешті я її загнав, загнав, добив як охотнік оленя в лісі :).
    Знаючи наш запальний народ, ще раз попрошу: не починаймо спорити про 3,14-зда..тість 4Т чи 4S.
     
  17. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    моркву поміняй на білу !
     
  18. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    В тебе тепер така ж як і у мене, 4s (085), не мав з чим порівнювати, але ця коробка до 3 передачі включно такой рве... на 4 і 5 слабше, але, не знаю чи це для гольфа норм, мені здається, що вона якась "коротка" бо на 5 передачі при 1900 їду всього лиш 80км/год... а задля економії не кручу двигун вище 2к, ну хіба рідко, може десь виїб.... тобто показати, що хоч авто і у віці але ще може дати фори новішим, то можу до 3500 розкрутити, раз таке було))))
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Поміняв, на вигляд оригінальна. Була біла (бежева) вкручена в КПП, а трос приводу обрізали болгаркою.
    Міша, жалію що тоді влітку у тебе не взяв ту КПП, що ти пропонував. Просто фінанси не позволяли.
     
  20. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    WАNТЕD - ти що, пенсіонер ?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)