Авто dieselЯ757 - VW/Golf2/1.6d/JP/4Т/

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 2 лип 2013.

  1. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    постав релюшки на фари і забудеш про ту проблему навіки. Та й фари краще світитимуть.
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Опачкі, а звідси, пліз по-детальніше. Хто щось таке робив, може є толкова ссилка чи звіт.
    П/С/ помітив, що гріються фішки контактні на фарах.
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в мене таке, ще таваріщ Данєцкій колись зробив.

    доречі, на тих релюшках відїздив щось 4 роки , на вихідних одна вклякла, то купив пару нових..
     
  5. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Тільки рекомендую робити не на 2, а на 4 релюшки. Робив собі ще на Жигулю. На Гольфі, ще до мене зробили, але на 2 релюшки. Ніяк руки не дойдуть переробити. Недавно одна релюшка "вмерла", то їхав лише на ближньому.
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    А штатно ті релюхи хіба не йдуть? Бо коли крякнула кнопка, то й внутрішні фари не працювали.
     
  7. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    ні не йдуть. чомусь німці такого не продумали щоб розгрузити кнопку. ось ще схема з небратьського форуму http://www.golf2club.com/topic/131087-ustanovka-rele-na-fary/
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Я собі ставив релюхи на фари. Правда тільки по одній на ближнє і на дальнє.
    Поставив реле з запобіжниками. Вони на пару грн дорожчі, але непотрібно додатково мудрувати з запобіжниками. А результат справді відчутний, особливо на старій машині зі старою проводкою.
     
  9. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    нашо на 4 ??? по одні на ближнє , дальнє і туманки (якщо є )

    одне релє розраховане на 40а
     
  10. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    поміряй напругу на розємах лампочок - офігієш :)

    також не бачу змісту в 4 релюхах. Став на дві релюхи та 4 запобіжники. Одну релюху вози в бардачку про запас.
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Це ще нафіга 4. Чом не 2. Запобіжник треба ставити перед реле або так
    [​IMG]
     
  12. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Саме простіше перевірити "хлопським методом" береш, включаєш світло і на пряму куском проводу з"єднуєш плюсову клему акума з плюсом на фішці лампи, головне клеми не попутати. Якщо при цьому замічаєш,що світить яскравіше, то варто ставити реле, якщо різниця практично не замітна, то не обов'язково.
    Але маю питання, чому 2 реле, а не 4, щоб було окремо на ближнє і на дальнє, ліва і права.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  13. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Міряв, 12 Вольт.

    А 4 штуки потрібно ставити, щоб якщо втикне 1 релюха, то не лишитися без світла, наприклад ближнього. Але по струму, то цільком вистачає 1 реле на 2 лампочки.
     
  14. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Ще простіше включити дальнє кнопкою і порівняти з тим, як світить, коли ричажком блимати
     
  15. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    при блиманні ричажком залишається світити ближнє і засвічується ще і дальнє, так як лампа Н4, там на два + іде. так що воно завжди буде сильніше, ніж тільки дальнє
     
  16. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Так є, при включеному ближньому, при натиснутій ручці світять разом дальні і ближні.
     
  17. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    на мою думку поставити 2 реле (реле з запобіжником) одне на ближнє друге на дальнє, це все підєднати до лівої або правої фішки яка іде на фари, при цьому її не просто відрізати а зробити якейсь штекерок щоб його всунути в ту фішку. Докупити ще 2 фішки н4 і в них підєднати праву і ліву фішки фар. При тому якщо горить реле ніхто вам не мішає цю всю апаратуру відєднати і приєднати так як було. Виправляйте мене якщо шо)
    PS. менше роботи, менше затрат. Собі так хочу зробити руки недоходять.
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Я не електрик і далекий від того (бо колись батарейку вставив в розетку... :bomb:), але по ходу Vova$ був правий, але! якщо він мав на увазі не напругу, а силу струму і силу струму тестером можна заміряти (я так думаю).
    А Вольт-аж як був 12, так і залишиться, хіба що, може змінюватись в короткому діапазоні "+" "-" кілька Вольт при впливі певних факторів. (мої припущення).
    Тому, holubets, тобі не Вольти треба було міряти, а іншу величину (думаю, Ампераж).
     
  19. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Та ні Роман, таки Вольти, бо ампер буде(має) брати стільки, скільки на лампочці пише. Здоровий акумулятор видає 12.5 Вольт, при не заведеному двигуні, а при заведеному мало б бути 14 Вольт. Якщо немає 13+ Вольт на фішці лампочки, а є наприклад 11.5 чи навіть 12, то можна ставити реле. Тому я і писав, що саме простіше взяти кусок проводу і попробувати подати на пряму, це буде зразу замітно.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    До яскравості свічення - питань не маю. Є питання до того, що фішки контактні на лампочки гарячі, як варіант - припускаю, що "бігає" іскра через неплотний чи окислений контакт, але ж почистив.... далі гарячі.

    Корочче, буде на стоянці мій знайомий, тоді позаміряю всі параметри і виставлю тут для об'єктивності.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)