Нещодавно, на 228 000 км замінив фільтр салону та повітряний фільтр двигуна. Труднощів по їх заміні не виникало взагалі, роботи проводив самостійно. Заміна фільтр салону - відтягнути ущільнювач - зняти пластиковий захист ("лівньовка") Зі сторони пасажира знаходиться фільтр, знімається без проблем, припідняти і витягнути. Заодно почистив місця стьоків води від бруду та сміття. Попередній фільтр стояв звичайний, новий фільтр поставив вугільний. При встановленні нового фільтру слід звернути увагу на намальовану стрілочку на ньому. Дана стрілочка повинна бути вниз, тобто по направленню забираємого повітря. Заміна повітряний фільтр двигуна (описую на фото) далі -> витягнув короб, вже на витягнутому коробі повідщолкував 4 шт. кліпс, відкрив, почистив всередині (бруду майже не було, хіба шо в кутиках засохший пил), замінив сам фільтр. В тому місці, де датчик на виході з короба в "рукав" є сітки пластикові (мілка і крупна), вони були чистими. Збірка та монтаж -> у зворотньому порядку, але є один нюанс.... сам короб "сідає" на кузов на дфох штирьках, котрі в свою чергу заходять в резинку (демпферні чи амортизаційні резинки) і тоді вже в кузов. Щоби той короб не "гуляв", то ті резинки витягуємо з кузова, тоді одягаєм на 2 штирька короба і тоді вставляємо короб в кузов. Фото не зробив, але позначу місце тих резинок зірочками. Вуаля і фільтра поміняні, залишилось заїхати на комп і продіагностувати.
А ціни на фільтри мож сказати і де брав? Бо мені фільтр салону теж би здалося поміняти, а в цінах не орієнтуюся. Тим більше не знаю наскільки вугільний повинен бути дешевшим від паперового...
190 і 210 грн. котрий саме скільки не пригадую, то ше було минулого тижня. Брав на Замарстинівська-Липинського за перехрестям, там де цілий ряд автомагазинів в.т.ч. маназин Вояж. В тому магазині де фільтра-масла (самий дальній)
1. Тепер, я впізнаваний 2. Нарешті розібрався, як включати круїз-контроль )))). На фурах їздив, вмикав, а тут млять вже мозги вивернув і ніяк. Шукав в неті, але всюди було так, шо є якась кнопочка "fix", в мене вона відсутня. Отже, в моєму випадку - варіант з мультикермом: - набрати бажану швидкість; - зліва на підрульовому перемикачу світла є кнопка, її перевести в положення "on". На приборці засвітиться відповідний значок; - зліва на кермі є кнопки "res+" та "set-", клацаєм одну з тих кнопок і вуаля круїз вмикається. - збільшити швидкість на круїзі - "res+" - зменшити швидкість на круїзі - "set-" - вимкнути круїз - або перевести кнопку на підрульовому перемикачі в "off", або натиснути педаль гальма, і ше можна вимкнути натисканням педалі сцеплення (того не пробував). П/С/ відчуття бомбєзні )))
Круїзна швидкість, як правило фіксується кнопкою "-" а кнопкою "+" відновлюється до попереднього фіксованого значення після відміни (кнопки кенсел або педалі гальм). Якщо виключити кнопкою off то + не відновлюватиме до попереднього значення бо воно занулене.
Оооо, дякую дядьку @bass , дякую за кнопку Cancel... )))) Тепер понятно для чого вона. А, я ребуси гадаю шо то ща кнопка.
Брав на Замарстинівська-Липинського до мене заїхати віра не дозволяє,тим більше рядом.Вугільний 160,звичайний 75
там кенсел можна 2ма способами натискати- повністю або не повністю (набагато зручніше). Сунеш переключатель на пару мм направо, круїз скидається, кнопка повертається назаб в ліве положення і круїз лишається активним. По суті те саме що гальма натиснути... На гольфі в мене таке було, мега зручно, но запізно то зрозумів
А який в тебе крок зміни швидкості? В мене походу 3км/г. А от на прокатній шкоді їздив, то там 1км/г , дуже зручно підлаштовуватися під попутний потік
В неті читав і пишуть також 3км/год, але це десь на одному ресурсі, але по факту, я би сказав, що 1 км/год., бо тре кілька разів клацати мінусом чи плюсом, шоб швидкість змінилась на 5 км/год. На вихідних буду їх в Броди, то зверну увагу.
Я на круізі навіть по місту часто їжджу якшо нема трафіку До доброго швидко звикаєш, я тепер не уявляю як без тої фічі їздити, особливо десь дальше
Взагалі-то, я не фанат швидкості. В основному, що стосується швидкості, то перевагу надаю хіба шо агресивному набору швидкості до 80км/год і то, якщо є потреба чи змушує ситуація. Але вчора, їхав у Броди і якраз перед самими Бродами де двохполоска починається, вирішив відірватись від якоїсь автівки і непомітно для себе побачив, що швидкість сягнула 160км/год. До цього їхав на круїзі (індикатор на лівій приборці) і тримав 100-110км/год. Повторюсь - я не фанат таких швидкостей. Авто поводилось доволі адекватно, без посторонніх звуків, без вібрацій і т.п., при цьому тахометр показував max 3200об/хв. і то при наборі, комп видава розхід +-6-7л/100км, більше було знову ж таки при наборі.
Я б казав не фотографувати на швидкостях всяку фігню.... і так би тобі повірили. Часом вистарчить долі секунди відволіктись від дороги і може бути біда
Кум, а таке відношення швидкості до обертів нормальне чи нє?, для того авта. та знаю, але це той момент, коли бажання бере верх. Навіть жінці не признався.
Нормальне.... це ж дізель. На бензині було б 4к і більше Контролюй свої бажання)))))) не роби більше так
Якось в неті натрапив на інфу, шо з ефірних олій получаються афігєнські пахнючки. Писалось, шо береться в мішечок сода столова і туди кілька крапель тої олійки і запах в машині стійкий та приємний. Випадково, вчора в аптеці DS (Наукова, Сільпо) побачив ту фігню і вирішив взяти на пробу. Вибрав запах ефірної олійки "мандарин" і, як виявилось, в машині була стара пахнючка "лимон" (на фото), якраз така, шо можна її було заново використати із добавлянням тої олійки і не колхозити якісь там мішечки. Вміст флакончика 10мл, вартість 36грн. Перші враження: сподобалось, достатньо лише кілька крапель, не дорого, стійкий насичений та приємний запах... основна перевага, це те що воно натуральне, а не синтетична хімія. На коробочці написано, шо воно для масажів і всього подібного, тому виходячи з написаного, воно не є шкідливим, я так думаю, або ж менш шкідливе за автомобільні. Така фігня є й інших виробників, є дешевша і дорожча, та більших об'ємів. Більший вибір зустрічав в Сільпо на Б.Хмельницького у відділі засобів гігієни. Тому, кого цікавить, то мутіть. А, може хто вже таке використовував, то цікаво почути відгук.
колись читав, що літом в машині найкраща пахнючка - аромосвічка. Від жари вона собі підтаює постійно і завжди пахне
Юра, чесно та щиросердечно зізнаюсь - забув за тебе. Ти якось частіше нагадуйся ))), щоб так би мовити, мелькало в стрічці. І ціни +файні... нашо ти ціни писав? тепер жаба душить. Тре буде попробувати. а ще, помітив, що коли відкриваю підлокітник передній, то чути дуже приємний запах. Спочатку не міг визначити звідки і що саме дає запах. Але, так як до мене їздила жінка, в якої придбали машину, то певно вона возила там духи свої, бо так афігєнно пахне, шо ну.