Оплатять, куди дінуться, їм списання тих витрат на ремонти це піщинка в полі порівняно із їхніми прибутками. Плюс за ті копійки їм смороду більше буде ніж втрат!
оплата збитків в такому випадку має ще й велике рекламне значення, принаймі щоб перебити негатив від того випадку
Повні збитки не відшкодують по любому - бо якщо вода попала на бензонасос і форсунки то скоротила термін служби в рази.Після промивки машина заведеться а через рік накриються насос і фосунки. Якщо це був дізель то ще гірше ..... в нових дізелях насос і форсунки коштують пів б/у машини. А доказати скорочення терміну служби дуже трудно. треба робити масу дорогих експертиз і мати добрих адвокатів і всяке таке інше
Це пасивний результат, оскільки його велечина не може бути виміряна, тому таке до уваги зазвичай не береться В німеччині цим б скоріш за все ніхто не парився, оскільки до витрат на ремонт адвокати добавили б ще судові витрати, адвокатські гонорари, моральні втрати + антиреклама в пресу. Тому було б це в німеччині - машини б признали як з тотальшаден і прийшлось б нафтовикам шукати мирову угоду, а саме відшкодовувати повну їхню вартість... Хіба-що там 5 ламборджіні заправились ))
Ну просвіти мене, як це можна виміряти в кількісних одиницях ?! Помноживши денну температуру повітря на кількість друзів у потерпілих на фейсбуці ?! І взагалі мова йде про рекламний результат від відшкодування завданих збитків. Це до відділу по зв"язкам з громадськістю відношення не має. Цим займається зазвичай дослідницький підрозділ маркетингового відділу.