Golf II Gazen Wagen by vitOK

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vitOK, 2 жов 2009.

  1. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Скільки вартували фари з лінзами? І як виглядають під капотом? Чи не впираються в повітряний фільтр?
     
  2. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Корпус пічки від пассата б4, мабуть і б3 такийже. Це кліматронік тому тросіків нема, лише електроніка та вакуум. З 3 гольфа корпус пічки геть не такий його важко буде з воздуховодами звести.

    Фари в фільтр не впираються, але фільтр від чері амулет. Вартували 150 уй з ксеноном. Десь біля фоток написано. Без скла перед лінзами вони світять набагато краще
     
  3. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Поставив гідравлічний ГЦС на моторний щит. Насверлив отворів в моторному щиті, там де у гольфа три гумки в рядок під проводку
    20170827_174948.jpg

    Поставив пластину з металу 3мм щоб ГЦС не вирвало і взагалі його було до чого прикручувати
    20170827_174829.jpg

    Нажимаю зчеплення а моторний щит підозріло "грає".
    "Чета я ачкую"(с)
    Треба буде якось підсилити, поки не уявляю як.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Отже, проблему з жорсткістю моторного щита вирішено. Для цього береться з б4 пассата лапа кріплення гцс і прикручується в гольф. Знімаємо вакумний підсилювач з ГТЦ і блоком АБС і замість кріплення вакуумника з гольфа ставим кріплення з пассата. Чомусь нівкого в неті я цеї процедури не побачив і про це кріплення взагалі дізнався випадково.

    Тепер про корпус пічки
    20170910_144320.jpg

    Встає болтОн. Потрібно насверлити отворів під випаровувач кондиціонера і злив конденсата. Все вже є розмічене на моторному щиті на бітумній віброізоляції шумці і ковроліні.
    Клапан зливу конденсата підходить від чері амулет, новий коштує копійки, найти не проблема. Його треба поставити перед монтажем пічки.

    Всі воздуховоди беремо з старої пічки з гольфа. Нижній треба трохи підрізати канцелярським ножем.
    Було так
    20170910_150124.jpg
    Стало так
    20170910_150410.jpg
     
    Останнє редагування: 10 вер 2017
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  5. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    На даний момент шукаю на кліму датчик освітленності, датчик температури зовнішнього повітря, датчик температури тосолу, реле кліми, скоріш за все номер 105.

    Морально готуюсь підключати все це в блоку реле.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Класс. Не знав що стає практично 1:1. Плюсую. Про блок реле - в рідному кондишині все просто - вствляєм реле і 1 зелену фішку, цікаво як з клімою буде.
    хтось мені колись казав що компресори кліми і кондиціонера в своїй сутності різні. Мол кондюка - або робе, або не робе, а кліми може холодити більше або менше регулюючи тим самим нагрузку на мотор, це правда? Щось якось не віриться.
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Регулюють нагрузку на двигун компресори нового типу з клапаном N280,а старого - з електромуфтою або працюють або не працюють.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Нового типу це яких років? 2000?
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Приблизно 2004 ->
     
  10. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    У мене бортова проводка від гольф3 а кліма з пассата. Гадаю трохи ті проводки різні.
    Компрессори однакові у кліми і кондюка, вони ніби як просто керуються нульом і плюсом відповідно. Але в мому випадку це не важливо, я не переробляю, я ставлю з нуля.
     
  11. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Нарешті знайшов схему кліми яка відповідає дійсності. Справа зрушилась з мертвої точки, але тепер у мене враження що не вистачає шматка проводки і чомусь розйєм під кліму в блоку реле відмовляється працювати.

    20171005_212357.jpg

    Бардачок став значно мілкішим. Мабуть більш ніж в половину
    20171005_212407.jpg

    Датчик температури в салоні припаяв зсередини до панелі
    20171005_212434.jpg

    Потім треба буде приклеїти якусь гарненьку решітку щоб не так дико дивився забір повітря для датчика

    20171005_212443.jpg
     
    • Подобається Подобається x 5
  12. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Цікавий процес інсталяції кліми в мк2
     
  13. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Якби не борода Вотекс неуявляю куди ставити панель керування.
    20171009_152735.jpg

    Тепер треба знайти карман на пів ДІНа замість панелі керування старої пічки.

    Так і не розібрався з тим зеленим розйємом кліми в блоку реле, так він і не працює. Взяв плюси з іних розйємів.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Мафон лєвак
    тепер трбе оригінальну гаму-3
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Ну да. Левый китайский алпайн там невтему. :sad:

    Собрал авто, поехал домой на нем, проеду 500 метров- авто глохнет, если еду как бабушка за хлебом то проежжаю километр и всеравно глохнет. Заглушу, заведу -все ок. На холостых работает без проблем.
    На следующий день пол дня искал в чем причина, и клапан холостого хода почистил, и бензонасос проверил и куда только не заглядывал. Решил, в конце концов поменять бензонасос
    и О ЧУДО, она поехала. Старый бензонасос давил "в стенку" положенные ему 3 бара но при езде, видимо, давление просаживалось.

    Интересно тянет двигатель, до 3000 оборотов едет как восьмиклапанник, а после 3000 открывается второе дыхание.

    Двигатель упирается в родную шумку капота, походу прийдется ее снять, КР, ПЛ и 9А собирались на низких блоках, потому на стандартных гольфах такой проблемы нет.
     
  16. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Сьогодні перевірили кондиціонер на герметичність. Знайшли і запаяли одну дюрку, де переварювалась трубка від радіатора до компресора. Накачали повітря, у вівторок перевірю чи не впав тиск. При включенні кліми почав включатись компресор. Походу все працює в обхід реле кліми.
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  17. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    20171014_110553.jpg
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Його нема, чи як? А вентилятор радіатора?
     
  19. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Шо там кондюк?
     
  20. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Реле кліми стоїть, але якщо його вийняти то кліма всеодно робить.
    Ще не підключив датчик освітленності але і це на роботу кліми не впливає.
    Мабуть пускає радіатор кондюка, бо за два тиждні тиск впав з 10 до 7 атмосфер, тому поки закачане повітря. Мусив зняти фішку з датчика тиску фреону бо кожен раз як включав кліму включався компресор кондюка. Поки нема часу знімати радіатори.

    Мабуть доведеться шукати радіатор від гольфа з кондюком бо нижній патрубок трохи заблизько до компресора
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)