В мене була історія коли виїжджав на кільце (Чорновола - Липинського) зі сторони центру, так як їхав далі на Чорновола, тому виїжджав на кільце з правої смуги як і має бути, а з лівої смуги біля мене виїжджав якийсь нехорший чоловік (мудак), і що ви думаєте, він з лівої смуги виїхав на кільце разом зі мною і далі підрізав мене і поїхав на Липинського, тим самим нарушив пару правил дорожнього руху (в такому випадку, якщо забув, що тобі треба повертати і виїхав не з тої смуги треба проїхати кільце по кругу і звернути туда куда треба, а не от так от, по крайній мірі я так роблю).
Ні-ні, друже! Прошу не придумувати фактів. Я заїжджаю на те кільце зі сторони Городка (КПП, Зимної Води - чи які ще орієнтири...). І він (вони) заїжджали на те ж кільце з тієї ж дороги, тільки лівою смугою. Тобто, ми разом були на другорядній, і разом влилися в головну. А потім я собі їхала до Епіцентру, а він з лівої смуги (пів борта за мною) повертав на Львів. Таким чином, бив мені своєю мордою в моє ліве переднє колесо.
Однозначно він мав Вас пропустити, бо ви їхали з ним по одній дорозі, але ви в нього були справа. Сам мав таку ситуацію, коли мені так ледь в двері не заїхали.
Кожного дня виникає така ж ситуація хоча б раз... Ось дуже інформативний відеопосібник: http://www.youtube.com/watch?v=FaUar9XbQ4U Такий ролик потрібно "крутити" на всіх центральних телеканалах замість різних там "Моджо" і т.п. :ireful:
задовбався слідкувати за довбодятлами, тому правою смугою користуюсь тільки коли повертаю праворуч на кільці. у всіх інших випадках - ліва.
нуну, і чим ти керуєшся при цьому, якими нормативно-правовими актами??? я тепер користуюсь тільки зовнішнім кільцем - ти тоді і правіший і швидше проходиш його
в виїзді з внутр кільця через дві смуги. для початку треба перестроїтись на зовн, пропустивши тих хто був на ньому(бо вони перешкода справа), а тоді вже з зовн виїжджати. тому бісять ті хто вискакують із зовн, не пропускаючи тих хто на зовн та ще й обфафакуючи
що саме цікаве, за такою схемою катаюсь тільки на три-рядних кільцях. на звичайних же, не відчував жодних незручностей і ніколи мені ніхто не фа-факнув ще..
як на мене, то правила правилами, а людський фактор присутній всюди! в таких випадках не про ПДР згадувати треба, а в оба дивитись! краще пропустити ідіота, ніж пізніше потратити повно часу, нервів та грошей...
звичайно. я також постійно враховуй цей людський фактор. але всеж краще їхати по схемі(по зовн) при якій ти апріорі правий але пропускати тих хто з внутрішнього вискакує недивлячись
А Баба Яга проти! : Звичайно, зараз у мене нема іншого виходу, як бути подвійно пильною і пропускати idioten, які вилітають з лівого ряду вправо. Але обсигналювала, обсигналюю і буду обсигналювати їх, доки одному і другому не прийде до голови взяти до рук ПДР і ДЛЯ СЕБЕ з"ясувати, чого та блондинка їх так матюкає. Бо, якщо поводитися так, як пропонує Rules, то врешті-решт таки станеться аварія, а при з"ясуванні вини, винний буде казати "я мав рацію, бо я все тут так їжджу і мене все пропускають"! Або курімо ПДР, або давайте не прикидатися шоферами.
В правилах чітко написано: для здійснення повороту необхідно заздалегідь зайняти крайню смугу, праву для правого повороту ліву для лівого. А якщо машина тупо "кружляє" по кільцю недаючи змоги виїхати з нього то це вже "підстава". На відео яке представлено раніше саме ситуація коли авто кружляє по зовнішньому кільцю створюючи перешкоду учасникам руху. Я коли рухаюсь по колу починаю перелаштовуватись на передостанньому "перехресті" перед виїздом з круга.
Мала нинькалі гарячу ніч - ще-м такої не мала нігди! Довелося покататися 4 рази туди-сюди за маршрутом рідна хата - кордон - рідна хата - кордон - рідна хата на швидкості 140. Враження ого-го! Тим більше, що нині вночі святкувалися випускні. Але маю одну дуже конкретну ситуацію: є переїзд, є знак "стіп", але є також андріївський хрест і біля нього світлова сигналізація, яка постійно світиться пульсуючим місячним світлом. Нюанс - 150м далі від переїзду колія розібрана ПОВНІСТЮ, тобто, ніякий потяг, дрезин чи ще щось рейкове туди в принципі поїхати не може. Хальтанули мене пси за те, що не зупинилася перед знаком "стіп". Нічо не дала, бо даю тільки тоді, коли хочу, а тої ночи якраз не хотіла. Але питання по суті: 1. Як можна довести в цій ситуації недоречність і шкідливість встановлення знака "стіп" перед недіючою колією? 2. Є два вертикальних дорожних знаки, які взаємно себе заперечують: "стіп" і пульсуюче місячне світло. Один каже, що треба зупинитися, другий - що дорога вільна, потяга нема і можна їхати. Що пріоритетніше: знак чи світлова сигналізація? Хлопці, задача на вишукання можливости довести ідіотичність і шкідливість встановлених знаків, які взаємно себе заперечують (і як приплести до того розібрану колію). Прошу не перетворювати обговорення цієї теми на те, на що перетворили попередню про рух по колу (якщо їде мужик, то він може з"їжджати з лівої смуги праворуч, а якщо баба - то вона дура). Прошу висловити думки по суті. Буду дуже вдячна за конструктив.
Знак є - потрібно дотримуватись його вимог. Але світлова сигналізація пріоритетніша, як то свілофор, семафор(у твоєму випадку), чи то спецсигнал на авто. Тобто згідно приоритетів: ЗДОРОВИЙ ГЛУЗД (навіть якщо потім пси тобі щось спробують інкреминувати), регулювальник, світлова, знаки, розмітка (слава Богу, останні поправки до правил то врегулювали).
Про таку ситуацію колись писав Караваєв в "100 аргументах...". Коли перехрестя регульоване (працює світлофор, а коли на переїзді він блимає білим - то дозволяє рух), знаки приоритету не діють.В книжці був описаний саме цей приклад. На розібрану колію можна посилатись, жаліючись на неналежне встановлення засобів регулювання руху, а також можна поскаржитись на дайців, що вони не виконують свого основного завдання - забезпечувати безпеку руху, а стоять для знімання поборів.
Файно! Ви мені дуже допомогли! Добре, що я в бардачку вожу нові правила - треба буде собі закладочки поробити
сьогодні проїздив пару раз кільце. ніколи особливо уваги не звертав (завжди все машинально робив. ну там, притормозити, голову повернути, проаналізувати і те. де.), а сьогодні спеціально звернув увагу. мені треба було на кільці їхати прямо. згадую Рулес і те що він говорив про зовнішнє кільце, і займаю праву смугу, передімною л200 бобік від мітсубісі з увімкненим лівим поворотом - логічно шо чувак теж поїде прямо, бо правилами заборонено їхати в правій смузі 3/4 кільця. вгадайте куди він поїхав )))) я ж таки поїхав прямо. не скажу, що так їхати незручно, але той факт, що на виїзді з кільця маршрутка, що їхала передімною зупинилась взяти пасажирів - мене трішки озадачив. Тому як користувався лівим рядом так і буду користуватись. якщо користуватись дзеркалами і бути вічливими - то так дуже зручно. ось.
А нагадай, згідно якого пункту пдр заборонено їхати 3/4 кільця? Пишу з телефону.Вибачайте за орфографію