Елементарна перевірка турбіни На працюючому двигуні - стиснути рукою впускний повітропровід, між турбіною і впускним коллектором. Переважно це груба гума. Добряче газнути. Патрубок в руці повинен "закам'яніти" - значить, турбіна "згрубшого" працює і нагнітає.
Був на діагностикі.Підрегулювали тягу якою включається турбіна і все гаразд, тепер літаю. Всім дякую що відгукнулись.
це як таке може бути, в мене 1.9 ТДІ АЛХ двигун, 2003 року, на цих вихідних міняв турбіну, бо стара почала масло через себе в повітряний потік срати, і відповідно відмивав інтеркулер, то в мене його функцію виконує звичайний радіатор, повітряний, а вже на виході з нього стоїть датчик, походу тиск міряє, бо до його заміни час від часу вискакувала помилка Р0299. І одразу питання по темі так кажучи, ще до заміни турбіни почалась проблема з роботою двигуна на холостих і низьких обертах, враження що двигун підтроює, якщо таке взагалі можливо для дизеля, якщо хтось з таким стикався відпишіть де роги шукати. Дякую.