Кора Тополя ВС кора Мартіні

Тема у розділі 'Спорт та майстерність', створена користувачем peGas, 25 кві 2007.

?

Хто переможе?

  1. Тополь

    3 голосів
    16,7%
  2. Мартіні

    8 голосів
    44,4%
  3. Дружба :)

    9 голосів
    50,0%
Можна вибрати зразу декілька варіантів.
  1. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    129 коней.
     
  2. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    То говорить о том, що нема у тієї кори під капотом повноцінного компрессора. А тільки його рештки. На жалію, що склоняю голову у сторону Мартіні. :)
     
  3. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Хе-хе. Подивіться на ТК - я там всі бехи повикликав на драг!
    Компресор ляля, бо іде 220, тоді коли по паспорту 225.
    Розгін до сотні - 8 сєк.
    По паспорту більше.
    Що ше треба????
     
  4. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Порвав твою машину атмосферний PL на механічному впроску з 129 коняками під капотом і вагою чуть меншою за твою, на 100 кг. От що виклика недовіру до автівки.
    1100 кг Г2 - 129 к.с.
    1200 кг Кора - 160 к.с.
    Як ти гадаєшь, хто повинен був бути на фініші першим? А не на 2 корпуси плентатися позаду Г2 і ковтати пилюку?
    ЗІ Про ваші "ганялки" з Орестом я тихо помовчу. З 950 кг машиною і 139 кобиляками... ГиГиГи. :) Може ставку на Ореста ще підняти? Подумаю. :)
     
  5. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Не буду сперечатись. Всьо вирішить трек. ;-)
     
  6. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    а як ит розгін міряв?
     
  7. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Постривайте! Не забувайте, що попередній власник жовтої кори не був любителем гонок, це можлива причина, що він програв Г-2
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Думаю, що Корок мартіні буде першим. Це так, з особистих спостережень. А ще з інформації, що в Тополя стоїть кондюк. А от щодо прокладки - цілком слушно, тодішній власник корка показував досить розсипані результати - 2 чи 3 рази здув по 2 корпуси, останній раз відрив був десь на капот-півмашини. Це з Маріковим гольфом. Тому робити остаточні висновки про Тополеву канарку імхо трішки зарано. Справді, трек все вирішить.

    Scirocco GTI, скільки разів тобі казати мій Сірко навіть без запасок, бензину і хламу важить 975 кг а не 950, як твій. Зі мною і хламом ми важимо понад 1100 кг. Як Тополя кора.
     
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Ти Тополя бачив? Він ще центнер важить :)
    Вчора мені телефонував, дякував, що поміг продати машину і питає на яку годину з"їзд :) Я кажу, та то не та п"ятниця, на наступну буде.
    Дядько вже купив якусь машину, яку - не сказав мені, але не кору - і вже хоче приїзжати до нас на з"їзди, а точніше на наші гонки :) . Так що чувак не те щоб не любитель гонок, він просто практики не мав, а тепер коли спробував, то став дуже навіть любитель :)
     
  10. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Мій 920 важить без запасок, бензину і хламу. :) Що, і забути не можна про 975 кг? на 25 кг усього помилився! ;)
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Просто мені інколи видається, що пару кеге для декого це капітально важливий а то й вирішальний фактор для гонок.....
     
  12. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Достатньо Оф топити;-) , тут конкретно треба голосувати:tongue:
     
  13. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    а чого за тополя ніхто не проголосував?
     
  14. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Ну чекайте, Тревел щеплення поміняє і всіх "порве" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  15. SAVA

    SAVA Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.8 PN 2E 1989(був)
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Дякую Marttini що дозволив проїхатись на його новому Corrado, враження незабутні, після свого Golfa є що порівняти
     
  16. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Нарешті я мав нагоду трошки дати копоті своїй корі, заглянув на недільні покатушки, правда спізнився і мене запросив поганятися чувак на синьому БМВ купе 2.0. Бумер мене тричі досить переконливо вставив на 2 корпуса. Мене не заспокоює навіть усвідомлення того, що бумер той на майже 100 кіло легший, а в мене ще в багажнику мангал, в"язка дров, 5-літрова банка води і три літрових банки всякого масла і рідин :) Власне, я підозрював, люди так казали і зрештою заїзд показав, що у мене скоріш за все хреново виставлене запалювання.

    Хоча хто сідав вчора попробувати машинку, то всі казали шо пхне класно, але ж явно не так, як мала би.

    Навіть по відчуттях вона їде гірше, ніж коли я її купив (хоча то може бути помилково). Це після тих проблем з шестернею колінвала. Після заміни шестерні запалювання мені виставили фактично на око. Типу не глохне - значить зашибісь. А після 5 тисяч до 6 є якийсь провал , зменшується динаміка набору оборотів, а на теплому (саме теплому а не прогрітому) двигуні заводиться з великими потугами.

    Народ,підкажіть, куда би заїхати шоб правильно виставили запалювання і компресію заодно поміряти?
     
  17. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    мабуть тобі пора на той вош або шкоду завітати і поділитись з ними баблішком.
     
  18. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    Те що в Тополя розгін до 100 8с, мало. Я зробив мабуть замірів 50 з Орестовим скірокко. 8с був найгіршим. Найкращий результат коло 6.9, більшість в діапазоні від 7с до 8с. Згідно з торією ймовірності, якщо взяти до уваги людський фактор, я міг помилятися, але експерименти підтверджують треба розраховувати на 6-7с. Правда це було з двигуном 1.8, що зараз буде з 2.0 - важко сказати, і не обовязково результати будуть кращими. Можливо навіть зменшилась потужність. В більший обєм камер згорання потрапляє кількість палива, яка попадала при 1.8. Відповідно тиск створюється дещо менший, а відтак і втрачається потужність двигуна.
    Однозначно треба пробувати - всі на драг. Власне комплекс всіх параметрів: двигун, стан машини, водій - показують результат. Показник розгону до 100, є інформативним, але не дає відповіді на всі питання. Треба звернути на крутний момент і оберти. Власне відчуття двигуна і знання при якій частоті обертів досягається максимальна динаміка - це багато в чому допоможе прийти до фінішу першим.
     
  19. krilov

    krilov Active Member

    Авто:
    scirocco 86 2.0 16v
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    ух ты а где вы во львове столько ровного асфальта нашли:shock:
     
  20. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: Кора Тополя ВС кора Мартіні

    А хто сказав що то по вівному асвальту?
    То по бездоріжжю з перешкодами!
    Як би по рівній дорозі то був би ще кращий результат!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)