Лямбда

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Дімон, 20 лют 2008.

  1. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Лямбда

    Якшо компресія низька і є різнобій, як в тебе, це скорше за все гооова/клапана. А масло хаває при зносі ЦПГ (і як правило, від попадання масла в циліндри компресія завищена, т.зв. "масляна компресія", буває 15-16 ). Тому, якшо в тебе нема серйозного ужору малса (типу 1.5л/1000км), то лямбді нічого не станеться. А от через неправильну суміш при їзді без лямбди (в твому випадку перезбагачену) може бути додатковий нагар на клапанах, шо погіршить ше більше різнобій компресії і може привести до пришвидшеного зносу двигуна.
    шо стосується двигуна-то тільки "вскритіє покажет", але я роблю ставку на нагар на клапанах/підгорівший клапан, ше може бути шо в 4му циліндрі компресійні кільця залягли. Тому голову варто зняти, відвезти спєцам шоб почистили-притерли клапана, при необхідності поміняти підгорівший клапан, продіагностувати виробітку в циліндрах. Якшо заїхати на сервіс, де нікого не знаєш, то в 90% випадків скажуть робити капіталку, і не факт шо після неї буде краще, а дєнєг візьмуть багацько. Так шо вчи матчасть, і їдь до майстрів з мінімальним знанням того, шо могло вийти з ладу і того, шо хочеш зробити в машині.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Лямбда

    масло хаває ну не 1,5 на 1000 але близько того, скоріш за все так і зроблю, на сервісі він так і сказав що скоріше всього нагар на клапанах і шо треба просто почистити голову, а заодно і поміняти кільця можна. ціна питання 250-300 уй.

    Додано через 4 години 58 хвилин
    коротше був я щойно в майстра :sad: поміняв мені "шаговий двигун дросельної заслонки моноінжектора" машина поробила 10 хвилин нормально а потім знову обороти піднялися до 1100 :sad: сказав треба брати лямбду і новий моноінжектор. :sad: точніше інший. Буду брати нову подушку і б/ушний моноінжектор а також лябду нову правда сказали мені на розборці, що нова лямбда в них 140 грн, а б\у 90 грнщось мене насторожує ціна на нову.Хіба ЛЗ може коштувати 140грн????
     
  3. profesor2707

    profesor2707 Active Member

    Авто:
    Skoda Octavia Combi 1.8Turbo 4x4 150 коників.
    Клубна карта:
    000017
    Відповідь: Лямбда

    То шось вони собі гонять.
    Звідки на розборці нові лямбди.
    А б\у не бери - вони як правило вже майже дохлі і пропрацюють недовго.
    лямбди як правило дохнуть від нашого етилованого бензину (до бензину додається сполука - тетраетилсвинець для збільшення детонаційної стійкості, вона і отруює люмбду).
    І ціна щось дуже замала. Наскільки мені пам'ять не зраджує - датчик лямбди є зі сполук дорогого металу, вроді платини.
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Лямбда

    цирконій
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    обороти?? роздупліть мане :)))

    :mrgreen: поясніть мені дурному, як виставляється запалення на моноінжекторних двигунах???. як я знаю на прикладі жигуля карбюраторного то крутиш трамбльором виставляєш самі високі оберти, а обороти регуюєш на карбюраторі, а тут як??? Бо щось я там запхав свої руці і не можу розгребтись :))) коли кручу трамбльором то обороти на піднімаються до 3,5 тисяч, а коли ставлю приблизно 900-1000 то вона не їде ніхрина. як правильно то робиться??? може є в кого мануальчик по Пасату 1,8 моно???
     
  6. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Лямбда

    щоб нормально виставили треба їхати до майстра з трубоскопом.

    я колись цілий день крутив і нормально не виставив а майстер з тим девайсом за 15 хвилин все зробив.
     
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Лямбда

    Поїдь на сервіс з стробоскопом, або купи собі той девайс, якшо хочеш сам чвиставляти. Потім шукаєш мітку на маховику яка відповідає ВМТ 1-го циліндра (0), мажеш там білою фарбою, і крутиш трамбльором шоб спалах строба постійно ловив ту мітку-це і буде правильний кут (при умові, шо правильно стоїть ремінь і шків КВ).
    Тоді перевіряєш вакуум, якшо він працює і трубки цілі (нема підсосів повітря), то кут правильно буде регулюватись при збільшенні обертів і під нагрузкою.
    Перед любими діями з трамблером раджу ставити мітку, шоб потім можна було вернути все як було.
     
  8. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Лямбда

    та вже пізно мітку ставити :))) я вже скрутив йому все що міг :haha:) і трубоскопа в мене нема :) на сервіс то я поїду але туди ще треба доїхати :)) тай майстер вроді виставив але вона погано заводилась , він сказав мені цуцуть покрутити трамбльор проти годинникової стрілки :) от я і накрутив ХЗнає шо :haha:
     
  9. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Лямбда

    афігєний майстер
     
  10. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Лямбда

    просто діло було так, він поміняв всі ремні і шківи, а також натяжний ролик, машина працювала нормально, він і сказав поїзди день два і приїдь я тобі все підрегулюю коли притреться, я немав часу заїхати, машина 2 дні їхала добре, а на третій стала гірше заводитись, от я йому і подзвонив :)) а дальше я вже написав...
     
  11. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: Лямбда

    слухай тут:
    там де є ремінь ГРМ, на нижній шестерні (то шестерня колінвала з зубами ремінь по ній бігає) є ДВІ мітки одна мітка має назву 0Z а друга без назви вона тобі і потрібна, береш ключ на 17 і виставляєш мітку коінвала напроти другої мітки, вмикаєш запалення, знімаєш високовольтний провід з свічки 1, ставиш його близько маси щоб побачити іскру і помаленько крутиш трамбльором поки не проскочить іскра на свічковому проводі 1 як тільки проскочила іскра фіксуєш трамбльор і пробуєш крутити колінвалом але НЕ стартером, а ключом (і бажено зняти всі дроти з свічок щоб часом не завелась) переконавшись шо іскра проскакує іменно в момент проходу свічки через другу мітку, можеш ставити всі дроти свічок намісце і заводити стартером.
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Лямбда

    поняв дякую :) сьогодні попробую :) і ще таке питання я купив моноінжектор, коли я його поміняю то чи треба буде знову регулювати запалення? чи просто поставив прикрутив, підключив і ГОЙРА??????? :)
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Лямбда

    Якщо запалювання не крутилося, його не потрібно рухати. А от суміш порегулювати бажано.
     
  14. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Лямбда

    а хіба вона не сама регулюєтья??? то для чого тоді лямбда? :) я просто не в курсі
     
  15. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Лямбда

    а як на моноінжекторі суміш регулювати?
     
  16. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Лямбда

    Нічого не регулюй. Але перші 15-20 хвилин поїзди у спокійному темпі. Щоб комп обробив нові данні. Після того часу все запрацює як потрібно! :)
     
  17. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Відповідь: Лямбда

    Pol я ото прочитав шо ти написав і глянув ще раз в матчасть і вот шо мене збентежило: наскільки я зрозумів в результаті застосування схеми наведеної вище іскра буде проскакувати в момент ВМТ, але матчасть гаворить шо іскра на двіжках EZ і RF повинна бути на 16 градусів до ВМТ а на всіх інших на 6 плюс мінус один. отож я думаю коли проскочила іскра в положення ВМТ треба зафіксувати положення трамбльора і зробити поправку на градуси. Бо іскра в момент ВМТ нікому не потрібна. Може з тої схеми шо ти написав то і випливає, але я того не зашарив :))) Але схема рульна.
     
  18. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Лямбда

    я так і подумав :) Сьогодні попробую.
     
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Лямбда

    Лямбда правильно регулює тільки у випадку правильних налаштувань первинної пропорції. А базові налаштування збагаченості суміші в моно-мотроніку регулюється мозгами шляхом зміни робочого тиску на форсунку. Я просто радив протестувати його прогою і переконатися. При збитих налаштуваннях виставити правильно. Хіба є 100% впевненість в новому мотроніку...
     
  20. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)