Відповідь: Лямбда Якшо компресія низька і є різнобій, як в тебе, це скорше за все гооова/клапана. А масло хаває при зносі ЦПГ (і як правило, від попадання масла в циліндри компресія завищена, т.зв. "масляна компресія", буває 15-16 ). Тому, якшо в тебе нема серйозного ужору малса (типу 1.5л/1000км), то лямбді нічого не станеться. А от через неправильну суміш при їзді без лямбди (в твому випадку перезбагачену) може бути додатковий нагар на клапанах, шо погіршить ше більше різнобій компресії і може привести до пришвидшеного зносу двигуна. шо стосується двигуна-то тільки "вскритіє покажет", але я роблю ставку на нагар на клапанах/підгорівший клапан, ше може бути шо в 4му циліндрі компресійні кільця залягли. Тому голову варто зняти, відвезти спєцам шоб почистили-притерли клапана, при необхідності поміняти підгорівший клапан, продіагностувати виробітку в циліндрах. Якшо заїхати на сервіс, де нікого не знаєш, то в 90% випадків скажуть робити капіталку, і не факт шо після неї буде краще, а дєнєг візьмуть багацько. Так шо вчи матчасть, і їдь до майстрів з мінімальним знанням того, шо могло вийти з ладу і того, шо хочеш зробити в машині.
Відповідь: Лямбда масло хаває ну не 1,5 на 1000 але близько того, скоріш за все так і зроблю, на сервісі він так і сказав що скоріше всього нагар на клапанах і шо треба просто почистити голову, а заодно і поміняти кільця можна. ціна питання 250-300 уй. Додано через 4 години 58 хвилин коротше був я щойно в майстра поміняв мені "шаговий двигун дросельної заслонки моноінжектора" машина поробила 10 хвилин нормально а потім знову обороти піднялися до 1100 сказав треба брати лямбду і новий моноінжектор. точніше інший. Буду брати нову подушку і б/ушний моноінжектор а також лябду нову правда сказали мені на розборці, що нова лямбда в них 140 грн, а б\у 90 грнщось мене насторожує ціна на нову.Хіба ЛЗ може коштувати 140грн????
Відповідь: Лямбда То шось вони собі гонять. Звідки на розборці нові лямбди. А б\у не бери - вони як правило вже майже дохлі і пропрацюють недовго. лямбди як правило дохнуть від нашого етилованого бензину (до бензину додається сполука - тетраетилсвинець для збільшення детонаційної стійкості, вона і отруює люмбду). І ціна щось дуже замала. Наскільки мені пам'ять не зраджує - датчик лямбди є зі сполук дорогого металу, вроді платини.
обороти?? роздупліть мане :mrgreen: поясніть мені дурному, як виставляється запалення на моноінжекторних двигунах???. як я знаю на прикладі жигуля карбюраторного то крутиш трамбльором виставляєш самі високі оберти, а обороти регуюєш на карбюраторі, а тут як??? Бо щось я там запхав свої руці і не можу розгребтись коли кручу трамбльором то обороти на піднімаються до 3,5 тисяч, а коли ставлю приблизно 900-1000 то вона не їде ніхрина. як правильно то робиться??? може є в кого мануальчик по Пасату 1,8 моно???
Відповідь: Лямбда щоб нормально виставили треба їхати до майстра з трубоскопом. я колись цілий день крутив і нормально не виставив а майстер з тим девайсом за 15 хвилин все зробив.
Відповідь: Лямбда Поїдь на сервіс з стробоскопом, або купи собі той девайс, якшо хочеш сам чвиставляти. Потім шукаєш мітку на маховику яка відповідає ВМТ 1-го циліндра (0), мажеш там білою фарбою, і крутиш трамбльором шоб спалах строба постійно ловив ту мітку-це і буде правильний кут (при умові, шо правильно стоїть ремінь і шків КВ). Тоді перевіряєш вакуум, якшо він працює і трубки цілі (нема підсосів повітря), то кут правильно буде регулюватись при збільшенні обертів і під нагрузкою. Перед любими діями з трамблером раджу ставити мітку, шоб потім можна було вернути все як було.
Відповідь: Лямбда та вже пізно мітку ставити я вже скрутив йому все що міг ) і трубоскопа в мене нема на сервіс то я поїду але туди ще треба доїхати ) тай майстер вроді виставив але вона погано заводилась , він сказав мені цуцуть покрутити трамбльор проти годинникової стрілки от я і накрутив ХЗнає шо
Відповідь: Лямбда просто діло було так, він поміняв всі ремні і шківи, а також натяжний ролик, машина працювала нормально, він і сказав поїзди день два і приїдь я тобі все підрегулюю коли притреться, я немав часу заїхати, машина 2 дні їхала добре, а на третій стала гірше заводитись, от я йому і подзвонив ) а дальше я вже написав...
Відповідь: Лямбда слухай тут: там де є ремінь ГРМ, на нижній шестерні (то шестерня колінвала з зубами ремінь по ній бігає) є ДВІ мітки одна мітка має назву 0Z а друга без назви вона тобі і потрібна, береш ключ на 17 і виставляєш мітку коінвала напроти другої мітки, вмикаєш запалення, знімаєш високовольтний провід з свічки 1, ставиш його близько маси щоб побачити іскру і помаленько крутиш трамбльором поки не проскочить іскра на свічковому проводі 1 як тільки проскочила іскра фіксуєш трамбльор і пробуєш крутити колінвалом але НЕ стартером, а ключом (і бажено зняти всі дроти з свічок щоб часом не завелась) переконавшись шо іскра проскакує іменно в момент проходу свічки через другу мітку, можеш ставити всі дроти свічок намісце і заводити стартером.
Відповідь: Лямбда поняв дякую сьогодні попробую і ще таке питання я купив моноінжектор, коли я його поміняю то чи треба буде знову регулювати запалення? чи просто поставив прикрутив, підключив і ГОЙРА???????
Відповідь: Лямбда Якщо запалювання не крутилося, його не потрібно рухати. А от суміш порегулювати бажано.
Відповідь: Лямбда Нічого не регулюй. Але перші 15-20 хвилин поїзди у спокійному темпі. Щоб комп обробив нові данні. Після того часу все запрацює як потрібно!
Відповідь: Лямбда Pol я ото прочитав шо ти написав і глянув ще раз в матчасть і вот шо мене збентежило: наскільки я зрозумів в результаті застосування схеми наведеної вище іскра буде проскакувати в момент ВМТ, але матчасть гаворить шо іскра на двіжках EZ і RF повинна бути на 16 градусів до ВМТ а на всіх інших на 6 плюс мінус один. отож я думаю коли проскочила іскра в положення ВМТ треба зафіксувати положення трамбльора і зробити поправку на градуси. Бо іскра в момент ВМТ нікому не потрібна. Може з тої схеми шо ти написав то і випливає, але я того не зашарив Але схема рульна.
Відповідь: Лямбда Лямбда правильно регулює тільки у випадку правильних налаштувань первинної пропорції. А базові налаштування збагаченості суміші в моно-мотроніку регулюється мозгами шляхом зміни робочого тиску на форсунку. Я просто радив протестувати його прогою і переконатися. При збитих налаштуваннях виставити правильно. Хіба є 100% впевненість в новому мотроніку...
Відповідь: Лямбда tu masz jak lambdę sprawdzić i krótki opis działania http://images24.fotosik.pl/88/790405e8b748feeb.jpg