Mazda MPS v.s. Scirocco TFSI

Тема у розділі 'Спорт та майстерність', створена користувачем scirocco, 20 сер 2010.

  1. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    Все дело в коробке , когда ты переключаешься на МПС на 2ю то на МК3 она уже включена заранее ))) .
     
  2. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Орест перевірь розгін до 100 км\г і звірь з тим шо пише в паспорті тоді точно будеш знати відповідь
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ок, але як ти поясниш різницю паспортного розгону в більше ніж секунду?

    До речі сьогодні розмовляв зі знатущим киянином, то він каже, що при умові двох стокових авто розрив мав би бути в 2 корпуси на користь Мазди...
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    він реальний, нова машина, тільки півроку їзджу. Сірко теж новенький.
     
  5. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Може "Сірко" тому і коштує такі міліони, бо він витворяє таке щось що не відповідає паспортним даним)))))))))
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Ага, це в Топ-Гір розказували про Пагані Зонду, шо в кожного екземпляра різна потужність :) Типу збирається все не на конвеєрі, а вручну, тому кожен раз виходить по іншому :)
     
  7. OKus

    OKus Початківець

    Авто:
    Golf GTI DSG mk5
    В Scirocco з DSG паспортний розгін 6.9 (а з використанням ланч контролу повинен бути ще менший)
    В Мазди 6.1 але на механічній коробці, ти попробуй з ГПС засікти за скільки розженешся до 100, якщо буде хоча б 6.8 то це буде круто. І на форумах я коли читав за МПС (то був один з варіантів при виборі машини) писали що нормально на ній стартанути дуже важко, треба довго вчитись. От якщо з ходу з кимось ганятись то тоді є перевага.

    Моя думка що програш може бути за рахунок старту, переключання передач, можливо бензину. Але то так догадки бо самого заїзду не бачив. Зробіть повтор з записом на відео :)

    А на якому бензині були обидві машини ??
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Як виявилось, з ланч контрол він більший, про це говорив сам власник.
    Ну почнемо з того, що GPS працює з затримкою і коли в мене буде 100 кмг він тільки почне доходити до 60. Продовжу тим, що підстав для важкого розгону мазди до 100 кмг немає, напаки, вона на відміну від scirocco обладнана міжосевим диференціалом, що суттєво виводить її вперед навіть при одинакових двигунах. На форумах справді пишуть про програш на старті, але це лише актуально з повнопривідними авто. Як приклад - мій колега з MPS в ролл-оні (старті з 2-ї передачі) їде чітко так само як і Subaru Impreza WRX STI, але, логічно, програє на старті. Ось його відео на Бориспольській трасі.Mazda 3 MPS vs Subaru WRX STI
    Стартували майже однаково
    був відрив при перемиканні, признаю. Але це лише 10-20% переваги, при розгоні на передачі ми рухались однаково, а може навіть мазда повільніше.
    Це можливо, я заправлявся на лукойлі, день перед тим було кілька пропусків в запалюванні, але потім ніби все стало на місце.
    Відео не вдалося, при розгоні фотоапарат зробив сальто на заднє сидіння, є тільки звук :))) Але я пропоную по-іншому: давай з тобою катнемся, це повинно сказати багато!

    P.S. Кого цікавлять реальні показники - ось тут є про Мазду а тут про 210-сильного Сірка. Що важливо, це результати реальних тестів а не паспортних. Зверніть увагу, що час квотера Сірка там 15,02 с а Маздая - 14,20. Це знову ж таки говорить про те, що в цьому змаганні відрив мазди повинен складати близько 2-х корпусів. Як кажуть поляки - cos tu kurwa nie gra :)
     
    Останнє редагування: 29 сер 2010
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    I nie gra dowoli mocno.
    Коли відкрили капот того Сірка то було чути доволі сильний цокіт форсунок. Доволі дивна ситуація для абсолютно нової машини. причому така ситуація була з салону(по словах власника). За звичай робота тих двигунів настільки тиха що майже не чути. Такий звук видають форсунки які вже відїздили більше 100 тис і мають розбиті(або забруднені) сідла клапанів. В ситуації з Сірком це або заводський брак - що малоймовірно, або якийсь нестандартний спортивний режим.
    Відносно мазди ....можна б було провірити в якому вона режимі на компютерній діагностиці. Потрібно в тестових режимах записати показники лямбда коефіцієнту при різних обертах і режимах прискорення. Думаю дискусія на основі паперових даних нічого не дасть.... бо по перше там багато всяких рекламних штучок, яким дуже вірити не можна.... по друге вони дуже узагальнені, а кожна машина майже індивідуальна, якщо врахувати масу всяких модифікацій, які проводять виробники.
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Те, що знаю однозначно - у всіх третіх МоПСів стоїть одна єдина прошивка. Але перевіритись треба, на наступному ТО обов'язково перебіжуся по всіх без винятку параметрах програми.

    То як щодо нашої тест-проби на 402? Думаю, багато кому буде цікавим заїзд MPS vs GTI, а якщо цей ролик вивісити на ютюбі то десятки тисяч переглядів гарантовано ;)
     
  11. OKus

    OKus Початківець

    Авто:
    Golf GTI DSG mk5
    Ну це дуже дивно, перевага в 50 коняк і в моменті велика. Виглядає що мабуть таки в тебе якісь трабли з машиною (турбіна не дує як б мала дути) або власник Скірокко щось не договорює :)

    Тут я скоріше пас :) По відео в ютубі МПС завжди виграє так що щось нового я думаю ми не побачимо. Я ні разу не брав участі в дразі і не дуже то хочу :) Особливо після тих проблем що я трохи почитав за ДСГ і закінченням у мене гарантії вже :)

    P.S. Це твоя МПС стояла біля моєї припаркована десь тиждень тому в епіцентрі на київських номерах?
     
  12. OKus

    OKus Початківець

    Авто:
    Golf GTI DSG mk5
    Всі Vag'овські двигуни FSI так цокотять. В мене так само і в багатьох інших також ще як вони тільки появились то всі на то звертали увагу і питали шо то дизель? :)
    Але цей новіший 1.8 здається тихіший.
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ага, почнемо з простішого - при нагоді перевірюся на потужність, якщо щось не так - з родруковкою поїду до дилера. Хоча судячи по заїздах з іншими машинами (GTI,WRX,Octavia RS, Z4) в мене все так і ще й як так :)
    Мушу сказати, що ти дуже витривала людина - мати ГТІ і не ганятися - на це потрібні сталеві нерви!
    Точно! Навіть не думав, що це твій красавчик :) Виглядає зачотно!
     
    Останнє редагування: 30 сер 2010
  14. OKus

    OKus Початківець

    Авто:
    Golf GTI DSG mk5
    Значить власник Скірокко щось не договорює. А з GTI з тими що ти їздив всі були на ручці ??
    Ну це не означає що я на ньому не ганяю просто не в драговому режимі :) А для стартів зі світлофорів в більшості випадків вистачає простого режиму D :) Ну і по трасі де я переважно і їжджу.
    Ну він один такий у Львові :) наскільки я знаю. MPS'ка також дуже прікольна.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Як будеш на компютері візьми флешку і нехай запишуть тобі всі лог файли. Крім того бажано би було протестувати в їздовому режимі... тобто ноутбук в машину і рух по дорозі. В тебе скоріше всього турбіна з геометрією, а її якісно протестувати можна тільки в реальному режимі. Правда невідомо чи діллер має такі можливості і є відповідна кваліфікація у діагноста. Звичайними ОБД сканерами того не зробиш потрібні оригінальні програми, а вони грошей коштують не мало. Альтернативних типу ВАГ КОМ для фордів і мазд не зустрічав.

    Я вже дивився пару машин ФСІ. Там звук був інакший дійсно більш подібний на рохкання дізеля. Але хто його знає техніка нова, ще поки що всі обслуговуються в діллерів по гарантії і багато наробок по них нема. Одно відомо що сідла у фосунках для фСІ з металокераміки і їх не можна чистити ультазвуком ..можуть потріскати.
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Чесно - навть не питав, результат мене і без того влаштовував :)
    Як я тебе розумію :)))

    Є простіший спосіб. Просто заміряти потужність. Якщо сил бракує - тільки тоді вже можна шукати причину в поведінці турбіни, якості пального чи яблуках в вихлопні трубі. Перевірити потужність у Києві не проблема.
     
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    До речі, скільки та процедура коштує?
     
  18. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Знайшов от таке про mazda 3:

    To limit wheel slip, boost in the first gear will be limited to produce a maximum of 230 hp (170 kW), boost in second gear is also limited. The amount of boost reduction is determined by the gear selection and steering angle. There is no reduction of boost third or above.

    тобто на 1 і 2 передачах потужність обмежена до 230 коней за рахунок обмеження надуву. ще це залежить від положення руля

    і ще
    the Mazdaspeed3 recorded its quickest acceleration times, completing the 0–60 mph sprint in 5.3 seconds, with a quarter mile time of 13.8 at 102 mph (164 km/h)
    тобто 402м долає за 13,8 сек

    і ше існує версія скрокко
    Scirocco R/2.0 TSI 2009- 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo (EA113) 265 PS (195 kW; 261 hp) @6000 350 N·m (258 lb·ft) @2500
    може то вона, але чи є такі на Україні невідомо
    Scirocco R/2.0 TSI2009-1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo (EA113)265 PS (195 kW; 261 hp) @6000350 N·m (258 lb·ft) @2500
     
    Останнє редагування: 31 сер 2010
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну я можу тебе запвнити, що в Україні R-ок немає, це ексклюзивні машини обмеженої редакції по 50 тис. баксів. Вони і виглядають зовсім по-іншому :).
    в Сірка насправді теж, більше ніж 230 воно стає асфальтною шліфмашинкою.
    Близько 50 баксів.
     
  20. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    Все залежить від того, де машина куплена - якщо в нас, то навряд чи, якщо пригнана, то все можливо.....
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)