Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! А як на рахунок типів масла??? Долили 0.6, тому відчуваю зливати тре... Але скільки покаже щуп. З місця про 20 кубовий шриц, детальніше піз.. Бо я чомусь думав, що масло зливають відкручуючи гайку знизу машини...
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! Гайку не вздумуй відкручувати для злиття 200 грамів масла.... я вже колись так відкрутив, ще й на гарячу - був весь в маслі і прийшлось купувати ще 1 каністру. З трубочкою від капельниці гарний варіант - не додумався. В таких випадках я зливав відкручуючи масляний фільтр. А з трубкою все просто - треба десь півтораметрову трубку. Відкриваєш капот, кришку маслозаливної горловини, пхаєш туди трубку (мотор має бути не гарячий, принаймні не дуже). Коли запхав десь метр надягаєш шприц і всасуєш ним масло коли треба зняти шприц щоб "перезарядити" - закриваєш капельницю, знімаєш, перезаряжаєш, вставляєш, всасуєш... і т.д.
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! Буде набагато зручніше відсасувати тією ж трубкою, але через отвір для щупу і 1,5 м той труби не потрібно! Хватить довжини щупа + 10 см.
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! Ну, півтораметрової точно не треба, мені вистачало сантиметрів 60-70 через маслозаливну горловину і через щуп (на теплому моторі, поки масло все стекти не встигло, але і не на гарячому, бо трубка стане дуже м*яка і почне скручуватись), через щуп полюбому легше, якшо конфігурація щупа позволить трубку запхати. Але рівень масла треба перевірити на холодному двигуні. Маслозливну пробку не вздумай відкручувати, бо без відповідних навиків злиєш половину масла, і ше й собі на руки або на голову. Крім того, якшо зливати масло шприцом і трубкою, то воно буде чистим, і його можна буде використати для доливки пізніше. Ти долив синтетику до синтетики (так як ти писав, шо 5в40 до 5в50), так шо все нормально.
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! Скажу так: для мене мотор як для людства космос! В моторі я крім розпредвалу колінвалу і випусного колектрора ніяфіга не знаю! Я не даю дупля як працює мотор і не знаю шо таке салін блоки, сальники клапанів і кольца то для мене дуже темний ліс. Я розумію шо ваші пояснення є толковимим і правильними але до кінця я їх не розумію, бо ен розумію принцип дії того всього.
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! МАЛАДЭЦ! Простіше і доходчивіше, ніж написано тут, тобі навряд чи десь пояснять. пи.си. Вчи матчасть і основні принципи роботи ДВС, або НЕ МОРОЧ людям голову створенням таких тем.
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! мама не буде їздити машиною, аж до п"ятниці. Може хтось візьме всі ці прибамбаси від капельниці? Бо, чесно кажучи, не наю де брати трубочку від капельниці! (знаю що у магазинах природи мона взяти шланг діаметром 5 мм, але капельниця має, вродє, 2-3 мм) Буду дуже вдячний!!! Пегасе, ти мене здивував!!! У мене нема машини, але я і то більше знаю. Ну, звісно не з практики, але хочаб теоретично.
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! Купуєш капельницю в будь-якій аптеці разом із шприцом, попадеш в 3-5 грн. І вперьод набувати перші практичні навики своїми руками, а головне долати страх перед, на перший погляд, складними механізмами.
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! Ок! Значить в п"ятницю перед самим з"їздом у мене буде екзамен в доросле життя автомобіліста!!!:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 8) Тіко скажіть мамі, що там нема нічо страшного! А то не допустить до екзамену за не захищені практичні і лабораторні роботи!:roll: :grin: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! Щоб отримати тверду пятірку - можеш навчитися бензин з баку зливати в каністру... плачу живі гроші - 3 грн за літр!!! Подумай! Мамо! Там немає нічого складного!!! Нехай пробує!!!
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! Я подумав, давай набой з кого зливати...а якшо серйозно, то не підписуй пацана на кримінал.
Відповідь: Мотор,проблеми з маслом! Я дуже хочу вивчити, покішо вивчаю ходову знання не залежить від майна