Наше VW Polo

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем оксана 1322, 10 січ 2013.

  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    так більший тиск при густішому маслі а не при рідшому!
     
  2. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    теж жахався тих картинок, але якщо придивитись, то такі картинки є для всіх масел. А у тій інфі (писав вище) все докладно пояснено, про причини, зокрема характеристики роботи двигуна, полімеризація синтетичних масел при високій температурі, умови експлуатації двигуна і т.д. Все написано і пояснено.
     
    Останнє редагування: 19 січ 2013
  3. оксана 1322

    оксана 1322 Початківець

    Авто:
    VW Polo
    Слишком густой - создаст постоянные излишки смазочного материала в области поршневых канавок, что постепенно приведет к коксованию (потере подвижности) поршневых колец при определенных условиях - таких, например, как низкие обороты двигателя, характерные для стояния в пробке.

    ось це наштовхує всетаки на думку що 5-30
    все інше на те що 5-40

    мотул це такий же гідрокренінг як більшість мастил:shout::shout::shout:
     
  4. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    а що таке гідрокренінг?
     
  5. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    але не все так сумно, якщо почитати наступні кілька серій (корисна інфа там не закінчується на хімічному аналізі мастил), то стає ясно що вибрати масло не так і складно, для себе я виніс наступні висновки:
    1. купувати масло у великому магазині або дилера
    2. марка масла на звичайний ресурс двигуна принципово не впливає (можливо крім най-най дешевших мастил)
    3. чим рідше масло тим краще (окрім авто-спорту і гарячого клімату), і варто звіритись з рекомендаціями виробника, окрім випадку з п.4
    4. бути уважним з маслами лонг-лайф з останніми (найсвіжішими допусками), про це вже писав вище
    тут пише, для себе я зрозумів, що це нічим не погана технологія, є ще супер круті технологій типу "подвійні естери" - ефірні масла, але це вже для тих що люблять знімати вершки..
     
    Останнє редагування: 19 січ 2013
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    крім всього іншого треба зважати на рекомендації виробника в якому кліматі використовується авто. Як не дивно в нашому кліматі майже всі рекомендують 10в30 або 10в40. Допуски важливі тільки для дізелів з сажовим фільтром і взагалі для Євро4 і 5. І то вони важливі не так для двигуна як для системи EGR. Якщо немає допусків то частина масла що згорає засирає всю цю рециклічну частину і приходиться частіше чистити. Желізові яке треться всередині двигуна до лямпочки якого виробника масло, а ці всі стандарти по допусках VW чи BMW чи Mersedes то чисто комерційна справа. Головне щоб масло було якісне і відповідало державному стандарту .
    До речі зараз ремонтуємо X-Trail 2007 року. Машина весь час їздила на діллерському нісанівському маслу. Останнє масло, яке зливали було з 8-9тис пробігу. Скажу масло дуже доброї якості ... двигун вскрили - зносу як на 80тис пробігу майже немає. І при тому всьому доволі дешеве 65 грн/л. ( не реклама)
     
  7. оксана 1322

    оксана 1322 Початківець

    Авто:
    VW Polo
    гідрокренінг це не повністю синтетика, а на банках мотулу пише 100%Syntetic. Виходить що ціна завищена, інші масла так само зроблені і вони дешевші, та й ніде ніби на банках більше і не пише шо це 100% синтетика
     
  8. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Тема цікава, але якось складно там все описують..., я так зрозумів нема нічого ідеального в кожного масла свої плюси і мінуси...
    Найгірше для двигуна це пуски в мінусову температуру і короткі пробігі, це ідеальні умови для закоксовки двигуна, тому зимою стараюсь уникати коротких поїздок. Колись був цікавий момент, їздив на машині раз в тиждень по 200км решта днів стояла на стоянці, після місяця такої експлуатації зауважив що машина почала літати і швидше розганятись, після почалась звичайна експлуатація в корках і двигун знову зачах.
     
  9. оксана 1322

    оксана 1322 Початківець

    Авто:
    VW Polo
    нема ідеально на жаль. вот тому й цікаво чи є різниця в в"язкості 30 і 40, невже це дуже вплине на ресурс двигуна:scratch_one-s_head:

    в мене в середньому 70 км в день +-, але машина їздить через день. в пробках практично не стоїть. рахую це великими плюсами
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    заливай будь-яке практично +-буде однаково, але я б лив(і лию) 5W-40
     
  11. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Нє! Буде залита будь-яка олива, крім жахливого Castrol-а! Бо радіо БіБіСі (баба бабі сказала) передало, що Castrol - це ужас прям! )))

    Ця тема - просто переливання з пустого в порожнє. Не розумію, як можна взагалі піднімати таку тему, якщо авто щойно виїхало з салону і навіть обкатки не пройшло. ОД повинен дати всі рекомендації по експлуатації. Просто треба туди подзвонити і просто спитати, а не розводити тут флуд на сім сторінок... Це не заокеанська модель, яка вийшла зі вжитку 75 років тому і треба Кулібіна воскрешати, щоби вгадав, яку оливу в нього заливати.
     
  12. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    воно то так, Чортопхай, і я би так казав, якби не почитав про це детальніше, виявляється що й тут бувають винятки і що не все те що радить виробник (не говорячи про дилера) найкраще підходить для машини. (вже втретє пишу про ті кляті найновіші допуски для мастил "Long life" :) )
     
  13. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
  14. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Пишуть " в зв"язку з купівлею іншої машини", може це і так.
     
  15. оксана 1322

    оксана 1322 Початківець

    Авто:
    VW Polo
    Всім привіт:hi:
    не звертайте увагу, що там продається. просто в один момент визріла думка, а чи не поміняти своє невелике поло на кадіка. він дизельний, він просторний, в ньому по будові можна багато що возити. але є великий мінус - кадік року 7-8 буде, а реальний пробіг незнає ніхто напевно. а нове є нове. тому напевно це більш для цікавості поставила на продаж. доречі жодна людина ще не подзвонила. тому думаю методом логічного мислення полік продаватись не буде;)

    крім цього, полік таки знятий з гарантії, можете сказати шо це неправильно, але в кожного свій вибір, вважаю це переплатою ні за що і толку з такої гарантії 0. 2 тижні тому змінила масло з фільтром і повітряний фільтр. масло Motul X-Clean 5W-40
     
  16. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Повністю підтримую.
     
  17. оксана 1322

    оксана 1322 Початківець

    Авто:
    VW Polo
    Всім привіт!
    Давно мене тут не було. Отже, по машинці:
    пробіг 26 тис., нічого не ламалось, крім того що зимою є скрипи втулок стаба. люфт в них поки мінімальний, то нехай ще їздять. це просто незручність
    на 23 400 було поміняно масло, фільтр, паливний фільтр, повітряний фільтр. чуть раніше фільтр салону. Все по машинці робим самі, в гаражі, руки не ліві:blush:
     
  18. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    От і класно! Тримайте в курсі )) Мені нове поло теж подобається дуже, оскільки воно найближче з усіх сучасних авто формою і розмірами схоже на Гольф 2. Ну а Г2 - то ідеал, шкода тільки що не випускають вже їх давненько... ))
     
  19. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Перепрошую, а на 23 з половиною тисячах олива ВПЕРШЕ мінялася? :shok::shok::shok:
     
  20. оксана 1322

    оксана 1322 Початківець

    Авто:
    VW Polo
    ні. перший раз на 13,5, бо думали ще на гарантії лишати, тому затянули. а потім вже через 10
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)