Ну незнаю. Як на мене то датчик ХХ у нас на карбах виглядає як металевий циліндр діаметром 1-1.5 см., довжиною ~3 см з запором на кінці з клеммою в торці. Стоїть чи зліва чи зправа на карбі. Перевірити так: На клему подати "+" - якщо щелчок є то все ок, а якщо нема то під заміну. В випадку Юри я б шукав підсоси повітря у вакуумних шлангах карба.
То той самий електромагнітний клапан, так? він в мене працює вже перевіряв. А от підсоси повітря у вакумних шлангах, як їх перевірити? і скіко іх там є?
Підсосів повітря немає однозначно! Вчора возив машину до карбюраторщика, на діагностику, короче він там промив його підрегулював, виставив СО 2.1% (було 2.3). Сказав що були проблемки він їх устранив. Машина дійсно почала їхати набагато живіше ніж їхала до того! Оберти холостих сказав що 800-850! Сам я там не був коли він то все робив бо не мав як. Ніби все добре але холості під час поїздки (включення на нейтралку) всерівно пропадають, тобто машина глохне! Зараз вроді би, ще йпоявились "пчихання" у вихлопну трубу. Раніше такого не спостнерігав. Вроді би відгуки про цього майстра завжди хороші в нашому місці. Може є ще якісь поради???
В мого тата в поло колись така проблема була, майстри мучили той карбюратор довго і нудно, аж нарешті один майстер додивився, шо гума, на якій стоїть карбюратор була порвана і повітря підсмоктувало. Замінили ту гуму і все стало на свої місця. Подивись, може і в тебе там є якісь тріщинки, через які підсмоктує повітря.
Думка слушна але... Нема в нас такої фічі! Ця гума називається подушка моноінжектора і до наших карбів нічого немає.
Юра, подивись (продуй, подивись підсоси) 2 шланги: 1 - Той що йде від карба на вакуум (який стоїть на трамблері). Зніми його з карба і втягни ротом повітря... Якщо пропускає (вакуум або шланг) то відповідний девайс під заміну. 2 - Шланг що йде до корпуса повітряного фільтра. Так само зніми з карба і всоси повітря - пропускати не повинен. Удачі
Можливо я шось наплутав, але цей поло не мав моноінжектора. Пам'ятаю, шо майстер зняв корпус повітряного фільтра, рухав тим карбюратором і було добре видно ту потріскану гуму. Поправте мене, якшо я шось не то сказав.
Таки не наплутав http://faq.ford77.ru/engine/2e3fil.htm "Шестигранным ключом "на 5" отворачиваем три винта крепления карбюратора к резиновой проставке..."
дійсно, чуть чуть просочується. Попробую замінити шланги, бо пробував так вакум на трамбльорі втягнути, вроді би все нормально. А шланг що іде до повітряного фільтра на датчик (як сам датчик провірити) вроді би він не робочий, (щось не можу зловити коли він відкриває заслонку на гаряче повітря). Чи можна без нього обійтись?
Хм... щось я не памятаю цього момента з резиною - тре переглянути Абсолютно ТАК. Оскільки ми не в сибірі то до обмороження впускного коллектора нам далеко він це робить зразу при старті двигуна. Коли температура повітря в корпусі фільтра піднімається до 30(здається) градусів то датчик перекриває подачу вакуума на заслонку і вона падає відкриваючи доступ холодному повітрю Цей датчик на роботу двигуна впливає непомітно.
В мене не робить він не робочий, я цей шланг заглушив, а от вакум теж пропускає. треба міняти мабуть.