Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки Це вже цікавіше. Якщо є гарантія, що не КГ, то Ящур радить переглянути стан плати іммобілайзера, каже, що може від нагрівання глючити релюхи, тобто треба налагодити постійний контакт на їх ножках.
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки В мене була аналогічна ситуація. Винним було втягуюче реле і зношені в ноль щітки стартера. Після заміни все запрацювало ідеально
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки Я тобі можу це все перекласти без проблем, тільки там нічого толкового не бачу, ні то польська, ні то українська мова!!!
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки Вже десь приблизно тиждень машина "тяжко" заводиться, стартер ледве крутить і робить 4-5 обертів щоб завестись. Напевно проблема, яка була описана в цій темі стосувалася якраз стартера. Постає наступне питання: мені треба міняти повністю весь стартер(а він дорогий, холєра) чи можна обмежитись заміною якихось його комплектуючих (щітки, реле)?
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки Може акум вже підустав. Поміряй тестером зранку напругу на ньому і напругу зарядки.
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки Чекай, вазгалі ти писав: "Нажаль проблема, як виявилось, не в контактній групі. Моя КГ цілком жива і ще мала б проїздити не одну тисячу км." То вона якось вирішилась чи ти далі так їздиш? Треба віддавати на ремонт. Купляти новий сенсу не бачу - в тебе ж обмотка ціла!
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки Проблема ніяк не вирішилась, майстер сказав(перевірив), що моя КГ робоча і міняти її не треба і додав, що проблема може бути якраз в стартері. Ти маєш на увазі стартер?
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки да хоча перед тим варто би було на стартер напряму з акума подати 12в двома проводками і подивитись як крутить бо маю таке враження що проводка до стартера хренова, бо "туго крутить" пояснюється великим опором тої проводки, а "незаводиться при нагріві" - опір збільшується в місці поганого контакту. Короче ХЗ - подай напряму напругу і все буде ясно!
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки Я вже десь зустрічав на форумах, що симптомами хренової проводки є димок, який іде десь з-під керма після того як вкочаєш запалення. В мене таке бувало літом коли машина довго стояла на сонці.
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки Може бути не тільки з-під керма а ще й з моторного відсіку. Не тільки коли включаєш запалення а ймовірніше коли повертаєш ключ в "Старт" Коротше кидай напряму а далі буде видно
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки :shock: При таких симптомах пора купувати вогнегасник і возити під сідухою. Симптомами поганої проводки є поганий контакт, нагрівання і недостатнє живлення на користувачах. Тому поміряй напругу на акумі, напругу, яка подається на стартер при заведенні і все стане ясно. Якшо на акумі норма, а на стартер замало приходить-знач проводка по дорозі винна, якшо приходить достатньо, а стартер все одно помало крутить-значить він бере забагато чи підклинює і його потрібно завезти спєцам на діагностику.
Відповідь: Не заводиться після тривалої поїздки На фішку може приходити нормально 12 вольт якщо міряти тестером, але якщо фішку вдягнути на стартер і повернути ключ то туди вже може приходити 6 вольт замість 12 що повязано з великим споживанням струму і фізичними властивостями поганих контактів провідників.