Моя авдюшка на батьківщині)) Всім привіт з Інгольштадту. Музей ауді просто мегакрутий! Вчора був на БМВ, завтра в Вольфсбург їду) всім гарного дня! Sent from my Motorola Atrix HD
Друззя, я на батьківщині наших коней. Тут вони колись зійшли з конвеэра. Мегакруте відчуття побувати тут!)) Але в місті жодного Г2, і типу. Одного б3 бачив. Далі тіки б5. Найстаріші г3 іто мало. Бага гольфів 1 і 3 кабріо. Повно ньюбітлів. Але всеодно дуже круто. По приїзді зроблю звіт звісно) Це завод) Sent from my Motorola Atrix HD
Ні, не їхатиму. Завтра в Берлін і на Львів. Зараз ночую в місті Braunschweig. Чисто випадково зарезервував тут готель. Але думаю завтра з пів дня ще тут проведу, погуляю. Дуже гарне місто. Поки проїжджав отримав велике задоволення. Прогулявся вночі, людей багато, всі спілкуються, всі привітні. Раджу тут ночувати як мінімум, якщо їхатимете повз. Sent from my Motorola Atrix HD
Ух як час летить! Сам не помітив того як вже пройшло трошки більше року як ми разом з авдюшкою. З кожним днем я її люблю все більше. Я все більше розумію шо це саме та, "ідеальна", для мене машина. Вона дуууууже комфортна! Тихенько в салоні, добре на дорозі. Динаміка суперова, при тому шо двигуна не чути майже навіть на 5-6 тисячах обертів. Нічого не скрипить в салоні, нічого не болтається. Більшість нових автівок ховаються. В салоні тиша повна і комфорт. Щоправда, все ж, трошки довелося полазитиз викруткою і антискрипом. Окрім того всього вона практично без проблемна, дуже витривала ходова і не дорога в обслуговуванні. Трошки дорожча реально за Б3. Але, передивившись ще багато таких машин і, переїздивши на багатьох таких жеж, скажу чесно моя в дуже хорошому стані. От вирішив порахувати, скільки "вклав" в неї за рік утримування. При тому що пробіг мій склав за рік майже 35 тисяч км. По розрахункам на ГАЗу дешевше мені вийшло утримання і пальне, і проїзд ніж 2,5ТДІ. Ходова частина: Передні гальмівні диски Bilstein - 450 грн + 80 грн (заміна) Передні гальмівні колодки TRW - 350 грн. Прокачка гальм - 40 грн. Сайлентблоки передньої балки SWAG 2 шт - 120 грн + 150грн (заміна) Сайленблоки ричагів Lemforder 4 шт - 140 грн + 80 грн (заміна) Опора переднього амортизатора SWAG 1 шт - 130 грн Двигун: Ремінь ГРМ Gates + ремінь поліклиновий Gates + натяжний ролік SKF + обвідний ролік SKF + водяна помпа Ruville = 1200 грн. 100грн - оренда планки для блокувнання розпредвалів і клина колінвалу. Міняв практично сам, дякую куму за допомогу. Бензонасоси 2 шт. 1й topran - 300 грн (здох за 2 місяці). 2й VDO - 800 грн. Датчик температури - 50 грн. Масло 5л 320 грн + фільтр 80 грн Х 3 рази = 1200 грн. Сам міняю. Свічки NGK 6 шт - 300 грн. Свічні дроти BERU 6 шт - 800 грн. Паливний фільтр Mahle - 150 грн. Повітряний фільтр - 40 грн. Фільтр салону - 100 грн. Антифриз HEPU G12+ - 200 грн. Плокладки впускного колектора, кільця форсунок - 100 грн ГБО: Переборка редуктора, заміна шлангів - 300 грн. Заміна фільтрів 80грн х 3 рази = 240 грн. Настройка і діагностика 40 грн. Ітого по ремонтам і плановим ремонтам: 7460 грн. Ще загадти всякі склоочисники, лампочки. хімії тощо. Округлимо до 8000 грн. Куплено: Літня гума - 2400 грн. Насос - 400 грн. Інструмент що знадобився для ремонтів - 200 грн. Ітого ще 3000 грн. За рік 11000грн без витрат на паливо)) Суровєнько так. Але витрата на пальне фактично не велика. по трасам то, в середньому, 60 грн на 100км і 100 на 100 в місті. Але в машині практично все що міняв стояло ще оригінальне. Тому нічого дивного. Замінені з/ч хорошої якості. Думаю, що найближчих пару років можна міняти тіки масло і фільтра. Дякую всім хто прочитав і кому це цікаво. Ставим "+".
Поміняв вчора передні амортизатори. Стояли обидва різні. Один китайський, другий монро. Монро вклинив на середині і не стискався до кінця. В результаті повністю вивернуло і порвало опору амортизатора. Стукало все страшно. Поставив обидва Bilstein PTE-3128 масляні Пильники з відбійниками залишив старі. Не сильно вони поїжджені. Опора права досі стоїть оригінальна. Опору ліву, розбиту, поміняв на б/у оригінал але в ідеальному стані. Стало дуже комфортно! Трошки жорсткіший передок став, але тихо і добре тримає. Знову кого цікавлять ціни: Амортизатори по 310грн за штуку. Оригінальна б/у в ідеальному стані опора - 100грн. Робота по заміні 100грн. Геометрію робити не потрібно. Рульові наконечники не рухаються. Розвали виставили постарих місцях. Ітого 820грн. Всім добра!
Та я так само відгуків начитався різних. 50/50 позитивні і негативні. Ризикнув, купив. Сподіваюся, що походять трошки. На 2.6 вони швидше вбиваються від ваги мотора. Так як в свою чергу на 2л версіях ходять довше, начебто. Але я не впвнений.
Я собі ставив газ-масло ( двигун 2.5 AEL) - досвідчений майстер радив, краще витримують навантаження при вазі двигуна
Не маю жодних нарікань на них. Не скажу, що вони дуже м"які як на масло. Але не стукали, не грюкали. Тримали дорогу супер.
Більштайн по 25 євро за штуку ?? Чоловіче, тобі напевно з заводу за фляшку самогону винесли ))) Я якщо по ділу то щось дуууже мала ціна чи ж бо не халтура.. ( А от 100 грн за заміну - це прикольно! Борщ-сервіс на Стрийській?
Абсолютно нормальна ціна. Дешевий постачальник. Строк 5 днів. Плюс акція 10% від екзісту. Не бош, ауді-сервіс на навроцького. Sent from my Motorola Atrix HD