Нарешті потепліло і сьогодні вирішив добратися до парктроніка. Через один задній датчик не працював парктронік взагалі ні перід ні зад. До того ж ззаду один датчик запав всередину, і два датчика вже були облізлі. Виглядало це все так. Отже, купив два датчика вживані. Купив фарбу по номеру в балоні. Відчистив датчики і помалював в потрібний мені колір. Зняти бампер виявилось ще тою проблемою. По ЕТКА дуже важко зрозуміти де саме кріпиться і що, а по інфі в неті виявилося що те що я бачик - це не все що довелось відкрутити. Таке враження що у всіх вже половину кріплень не вистачає там. В мене ще стояли якісь додаткові кріплення які є на ЕТКА, але немає в жодному звіті про зняття бампера. Щоб зрозуміти додаткові місця кріплень довелось зняти ще фари задні щоб зрозуміти де і що крутити)) Але все вдалось. Нові помальовані датчики зайняли своє місце) А ось це старе. Один датчик робочий. Можливо колись знадобиться ще.
Шег Етка не для розборки.... качай ЕЛЬЗУ але не останню версію - вона тільки на німецькій... там все покроково що за чим.
Я прекрасно знаю для чого ЕТКА. Тим не менш всі деталі кріплення там є. Зняти бампер не велика наука шоб цілу ельзу тягнути) В мене хард на 120Гіг і половина забита. Куди я ту ельзу поставити маю?)) Там важливо прямі руки мати. Для того вдягається спочатку одна сторона, а до другої на болти скотчем приклеєний кусок гуми) Коли наживив одну сторону - йдеш до другої)
В мене 500 гіг і 7 вільних... то звичайно діло хазяйське але раз любиш крутити то тре і інфу мати. Читати бздури з інтернету собі шкодити... Бампер то дрібне пиво там є поскладніші речі, які без ЕЛЬЗи можно просто переламати не правильно почавши розбирати... В мене десь був варіант ЕЛЬЗи 3.6 тільки з російською англійською і німецькою - там обєм десь 7 гіга.. Версія 3.6 десь до 2012 року... твоя там має бути
Шось давно нічого не писав і не робив. Пора б вже, то ж ауді яке від СТО до СТО їздить)))) Ну десь так і є. Не так давно поставив вживані балони назад (брав заради стійок), ну і як показав вкотре досвід - скупий платить двічі. Один з балонів спускав за ніч. Другий тримав, але теж вже не дуже внушав довіру. Тому маючи вже 2 комплекти на обмін, вирішив відреставрувати ще й задні для повного порядку і впевненості, що він не трісне десь в дорозі. Реставрував на гуму Латвійську LuftMaster, для постійних клієнтів як я вийшло що задній балон 1 - 140Є, а другий вийшов 100Є, але я віддав хлопакам всі свої задні балони які спускали і були з іржавими кришками. Натомість отримав два балона новісіньких практично з річною гарантією. Хоча довго думав чи б то не взяти китайські за 170$ за пару... Можливо якось іншим разом. Їхати на сервіси ставити не наважився. Задрали вони по повній, "Свят Авто" на Городоцькій той самий останнього разу поставили мені стійки і ричаги в іншу сторону, потім иявилось що вони не знали як знімати старі балони і збивали їх молотком просто, а треба прокрутити балон на 90 градусів і він знімається сам чудово, а також просрали верхню кришку яка закриває втечу повітря з-під гайки кріплення стійки... Ну менше з тим, бабла вони мені відшкодувати не наважились, тому зробим їхм просто хорошу антирекламу, бо вони казали що в них клієнтів хоч відбавляй і їм срати)) Отожбо, вирішив міняти сам. На один балон грубо з бодуна йде 1,5 год з перекурами. Знімаєм колесо - бачим пацієнта. Відкручуєм фіттінги (подачу повітря) на декілька обертів і даємо повітрю вийти спокійно. Знімаєм захист болтів і проводки датчика АБС. Далі два болта на 18 з гайками на 18 - кріплення стійки і розвальний болт. Намагався спочатку розвальний не відкручувати, але витягнути стійку таким чином не вдавалось ніяк. Тому зробив мінімальні мітки на болтах як вони стояли щоб закрутити в то саме положення, хоча на геометрію поїду всеодно. Точно виставити важко. Відкручуємо кріплення опори пневмоподушки від кузова зверху (2 болта на 13) І виймаємо амортизатор вниз в сторону ходу машини. Далі процес простий, відкручуєм верхню кришку шестигранником. Спец ключем відкручуєм стійку. Гайка на 18, шток - 6. Бачимо положення стійки. Провертаємо на 90 градусів в будь-яку сторону. І тоді балон зніметься. В середині пази фіксуючі. Обов"язково міняємо гумки на стійці і на верхній пробці. Ну а далі процес зворотній і простіший)) Ітого десь 4 години. Міняти однозначно простіше ніж стійки на пружинах)) ІМХО)
Мучився з тим шоб заряджати телефон в машині. В С5 кузові прикурювач в попільничці, що не зручно для того щоб встикати якусь зарядку. Їздити з відкритою попільничкою то якась дурня. Та й проводи по салону я не люблю, постійно запихати-витягувати ті зарядки теж мене накаляє) Наткнувся на АЛІ на класну зарядку з підсвіткою. Вирішив колхозити її на місце фішки штатного телефона. Так як ним я навряд вже користуватись колись буду. Проте фішку залишив на випадок що китайці таки вигадають якийсь перехідник і тримачі під сучасні телефони. Розібрав всю консоль під підлокітником і понеслась.. Добре попрацювавши ножовкою і напилком вирізав в пластику потрібну форму і запхав туда кнопку. Підклюився до заднього прикурювача щоб не городити з додатковими запобіжниками. Одна проблема - це підсвітка. Вона класна, червона як і оригінальна. Проте вона горить постійно від 12В... Немає окремого плюса на підсвітку і це мене трошки нервує. Є варіант протягнути таки дріт від запалення на зарядку, але тоді не зручно, бо за заглушеній машині телефон не зарядиш. Розібрати зарядку нема можливості. Вона запаяна повністю... Так як вона типу ІР67. З іншох сторони діод той прямо так не посадить АКБ ні за день ні за два. Але от в роздумах що робити. Є в когось варіанти?)
Дроти тягнути не варто...там і так їх дофіга.... тай потім у другого власника виникне купа питань .... нафіга той дріт))))) Тай діод лишати не варто.... все таки наніч машина має бути обезточена від любої нагрузки, хрен його знає ще щось замкне в тому китайцю. Постав якийсь акуратний вимикач на масу прикурювача.
а якщо спалити підсвітку, ну типу вивести з ладу саму підсвідку якось? п/с/ @kym , гляньте в цій темі на пост #246, там де Шег знімає стійки, так от там на фото видно ступічного болта, про якого ми вели дискусію в моїй темі. І болт там також під шестигранник на 17, з доволі глубокою шапочкою )))
Другий власник мене мало цікавить) Мене цікавить мій комфорт. Про вимикач теж думав, але то якийсь адський напряг ставити шось щоб включати виключати той прикурювач. Протягнути новий провід з-під керма то не страшна проблема як на мене. Теж був варіант поставити реле з таймером на 1 год скажімо після того як вимкнув запалення. Тоді через годину точно зарядка виключиться. Цього часу буде достатньо 100% для зручності. Та я думав про це. Але боюсь шо якщо спалити підсвітку згорить і зарядка. А розпаювати її зовсім не хочу щоб виковиряти той діод...
А для чого з таймером? Таймер вже є - саме він відключає прикурювач і всю важку артилерію\електроніку через певний час як машина вимкнена і закрита. Воно само погасне, бо підімкнене до прикурювача.
Ти вже другий хто мені таке каже що є така штука, але я її шось не помітив. Можливо вона працює тільки коли немає споживачів?? Тому що зранку за ніч простою я підійшов до машини і, не відкриваючи її, було видно що підсвітка горить. Тобто нічого не відключалось...
але от цікаво, що в тебе прикурювач не відрубує запалення - в мене при виключеному він обезструмлений
В мене на прикурювачах (розетках 12v), що в багажнику, що на задньому ряді сидінь, що біля водія в панелі - напруга є постійно і ніякий таймер не відмикає. А, от коли наприклад приїхав, вимкнув двигун і при цьому не відкриваючи двері, а тупо сидіти в автівці, то склопідйомники реагують приблизно 15хв., далі "відмирають" і для відновлення подачі живлення на них, необхідно повернути туди/назад ключ замка запалення в перше положення, коли засвічується панель приладів. І щось мені здається, що той час наявності напруги до моменту "відмирання" можна регулювати чи програмувати через ваг-ком.
Ну в батька на С5 теж через деякий час напруга пропадає на прикурювачах, в знаймого на С5 теж. В мене на олроуді наче ні. Але я це не знаю як перевірити. Тому що з"явилась думка, що напруга може таки пропадати, але в самій зарядці стоїть конденсатор якийсь. ну логічно було б щоб він там стояв)) але як перевірити відключення живлення все ж не знаю. лампочку якусь без конденсатора включити в прикурювач чи що... думаєте якщо включити лампу в салоні то вона всеодно згасне за деякий час?
Лампа в салоні то інше. Лампи у мене гасить лише в багажнику, тобто останній ряд через 10хв. Два (перший і другий ряд) плафони не гасить, і сигналка спрацьовує через деякий час бо бачить що акум сідає (різниця завелика за час відколи запалення вимкнули).