OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нарешті потепліло і сьогодні вирішив добратися до парктроніка.
    Через один задній датчик не працював парктронік взагалі ні перід ні зад.
    До того ж ззаду один датчик запав всередину, і два датчика вже були облізлі.

    Виглядало це все так.
    30629866_1589873457728102_4649602595306864640_n.jpg 30653245_1589873497728098_1335939372578504704_n.jpg

    Отже, купив два датчика вживані.
    Купив фарбу по номеру в балоні. Відчистив датчики і помалював в потрібний мені колір.
    30629163_1589873231061458_4202726439457390592_n.jpg

    Зняти бампер виявилось ще тою проблемою. По ЕТКА дуже важко зрозуміти де саме кріпиться і що, а по інфі в неті виявилося що те що я бачик - це не все що довелось відкрутити. Таке враження що у всіх вже половину кріплень не вистачає там. В мене ще стояли якісь додаткові кріплення які є на ЕТКА, але немає в жодному звіті про зняття бампера.
    Щоб зрозуміти додаткові місця кріплень довелось зняти ще фари задні щоб зрозуміти де і що крутити))
    Але все вдалось.
    30629330_1589873251061456_6149744610630434816_n.jpg

    Нові помальовані датчики зайняли своє місце)
    30629449_1589873011061480_8300213522894159872_n.jpg 30688450_1589873004394814_39576744948137984_n.jpg 30705213_1589872964394818_3141055603862929408_n.jpg

    А ось це старе. Один датчик робочий. Можливо колись знадобиться ще.
    30629183_1589872971061484_2059203129261424640_n.jpg
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Шег Етка не для розборки.... качай ЕЛЬЗУ але не останню версію - вона тільки на німецькій... там все покроково що за чим.
     
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    там важливо 2м знімати, бо дуже легко тими гвинтовими "штирями" поцарапати машину
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я прекрасно знаю для чого ЕТКА. Тим не менш всі деталі кріплення там є. Зняти бампер не велика наука шоб цілу ельзу тягнути)
    В мене хард на 120Гіг і половина забита. Куди я ту ельзу поставити маю?))

    Там важливо прямі руки мати. Для того вдягається спочатку одна сторона, а до другої на болти скотчем приклеєний кусок гуми) Коли наживив одну сторону - йдеш до другої)
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В мене 500 гіг і 7 вільних... то звичайно діло хазяйське але раз любиш крутити то тре і інфу мати. Читати бздури з інтернету собі шкодити... Бампер то дрібне пиво там є поскладніші речі, які без ЕЛЬЗи можно просто переламати не правильно почавши розбирати... В мене десь був варіант ЕЛЬЗи 3.6 тільки з російською англійською і німецькою - там обєм десь 7 гіга.. Версія 3.6 десь до 2012 року... твоя там має бути
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шось давно нічого не писав і не робив. Пора б вже, то ж ауді яке від СТО до СТО їздить))))

    Ну десь так і є. Не так давно поставив вживані балони назад (брав заради стійок), ну і як показав вкотре досвід - скупий платить двічі. Один з балонів спускав за ніч. Другий тримав, але теж вже не дуже внушав довіру.
    Тому маючи вже 2 комплекти на обмін, вирішив відреставрувати ще й задні для повного порядку і впевненості, що він не трісне десь в дорозі.

    Реставрував на гуму Латвійську LuftMaster, для постійних клієнтів як я вийшло що задній балон 1 - 140Є, а другий вийшов 100Є, але я віддав хлопакам всі свої задні балони які спускали і були з іржавими кришками. Натомість отримав два балона новісіньких практично з річною гарантією. Хоча довго думав чи б то не взяти китайські за 170$ за пару... Можливо якось іншим разом.

    Їхати на сервіси ставити не наважився. Задрали вони по повній, "Свят Авто" на Городоцькій той самий останнього разу поставили мені стійки і ричаги в іншу сторону, потім иявилось що вони не знали як знімати старі балони і збивали їх молотком просто, а треба прокрутити балон на 90 градусів і він знімається сам чудово, а також просрали верхню кришку яка закриває втечу повітря з-під гайки кріплення стійки... Ну менше з тим, бабла вони мені відшкодувати не наважились, тому зробим їхм просто хорошу антирекламу, бо вони казали що в них клієнтів хоч відбавляй і їм срати))

    Отожбо, вирішив міняти сам. На один балон грубо з бодуна йде 1,5 год з перекурами.

    Знімаєм колесо - бачим пацієнта.
    IMG_0536.JPG

    Відкручуєм фіттінги (подачу повітря) на декілька обертів і даємо повітрю вийти спокійно.
    IMG_0538.JPG

    Знімаєм захист болтів і проводки датчика АБС.
    IMG_0539.JPG

    Далі два болта на 18 з гайками на 18 - кріплення стійки і розвальний болт. Намагався спочатку розвальний не відкручувати, але витягнути стійку таким чином не вдавалось ніяк. Тому зробив мінімальні мітки на болтах як вони стояли щоб закрутити в то саме положення, хоча на геометрію поїду всеодно. Точно виставити важко.

    IMG_0540.JPG IMG_0544.JPG IMG_0545.JPG IMG_0546.JPG

    Відкручуємо кріплення опори пневмоподушки від кузова зверху (2 болта на 13)
    І виймаємо амортизатор вниз в сторону ходу машини.

    IMG_0547.JPG

    IMG_0548.JPG IMG_0549.JPG

    Далі процес простий, відкручуєм верхню кришку шестигранником.
    IMG_0550.JPG

    Спец ключем відкручуєм стійку. Гайка на 18, шток - 6.
    IMG_0551.JPG

    Бачимо положення стійки.
    IMG_0552.JPG

    Провертаємо на 90 градусів в будь-яку сторону. І тоді балон зніметься. В середині пази фіксуючі.
    IMG_0553.JPG

    Обов"язково міняємо гумки на стійці і на верхній пробці.
    IMG_0531.JPG IMG_0532.JPG

    Ну а далі процес зворотній і простіший))

    IMG_0558.JPG IMG_0559.JPG

    Ітого десь 4 години. Міняти однозначно простіше ніж стійки на пружинах)) ІМХО)
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Мучився з тим шоб заряджати телефон в машині. В С5 кузові прикурювач в попільничці, що не зручно для того щоб встикати якусь зарядку. Їздити з відкритою попільничкою то якась дурня. Та й проводи по салону я не люблю, постійно запихати-витягувати ті зарядки теж мене накаляє)

    Наткнувся на АЛІ на класну зарядку з підсвіткою.

    31195599_1599692160079565_5663911976124809216_n.jpg

    Вирішив колхозити її на місце фішки штатного телефона. Так як ним я навряд вже користуватись колись буду. Проте фішку залишив на випадок що китайці таки вигадають якийсь перехідник і тримачі під сучасні телефони.

    Розібрав всю консоль під підлокітником і понеслась..

    31180071_1599692170079564_5670082083192569856_n.jpg

    Добре попрацювавши ножовкою і напилком вирізав в пластику потрібну форму і запхав туда кнопку.
    31179571_1599692106746237_6706117100810797056_n.jpg 31298449_1599692040079577_2487429557859123200_n.jpg 31301467_1599692050079576_5949935851482906624_n.jpg 31163449_1599692110079570_7968325280919977984_n.jpg 31144023_1599692010079580_402266795857149952_n.jpg

    Підклюився до заднього прикурювача щоб не городити з додатковими запобіжниками.
    31171540_1599691986746249_6029677386826514432_n.jpg

    31170905_1599692023412912_3396024142661681152_n.jpg 31180263_1599691903412924_5378823553233715200_n.jpg 31195607_1599691936746254_9112541221825282048_n.jpg 31206655_1599691976746250_7843024291573530624_n.jpg Personal Details Form (Vitalii Bodnar).jpg 31172210_1599691930079588_2019250798013186048_n.jpg

    Одна проблема - це підсвітка. Вона класна, червона як і оригінальна.
    Проте вона горить постійно від 12В... Немає окремого плюса на підсвітку і це мене трошки нервує.

    Є варіант протягнути таки дріт від запалення на зарядку, але тоді не зручно, бо за заглушеній машині телефон не зарядиш.
    Розібрати зарядку нема можливості. Вона запаяна повністю... Так як вона типу ІР67.

    З іншох сторони діод той прямо так не посадить АКБ ні за день ні за два. Але от в роздумах що робити. Є в когось варіанти?)
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дроти тягнути не варто...там і так їх дофіга.... тай потім у другого власника виникне купа питань .... нафіга той дріт))))) Тай діод лишати не варто.... все таки наніч машина має бути обезточена від любої нагрузки, хрен його знає ще щось замкне в тому китайцю. Постав якийсь акуратний вимикач на масу прикурювача.
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    а якщо спалити підсвітку, ну типу вивести з ладу саму підсвідку якось?

    п/с/ @kym , гляньте в цій темі на пост #246, там де Шег знімає стійки, так от там на фото видно ступічного болта, про якого ми вели дискусію в моїй темі. І болт там також під шестигранник на 17, з доволі глубокою шапочкою )))
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Другий власник мене мало цікавить) Мене цікавить мій комфорт.
    Про вимикач теж думав, але то якийсь адський напряг ставити шось щоб включати виключати той прикурювач.

    Протягнути новий провід з-під керма то не страшна проблема як на мене. Теж був варіант поставити реле з таймером на 1 год скажімо після того як вимкнув запалення. Тоді через годину точно зарядка виключиться. Цього часу буде достатньо 100% для зручності.

    Та я думав про це. Але боюсь шо якщо спалити підсвітку згорить і зарядка. А розпаювати її зовсім не хочу щоб виковиряти той діод...
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    однозначно реле з таймером.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А для чого з таймером? Таймер вже є - саме він відключає прикурювач і всю важку артилерію\електроніку через певний час як машина вимкнена і закрита. Воно само погасне, бо підімкнене до прикурювача.
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ти вже другий хто мені таке каже що є така штука, але я її шось не помітив. Можливо вона працює тільки коли немає споживачів??

    Тому що зранку за ніч простою я підійшов до машини і, не відкриваючи її, було видно що підсвітка горить. Тобто нічого не відключалось...
     
  14. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    але от цікаво, що в тебе прикурювач не відрубує запалення - в мене при виключеному він обезструмлений
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    В мене на прикурювачах (розетках 12v), що в багажнику, що на задньому ряді сидінь, що біля водія в панелі - напруга є постійно і ніякий таймер не відмикає.
    А, от коли наприклад приїхав, вимкнув двигун і при цьому не відкриваючи двері, а тупо сидіти в автівці, то склопідйомники реагують приблизно 15хв., далі "відмирають" і для відновлення подачі живлення на них, необхідно повернути туди/назад ключ замка запалення в перше положення, коли засвічується панель приладів.
    І щось мені здається, що той час наявності напруги до моменту "відмирання" можна регулювати чи програмувати через ваг-ком.
     
  16. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    В мене в шкоді 5хв до "відмирання". Регулювати можна 100%
     
  17. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    ти б собі ще польські бляхи для приколу поставив б :)
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну в батька на С5 теж через деякий час напруга пропадає на прикурювачах, в знаймого на С5 теж.
    В мене на олроуді наче ні. Але я це не знаю як перевірити.
    Тому що з"явилась думка, що напруга може таки пропадати, але в самій зарядці стоїть конденсатор якийсь. ну логічно було б щоб він там стояв)) але як перевірити відключення живлення все ж не знаю. лампочку якусь без конденсатора включити в прикурювач чи що...

    думаєте якщо включити лампу в салоні то вона всеодно згасне за деякий час?
     
  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Лампа в салоні то інше. Лампи у мене гасить лише в багажнику, тобто останній ряд через 10хв. Два (перший і другий ряд) плафони не гасить, і сигналка спрацьовує через деякий час бо бачить що акум сідає (різниця завелика за час відколи запалення вимкнули).
     
  20. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в мене гасне 100%
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)