OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ітак свіжі новини з полів.
    Так як можє ТНВД мені доставляло проблеми з заводкою і динамікою (знос шиберного насосу), вирішено було міняти його на інше. Ціна реставрованого з гарантією на рік порядка 550-650Є з обміном на свій старий насос. Але я вирішив ризикнути з "котом в мішку" в результаті купив ТНВД за 1500грн зі згорівшою платою (відгорів транзистор), але власник переконував що до того машина їхала на цьому насосі супер. Ну то така сума не страшна і насос я купив)

    Процес заміни - адовий, треба розібрати все. А це дуже дратує якщо чесно))
    Перед заміною додатково затарився всяким спец-інструментом, клин колінвала, стопори розпредвалів тощо...

    IMG_1056.JPG IMG_1057.JPG IMG_1058.JPG

    Зняв впускний колектор і охренів) Тому вичистив там все. Відмивав Акра К2 і карбклінерами всякими. Іто не вдалось відмити до ідеалу. Фотку після не робив) Бо сам був чорний, що і фоткаити не хотілось.
    IMG_1060.JPG IMG_1061.JPG

    2 насоса підготовлені для збору в 1. Треба було перепаяти свою плату керування на інший насос.
    IMG_1066.JPG IMG_1067.JPG

    Проводка з дозатора ТНВД була в жахливому стані. Тому довелось її додатково всю посадити в термоусадку.
    IMG_1068.JPG

    Новий насос на свому місці.
    IMG_1072.JPG

    На всі болти поставив нові мідні кільця. Ще треба на форсунка поміняти, але це вже зовсім інша історія...
    IMG_1075.JPG


    Після заміни насосу вдалось завезти машину швидко. Але коли поліз виставляти запалення то виникла нова проблема. Зірбвав 2 різьби з трьох на шківі розпредвалу до якого кріпиться шків приводу насосу... На одному болті їздити небезпечно і може погано закінчитись. Дому довелось купити новий шків і все повторити наново, перевиставити весь ГРМ...

    IMG_1086.JPG IMG_1085.JPG IMG_1089.JPG

    За все дуже дякую @RaZoR за підтримку теоретичну, практичну, за допомогу з запчастинами і динамометричними ключами тощо.
     

    Вкладення:

    • IMG_1073.JPG
      IMG_1073.JPG
      Розмір файлу:
      170,6 КБ
      Переглядів:
      171
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Також вчора користуючись нагодою знятих фар і розібраної морди вирішив нарешті поставити нові лінзи.
    Чомусь з заводу на олродуи ставили лінзи 2.5" і просто ксенонові.

    Задачею було поставити 3" бі-ксенон. Так як світла штатного явно дуже недостатньо, та й світловідбиваюче покриття на лінзах вже почало вигорати.

    Лінзи купляв на АЛІ за 62$ за пару з лампочками. Це так звана репліка HELLA 3R.
    Також купив перехідні рамки для встановлення таких лінз в дорестайлові А6С5, але на олроуд вони не підходять 1 в 1 тому прийшлось трошки підшаманити.

    Знімаєм фару. Розбираєм, порівнюєм лінзи і шо як ставити)
    IMG_1095.JPG IMG_1096.JPG IMG_1098.JPG IMG_1099.JPG IMG_1100.JPG

    Для того щоб кріпити проставку використовував шайби з отаких шурупів, з гумовим ущільненням.
    IMG_1101.JPG

    Ось такі перехідні рамки.
    IMG_1102.JPG

    Верхнє кріплення лінзи треба було підпиляти для того щоб максимально близько прикрутити лінзу до рефлектора.
    IMG_1103.JPG IMG_1104.JPG IMG_1105.JPG

    Нижні отвори в рамці трошки розпиляти
    IMG_1107.JPG

    Також підрізаєм трошки корпус лінзи
    IMG_1106.JPG

    Для нижніх кріплень я обрізав болти до потрібної довжини і двома гайками зміг виставити потібний кут лінзи відносно дефлектора.
    В результаті вийшло якось так.
    IMG_1108.JPG IMG_1109.JPG IMG_1110.JPG IMG_1111.JPG IMG_1112.JPG IMG_1113.JPG


    Все чітко влізло в корпус. А світло просто шикарне!! Я дуже задоволений.
    IMG_1115.JPG IMG_1117.JPG


    Лишилось тільки якось відрегулювати фари) Бо я скрутив їх вниз щоб свідомо не сліпити зустрічний, бо реально дуже яскраво)
    А ну і ще відполірувати гарно скло, бо на ньому багато світла таки втрачається.
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  3. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Мені слів бракує, описати твою наполегливість. Недавно пережив гемор з распредвалами і Тнвд.
    Глюкнула АКП - зразу після того як з мотором розібрались ...
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    А все із-за того, що Шега із-за Керміта забанили на Бузковій :) Хоча вони самі винні, а ти тепер знаєш, що зібрав все як має бути!
     
    • Смішно Смішно x 1
  5. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    хто не в темі - google.com -> "ауді львів бузкова" - див. перший довгий відгук :)
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    [​IMG]

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    В нього штатний ксенон... Просто лінзи з часом посипались. Тому замінені на нові!!!
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    > Для нижніх кріплень я обрізав болти до потрібної довжини і двома гайками зміг виставити потібний кут лінзи відносно дефлектора.

    Я думав що коли "просто" ставиш нові то не треба пиляти, різати, купляти проставки і розсверлювати в них отвори :)




    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Штатно 2.5 дюйма, а поставив 3.0 дюйма, тому проставки і т.д..
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну ставити знову 2.5" звичайний ксенон то брєд) Корпуси в рідних лінзах пластикові, на відміну від поставлених мною (тут алюміній). Та й дального галогену не вистачало на рідних. Тепер в парі дальній ксенон + штатний галоген. І лінза 3" тому довелось трошки пошаманити. А ксенон таки стоїть по заводу штатний.
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну мені ще треба зняти турбіну все ж. Почистити. Але я зняти її не можу, бо гайка яка кріпить турбіну приварилась намертво. Вона між "равликами" і доступу туди просто немає...
    Мені, зламавши 3 стаместки, вдалося зрубати ту гайку наполовину. Але то нічого не дало, бо друга половина всеодно не відкручується((( Гайколом туди не влазить, приварити щось до неї не вийде бо теж не залізеш і тд... Поки шукаю варіанти.

    А ще треба розібратися з форсунками. Зняти перевірити, але на це шось поки немає натхнення)))

    Чому я туда лізу бо татова А6 з таким самим мотором їде так, що подих захоплює в прямому сенсі слова... Вистрілює на обгонах як куля, а моя порівняно взагалі не їде)
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    що то за така приблуда? поділись фоткою, пліз.
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Отака штука. Різних розмірів під різі гайки є.
    [​IMG]
     
    • Корисно Корисно x 1
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Там потрібен спец ключ.... вигнутий спеціально. Я мав таку саму проблему з БАСА турбіною... Коли побачив що звичайний ключ ріже грані то зупинився і зробив саморобну приспособу якою і відрутив. Ти зробив херню що поліз стамесками і зрізав грані. Гайки там жаростійкі і в принципі тільки треба зірвати а далі крутяться легко... Тепер вбо витягуй двигун, або подивись чи залізеш тупим зубилом а не стамескою коли знімеш правий впускний колектор... або чекай поки турбіна сама себе відірве Тупе зубило зриває/відкручує, а стамеска ріже . Думай трохи перед тим як щось робити... Але там нема як вдарити.... як ти умудрився залізти туди стамескою ??????????
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Спец ключ я собі навіть купив. І маю його. Ним відкрутити теж не вдалося, грані злизуються, гайка стоїть на місці. Грів, відмочував, все безрезультатно.
    36576908_1673992025982911_5263546519339925504_n.jpg

    Я думаю перед тим як шось робити, не переживайте. Зубилом туди залізти не реально, бо зубило коротке і бити нема по чому.
    Стаместкою я успішно розрубав гайку, вона зробила "бздинь" і видно що розійшлась краями від шпильки, але не відкручується ні під яким прєдлогом.
    Просто їжджу і чекаю поки вона нагріється до того моменту що сама злетить. Як ні буду далі щось думати.
     
  16. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Вона не злетить. То одноразові гайки які зроблені з термостійкого металу і одночасно адгезивного, тобто він при високих температурах прям зварюється з металом шпильки ("зварюється" то трохи перегнув) але зливається намертво, і відкрутити можна але дуже важко. І недаром продають ці гайки зі шпильками разом в ремкомплектах (маю пару шпильок зі звого ремкомплекту, можу дати, але гайок нажаль нема). Ключ можна купити на олх чи алі але нормальний коштує десь в районі 50уо. Позичити тепер в Кума його саморобку не вийде бо ти розхерячив ту гайку. Все ж таки позич, бо закручувати нову прийдеться ;)

    З.І щодо ремкомплекту... купував найпростіший в @RaZoR там де прокладки гайки і шпильки. Тобі він точно знадобиться бо турбіну тре назад ставити лише на нові прокадки, власне заради них я і брав той комплект.
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Який то нормальний 50уо?? Є спец ключ JTC, дуже навіть не погана контора, шо толку з нормального ключа якщо шайка "приварена". всі інші гайки відкрутились нормально головкою звичайною. ремкомплет то вже пів біди, шпильку нову точно доведеться брати, а прокладки то діло таке. не обовязково прийдеться міняти. тисячі людей знімають ставлять на старі і все ок. спочатку треба зняти.

    я в шоці всі такі курва мудрі один я дурний не знаю шо є спец ключі і тд) вже то всьо накупив давно, вже все пробував, а тепер я дурак шо розрубав її))) там вже до мене граней майже не було, то ж толку з того ніякого... треба шось думати.

    пів гайки реально немає. я сподіваюсь що коли добре нагріється то від розширення розійдеться на різьбі і якось та й піде її половина.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну самокритика то справа добра))))... ти по перше не той спец ключ купив... подиви а ЕЛЬЗІ як виглядає власне для тої гайки..... кривий як бик посцяв і головне шестигранний...бо всякі дванадцятигранні ріжуть грані. щоб тобі турбіна відірвала гайку то треба скинути всі інші гайки що тримають турбіну і так їздити... поки від вібрації самої турбіни там щось не відірветься ( бо може і вухо самлї турбіни тріснути)... тут головне щоб турбіна через капот не вилетіла)))))))
     
  19. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    бачив на сервісі як з гайками діяли. Мучились мучились, потім купили а епіцентрі газову горілку, маленьку таку, як в центрі на каві скоринку смажать. Гріли тою горілкою сильно і одразу охолоджували. І вийшло
     
  20. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    трошки не по темі. ДУмаю шег мене пробачить
    Який прайс того задоволення?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)