OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    хмммм... пахне заміною термостата :crazy::hi:
     
    • Смішно Смішно x 4
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Як би не було науки не було б і двигунів, підручники ж пишуть істину. А ельза чи якась інша документація від автоконцерну викладає лише кінцеві (емпіричні) результати, все одно вони отримані з формул і поправки взяті на крнкретні умови (той же конкретний двигун). Обмежуючись підпучником фізики це можна пояснити, а до вас навіть це не доходить, шкода. Ще раз спробую пояснити. Закон бойля-маріота каже що зміна обєму V1\V2 ( так Олег, це безрозмірна величина і це є саме CompressionRatio) дасть таку ж саму зміну тиску P1/P2. P1 початковий тиск і якщо виключити турбіну і цей тиск буде приблизно рівний атмосферному, то при зміні обєму (стисканні) нас цікавить P2 (який ми міряємо манометром), то він буде меншим ніж дає нам формула, і куди ж поділася енергія яка б мала дати тиск за формулою? Правильно пішла на нагрівання газу. Далі щоб не викладати вам весь курс термрдинаміки, я сказав що формули отримання цього тиску занадто складні для вас, тому Ельза чи ще якісь джерела обмежуються таблицями чи графіками, котрі виведені дослідно (емпірично), звичайно що ці досліди були базовані на формулах термодинаміки, але яке нам діло до них, нє?
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Браво Басс навіть я б не зміг простіше пояснити... в мене завжди чомусь складніше))))... Тут нічого дивного ... видно у хлопаків базові знання інші а в таких випадках вікіпедія не дуже помагає, а часом і запутує. Термодинаміка одна з найскладніших наук - бо це і прямоточні/космічні двигуни , які без кисню працюють і атомні реактори і інша хрень... але туда не лізем.
    Зараз маєм унікальну ситуацію. В Щега один циліндр дає 18 Compression pressure.... А от щоб теоретично визначити чи він працює чи ні треба знайти емпіричну формулу залежності V1/V2 від Р2. Я десь такі бачив, вони емпіричні - тобто приблизні отримані дослідним шляхом
    Р2= 18 V1/V2 =?, якщо меньше 18.5 то циліндр не працює, якщо більше то працює
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Бас ти все правильно кажеш, але не то порівнюєш що треба.
    Ми говорим чисто про ступінь стиску. І про те що він не може бути більший чи менший. Він є сталим постійно! Тому що залежить тільки від об"єму стиску і об"єму камери згорання.
    Об"єм стиску і камера згорання - величини не змінні, тому і ступінь стиску відповідно теж.

    Screen Shot 2019-01-11 at 4.42.31 PM.png

    Тут немає про що сперичатися думаю.

    Компрессія пов"язана з ступенем стиску, а ступінь стиску від компресії не залежить і буде постійно рівним 18.5 для даного двигуна.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну то нахрена міряють компресію і нахрена дають контрольну точку по стиску...Шег так не буває що одне від другого незалежить.. Коли в тебе падає компресія Р2 то змінюється коефіцієнт зміни обєму V1/V2 - ,бо повітря через дюру кудись виікає... Ступінь стиску не чисто геометрична величина, а коефіцієнт зміни геометричної величини для ПОВІТРЯ - це по простому, Якщо заткати герметично впускний і випускний колектор і крутити двигуном то ступінь стиску буде НУЛЬ, хоча геометричні розміри не помінялись
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Бо компресія це показник тиску повітря при максимальному стисненні коли поршень в верхній точці. І це прямий, хоча і не точний і не обовязково правдивий, показник стану ЦПГ.

    Шо куда міняється?? Який коефіцієнт зміни об"єму? Для чого ви це все вигадуєте собі?? Повітря собі хай тікає куди завгодно, нам на нього пофігу чисто з точки зорсу ступіні стиску. Робочий об"єм і об"єм циліндру залищається не змінний, відповідно ступінь стиску не міняється!

    Ступінь стиску буде така сама 18.5. Вона не рахується від того що щось крутиться вертисться.
    Двигун просто стоїть не крутиться в ньому ступінь стиску - 18.5. А компресія = 0.
    Коли двигун працює і поршень досягає ВМТ то компресія буде максимальна, при цьому ступінь стиску всеодно залишиться 18.5
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Шег на чому Їхати будеш ))))) на божому духу...
    Це не я вигадав а Бойль з Марріотом ))))) Да не думав що так тяжко.
    Щег - ще раз ступінь стиску це коефіцієнт зміни геометричної величини для фізичного тіла .... нема фізичного тіла нема стиску. Може бути степінь стиску для повітря, для води, для горілки, для пива... нема пива нема стиску
    При дальніших розясненнях основ термодинаміки будеш винен по ящику пива мені і Бассу.... краще не спор як завжди а шукай коефіцієнт співвідношення компресії і стиску ПОВІТРЯ ... бо двигуни на пиві поки не їздять... бо воно колись може і іншим пригодиться
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    До чого тут їхати взагалі???? Ніхто про їзду не говорить взагалі. Нема компресії - нема їзди! Це ітак ясно.
    Зняти кільця з поршнів і клапана з головок то СТУПІНЬ СТИСКУ ЗАЛИШИТЬСЯ НЕЗМІННИМ! При цьому компресія буде рівна нулю!
    Це чисто механічна величина без жодних розмірностей, яка визначається по простому лінійкою і штангельциркулем фактично.
    Якщо заткнути колектора я ітак не поїду, а ступінь стиску лишиться сталим. Якщо вилити всю соляру я теж нікуди не поїду і двигун не заведеться а ступінь стиску і НАВІТЬ КОМПРЕСІЯ залишаться!!!!

    Не робіть з себе мудрогеля, мені не 5 років і я не розказую алфавіт. А Ви явно пишите бздури...

    Оце вже ближче до законів термодинаміки на які ви постійно зсилаєтесь і зараз ви скажете що ви про це і говорили!
    Є поняття "Стисливості", тобто для кожної речовини, будь то повітря, вода, залізо тощо є коефіцієнт стисливості! Відповідно кожна речовина має свій коефіцієнт стиску, рідини стискаються важче, тверді тіла ще важче, гази легше.
    Але це не має жодного відношення до ступеню стиску двигуна внутрішнього згорання!!!!

    Для чого мені шось шукати? Ок повернемося до теорії ймовірності. Допустимо по ймовірності мені постійно щастить що двигун заводиться добре при низькій компресії в 2х циліндравх. Це нічого не відміняє і двигун полюбе стане на ремонт скоро.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну накінець то десь підходимо))) Це ти вичитав про Static Compression Ratio, а я постійно говорив про термодинамічний процес у циліндрах... нах мені було говорити про ступінь стиску сам по собі, я з самого початку пропонував знайти звязок між ступенем стиску і компресією . ти сказав такого нема і ми залізли в дебрі, а він є... Я от не полінувався і виробив формулу

    CP = корінь в степені 1.2 від P1/P2
    Де :
    CP - ступінь стиску
    Р1 - твоя компресія = 18
    Р2 - твій тиск турбіни
    От тепер порахуй чи в тебе працює 4 циліндр чи ні, якщо хочеш. Якщо зробиш зворотню операцію то зможеш вирахувати ідеальну компресію для нового двигуна з ступінню стиску 18.5
    Крім того в результаті дискусії вявивилась інформація яка вплине на правильне рішення при ремонті потім. А так як ти любиш спорити на пустому місці то сам проаналізуй про що я
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Та Віталік, заспокійся. Ніхто тут не доказує що коефіцієнт стиску не є постійним, али ше те, що він має зворотню формулу для розрахунку від компресії, так така формула є. Так само є і зворотня. Тобто залежність є в обидва боки. Тобі закон бойля показали недарма, і всі з тобою погоджуються (і закон теж, який каже що V1/V2=const) що відношення обємів є незмінним і ніяка копресія його змінити не може, хіба кільця поламати :) Тобі лише кажуть що науково доведено що залежність є у два боки. Тобто знаючи компресію можна визначити цей коефіцієнт стиску і навпаки, звичайно не легко це, але можна.

    Тепер по темі: оскільки обєм у тебе незмінний і ти впевнений що кільця тримають, то паливна суміш може втікати лише через нещільності зверху циліндра, тобто клапани, чи нещільності в отворі для форсунки, доречі, ти в курсі, що в тих двигунах є технічні отвори для відведення газів назовні у випадку нещільності прокладки(шайби) форсунки, що характеризується ритмічним свистом при роботі двигуна? Тобто якщо неправильно посадити форсунку то буде діра, передбачена виробником :) А я знаю що ти форсунки знімав...
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Пацани! Вся ця писанина то повна ахінея! Я не розумію, що Ви хочете цим доказати? Що компресометр то херня? Що позники замірів
    Cорі кум, але дурнішого ше не читав!
     
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    bass ! ну kym.... але ти куда????
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    [​IMG]
    Яка формула??? CR мжна змінити лише фізично!!! Порнями, шатунами, прокладкою гбц......все!
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ми підходимо до того що я нарешті починаю розбиратися в вашій не точній термінології, а ви взагалі в цій термінології.
    Ви дуже сильно заплутались в темінах ступеню стиску ДВС і термінах стисливості речовин, тобто їх коефіцієнті стисливості. Це просто повністю тотально різні речі. І зараз водите навколо пальця і кажете мені що я нарешті доходжу до того що треба. А помоєму навпаки ви почали розуміти хто помилився.

    Бугага)) Вироблена формула прям дуже важка, взята з української вікіпедії ступені стиску.
    Ось звідси і взявся корінь в степені 1.2.
    Тут же ж і видно що компресія залежить від ступеня стиску і природи газу. Але при цьому ступінь стиску від цього не залежить.
    Screen Shot 2019-01-12 at 12.41.39 AM.png

    Він працює приблизно на 46%.
    28 це згідно ЕЛЬЗи компресія нового двигуна. В мене компресія 13. Отже,
    28-100%
    13-Х
    Х=13*100/28
    X=46%

    Ідеальну компресію я вирахувати можу згідно ступеню стиску, але при цьому ступінь стиску всеодно залишиться НЕЗМІННИМ яка б там компресія не була.

    Те саме і вам скажу.




    Басс, ми зараз про коефіцієнт стиску чи про ступінь стиску? Я про друге. Судячи з ваших коефіцієтів знову повернемось до стиснення речовин...

    При поломці кілець ступінь стиску всеоно не поміняється тому що об"єм камери згорання і об"єм робочого ходу поршня залишиться незмінним.

    Коефіцієнт стисливості повітря визначити можна, але ступінь стиску ДВС ні. Він визначається тільки за формулою відношення об"ємів і не залежить більше ні від чого.

    По темі я вкурсі про ці технічні отвори. З ними все в порядку.
    Об"єм у мене не змінний і кільця НЕ тримають тому і низька компресія.
    Низька компресія = погане стиснення паливної суміші = погане запалення суміші = нижчий ККД ДВС = втрата потужості в цілому = поганій динаміці.
    Це все так.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я радий за тебе...добре що хоч читати вмієш
    курча я тебе просив зробити те саме в самому першому пості то чого не написав, а розвів демагогію. То мені треба чи тобі
    Ну от дальше не розуміння в принципі. бо розглядаєш ступінь стиску як статичну величину а не весь термодинамічемй процес в цілому. сама по собі ступінь стиску нас взагалі не цікавить, а її роль у термопроцесі - а ти того так і не зрозумів Вираховуєш проценти, а не ступінь стиску.. Бас тобі ще коли написав що при зміні обєму появляється температура яка підпалює суміш. Німці дали точку коли суміш підпалиться 18.5... Якщо порахуєш у зворотньому порядку виходячи з твоєї реальної компресії будеш бачити чи підпалиться суміш чи ні чи робить циліндр чи ні . Це чисто теоретичний розрахунок... то що означає твоїх 46% суміш підпалиться чи ні
     
  16. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    ну от Шег ти не полінувався і знайшов спрощену формулу стиску газів. Навіть з твого прикладу, який ти наводиш, видно що знаючи компресію ти можеш порахувати ступінь стиску :) і пофіг в якому двигуні заміряли компресію, бо це безрозмірнісна величина. Чому ця формула підходить, бо... компресію ми міряємо на вимкнутому двигуні і початковий тиск дорівнює дійсно одній атмосфері, оскільки в паливній суміші 99% повітря, тому і можна використати цей коефіцієнт з прикладу.
    Та щось я знову не по темі розійшовся.

    Ти не правий коли кажеш що зламане кільце не впливає на ступінь стиску. В твому дизелі CR(обєм що залишається у вмт) дуже малий, зазор між поршнем і головкою <= 1мм(Олег, без викладок що там може 1.1мм ;)) якщо помножити на площу поршня, то сам зрозумієш що розмір кільця вдвічі цей обєм збільшує...
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я якось не звернув увагу --- Басс ти про що???? Я купу раз ставив витягував форсунки, знімав ГБЦ і розглядав її я не бачив там ніяких технічних отворів... Колодці для форсунок -циліндр з місцем під шайбу... за звичай пуцую ці колодці до блиску, бо недай бог щось попаде під шайбу то потім прогорає посадочне місце і ГБЦ на зварку, а з під форсунки починає "дути"... в нормальному двигуні там компресія 25-28 атм і вона тисне на низ ГБЦ де клапана і форсунка... а це дохрена і плюс температура ця компресія розхерячить любу дюру до дирищі тим більше в люмінію... Якщо неправильно посадити фосунку і навіть дати старі шайби то через якийсь час ГБЦ в ремонт
     
  18. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Ну і полеміка...
    Дозволю собі висловитися як фізик за освітою.
    1. Ступінь стиску для ДВЗ це величина, яка залежить від відношення обємів камери згорання коли циліндр знаходиться у верхній і нижній точцках відповідно. Ці точки константні. Відповідно ступінь стиску є константою. Так як це відношення тисків то ця величина є безрозмірна.
    2. Компресія для ДВЗ це максимальний тиск, який рухає поршень від нижної мертвої точки вверх. Очевидно, що цей тиск залежить від від ступіня стиску, від газу який стискається і умов за яких проходить процес (швидкіть стискання, герметичність камери згоряння і т.п.).
    3. Ступінь тиску не залежить від компресії. Хоча знаючи компресію, тип газу, і умови стискання(що практично дуже складно визначити) можна порахувати ступінь стиску. Але знову ж, це не говорить що ступінь стиску залежність від компресії.

    Наведу аналогію зі швидкістю і шляхом, можливо допоможе.
    Ми можемо визначити швидкість знаючи час і шлях. Також можемо визначити шлях знаючи швидкість і час.
    Але коли ми говоримо про рух, то для нас очевидно, що пройдений шлях залежить від швидкості, але швидкість не залежить від пройденого шляху.
    На жаль, лаконічніше не зміг.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    На вулиці почало тепліти. Пора щось робити)
    На цей раз вирішив зайнятися гальмами, повною переборкою і заміною всіх вузлів супортів.
    Минулих вихідних взявся за задні гальма. Вони були в жахливому стані, обидва підклинювали, на обидвох поршеньках іржа, підтікали сальники на ручне гальмо і тд. Диски гальмівні стояли ще оригінал з 2001рв. (255х10мм). Мінімально допустима товщина 8мм. Мої по факту були товщиною 6,5мм.

    Ставити знову диски 255мм мені видалось сумним, тому вирішив ставити диски від А6С7 300х12мм.
    Для цього були виготовлені спеціальні перехідники під ці диски.
    Також куплені самі диски, повні ремкомплекти супортів з поршеньками і всіма сальниками, нові скоби з направляючими.

    1.jpg

    Розібране гальмо і порівння старого диску з новим.
    2.jpg 3.jpg

    Пацієнта на стіл і розбираєм повністю все що можна розібрати.
    4.jpg 5.jpg

    Самі супорта відчищав доволі довго металевою щіткою на дрельці і наждачкою.
    6.jpg

    Далі все добре знежирив, перебрав всі гумки, сальники, нові поршеньки, позатикав всі отвори і пофарбував якоюсь польскою фарбою "до честєй гальмульових"... Як виявилось вже пізніше фарба така собі до сраки. Фарба трошки здувається від гальмівної рідини. Але все ж краще ніж було і думаю з рік часу вона поживе легко якщо її не царапати спеціально. Ну час покаже. Віддавати на піскоструй і фарбування порошком не мав бажання, так як це мінімум 4-5-7 днів по всіх конторах що я дзвонив і вартість від 250грн за один супорт. Чисто впадло було тим займатися, та й по досвіду знаю що порошкова фарба також успішно сколюється, хоча дійсно тримається довше.
    7.jpg 8.jpg 9.jpg


    Примірки всього дійства. Скоби довелось на міліметр десь "розточити" болгаркою, щоб 12мм диск добре влазив в них і не зачіпав.
    10.jpg 12.jpg 11.jpg

    Все як планувалось 16" диск налазить успішно з зазором до супорта десь 3мм. Думаю цілком достатньо.
    Єдине що рагулюваті криворуки шиномонтажники часом криво клеять балансири на диски. Один з них якраз був приклеєний криво і його довелось відірвати щоб він не зачіпав супорт. Другий проходить чітко. Але диск вже перебалансував і зараз все вогень.

    13.jpg 14.jpg

    Нарешті ручне гальмо тримає добре тих 2 тонни на горбочку.
    Так колодка повністю не захоплює робочу поверхню гальмівного диску, але враховуючи те, що прикладене плече більше то ефект всеодно є. Та й вигялялає явно краще)

    15.jpg

    На всякий може комусь цікаво буде креслення проставок. Щоправда товщину треба робити 12мм, тоді не прийдеться підпилювати трошки скобу.
    507cb36s-960.jpg

    А на черзі передні гальма! Ох там ще більше буде проблем думаю. Два повних дні витратив тільки на задні.
     
    • Красунчик! Красунчик! x 3
    • Подобається Подобається x 2
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Де таку інфу береш? Поділись.
    Тепер мене буде мучити, які мої гальмівні диски в товщині і чи не критично. Але перевірю вже коли перевзуватимусь.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)