Де ти бачиш справне .....повний гараж диму..... якби вставив газоаналізатор то вже би знали в чому причина .... а так ідем методом тику.
мля.......моїй дівчинці вставляли той газоаналізатор. ніфіга не показало. СО - 0. після мене зразу вставили якомусь Опелю по самі гланди))))) показало 3%-10%. Так що газоаналізатор справний, гіпотеза про його брехню відкидається - що далі??? Лямбда в мене не справна?? -також працює на відмінно. Пар зранку з машини йде. При прогазовці більший. Висовуйте, пане, свої аргументи
Значить погано вставляли твоїй дівчинці :D. Ти хочеш сказати що твоє авто їздить на водню. СО не може бути 0 в принципі.
В мене нема газоаналізатора обходжуся без нього. Знаю що має бути на Щирецькій у Рік авто, але вони розводять там сильно. Приїжджають робити одне а вони хитро вмовляють робити інше.
Народ потрібна порада,у швагра мазда 626 1.8 інжектор,коли зранку заводить від сивого диму ніц не видно і дуже смердючий,коли прогріється все нормально і на протязі дня коли заводить все добре.
Масло... Проблема в маслозйомному кільці на поршнях (швидше за все)... Можливий варіант сальників клапанів, нагару на них, пробиття мембрани вакуума. Короче так - Десь збарається масло, Коли зранку на холодно - воно звідти попадає в циліндр і починає горіти. Від того і сморід такий, що очі виїдає... а потім, колимафинка прогріта воно просто не встигає накопичитись і горить потроху. тому й не чути запаху... А масла багато підбирає? Якщо ні то я б не став поки колоти мотор... Та штука не смертельна, хоча створює відчутний дискомфорт... Усі думки з власного ІМХО.
Що за система вприску. Причин може бути багато. Якщо димить тільки на прогріві, значить скоріше всього іде перелив.... тобто не працює датчик температури ОР, але тільки в режимі до 80 град... а далі працює (хоч таке рідко буває). Я не думаю що це звязано з маслом. Масло горить по принципу більше газу більше диму. Скоріше всього це звязано з розрегульваним вприском на прогріві, а за вприск на прогріві відповідає ДТОР,і лямбда, пускова форсунка, тиск палива....і т.п. Взагалі з тими японцями ніколи нічо не відомо
повний інжектор,на днях він поміняв розходомір повітря бо він не працював і заливало свічі,а зара все гуд,але проблема не щезла.Дим такий Їдкий що у очі ріже і дуже смердючий,але бєнзою не пахне.Я знаю що японці темний ліс тому питаю поради.Він був у трьох різних майстрів,розводять руками.Діагностика на Ніко показала одну помилку це розходомір,але авто 94р.і проги нормальноЇ під цей рік немають.
Дай код двигуна я подивлюся що в мене на нього є. Скорыше всього так крім розходоміра ще щось не працює
Може і тосол бути... Упустив.... ІМХО - горить якась хімічна рідина (тосол, масло, тормозна)... Подивись чи рівні не падають. Там може бути відповідь на запитання про дим... Але ІМХО - все одно масло... В мене хоч і дизель але така сама проблема... Ще може бути проблема в паливі (якщо заливати на сумнівних заправках, або розведене...).
номер двигуна тяжко найти,там руку не пропхаєш бо напічканий різними дєвайсами ,потрібно точно знати де він є (шукаєм),по тососу складно вони не мають бачка,щоб заміряти.Коли мав копійку і кольця поршнів майже були нуль (такого Їдкого смороду не було). двіжок був
я передивився інфу. На мазду 626 тих років йшов один двигун двох модифікацій 90 і 105 к.с Тип двигуна FP. якщо дружиш з мультимером можеш провірити одну з перших причин розбалансування вприску на прогріві - датчик температури. На заведеному двигуні при температурі 20град повинно бути 2.5 в. по мірі прогріву двигуна вольти мають рівномірно падати. При робочій температурі 80 град має бути 0.5в. Можете також провірити розходомір При вкл запалюванні з нього на контроллер має йти 1 в. На ХХ має бути 2в. Також провірте дросельну заслонку в закритому положенні при вкл запалюванні з неї має йти 0.5в. Може її чистити треба.
Поясни як таке можливо? Ознака перезбідненої суміші. Майже впевнений, що викрутивши свічки ти побачиш що вони білого (сірого) кольору.
Всяке в нашому житті буває... Не виключаю будь-який варіант... :D Малось на увазі що то тілько хімія може давати сморід. Вода (пар), як відомо, не смердить.