PASSATtik B3

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем hooliganlviv, 12 січ 2014.

  1. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    сьогодні заново поставив сигналізацію так як блок сигналки почав глючити, ніяк неможу зрозуміти чому в мене погано працює сцеплення, при прокачці нормально, через два три дні сцеплення немає, потрібно ще раз прокачувати, рідина "Дот4" зникає з бачка.
    в чому може бути причина, і усунення її якщо хтось знає
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    То яким боком рідина "Дот4" до зчеплення?
    Чи у тебе дві проблеми, гальма і зчеплення?
     
  3. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    гідравлічне зчеплення ...
     
  4. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    правільно.
     
  5. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    в мене сцеплення іде гідравлічне, і бачок рідини є сумісним з тормозним бачком,
     
  6. Руся17

    Руся17 Active Member

    Авто:
    Passat b3 2.0 9А ГБО" 89(продан)
    Peugeot 405 1,9
    Проблема може бути з тормозами, в бачку забірник на зчеплення стоїть вище від тормозного, тому зразу зникає зчеплення.
     
  7. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    але як. коли ще повний бачок, то сцеплення всеодно пропадаэ потихенько, при нажиманні сцеплення починає нище і нище хапати, а потім взагалі пропадає, от сьогодні ще не прокачував, завтра напевно прийдеться прокачати
     
  8. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    люди яка цына може бути
    вакуумный регулятор угла опережения зажигания на моноынжекторе?
    номера немаю
     
  9. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    підскажіть будь ласка, вчора рішив трошки доробити машину, дойшов до зникнення рідини в бачку, при заведеній машині коли нажимаєш но тормоза зявляються великі обороти, з виходу з вакууму зі шланку який йде на колектор (якщо не помиляюся) вже трошки тече рідина, я так розумію вакууму триндець, підскажуть де краще його взяти? і яка приблизна ціна,
     
  10. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Розкажи-но мені, як ти прокачуєш зчеплення ?
     
  11. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    один в машині качає підаль4-6 раз і тримає на вижитому, а я штуцер відкручую, спускаю рідину, чи є там повітря, і так 3-5 раз, тоді сцеплення хороше но це максимум на два дні
     
  12. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    противовес кулисы кпп с болтом[​IMG]
    для чого воно? в мене його немає.
     
  13. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Напевно для плавнішого і чіткішого переключення передач. Взяв собі схожу по функціоналу противагу на гольфа, річ не обов'язкова, але приємніше переключаються передачі.

    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Треба мати на увазі що це для тросикової куліси.
     
  15. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    доброго дня всім!
    зняв сьогодні вакуум тормозів і головний циліндрик сцеплення, ох намучався поки знайшов як його зняти, так як з підкапота його відкрутити неможливо тільки з салону, вакуум піддуває повітря, при заведеній машині були підняті обороти, коли нажимаєш на тормож обороти ще збільшуються, при зняті трубки і заглушити обороти спокійні і двигун працює рівномірно, тепер треба його знайти на шроті,
    з циліндриком сцеплення нажимається славно, але щось в ньому неподобається, резиночка чучуть мокра, сцеплення кожного разу пропадає, думаю коли розберу то все буде яксно, якщо є якісь пропозиції як провірити головний циліндрик сцеплення, пишіть попробую.. на рах. тормозного циліндрика, працює славно, сухий, підтікань немає. рідину випускає з каналів добре.
    так що його міняти непотребується.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    ТЕМПЕРАТУРНЫЙ ДАТЧИК СИСТЕМЫ ВПРЫСКА народ, при зняты того датчика машина обороти хорошы має, і нормально їде при надягані її знову, обороти підвишені, порадьте, він може заклинути і за що він відповідає, якщо можна його номер, і наступний датчик червоний (зразу коло нього) він взагалі невідповідає, що то за датчик
     
  17. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    треба тестером міряти опір та температуру при нагріванні датчика. і порівнювати їх з табличними даними (шукати в книжках або інтернеті). але треба знати номер щоб перевірити відповідність датчика і двигуна
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Спочатку, і детальніше, будь-ласка. Де той датчик ти знайшов, і одразу попутне питання, ЯК ти його відключив?
     
  19. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    [​IMG]
    ФОТО З КНИЖКИ (так як неможу скинути фото з телефону)
    датчик якій обведений червоним це 13 - термовы-
    ключатель подогревателя поступающего воздуха
    датчик якій обведений зеленим це 12 - температурный датчик системы впрыска (голубого цвета);
    і датчик який обведений жовтим, я уяви незмаю...
    це я в книжці прочитав їхні назви, сьогодні поміняв робочий циліндрик, порадили подивитися на датчики, може якісь непрацюють, коли відєднав фішку від датчика який обведений на малюнку зеленим,то обороти впали до 700-800 їзда також нормальна, но почав маячити чек, при відєднанні датчика який обведений червоним, то змін небуло ніяких, подивився що контакти заокиснелись, рішив трошки їх підтерти, коли почав, відвалився один контакт, датчик заржавів і розвалився (датчик червоного кольору)
    а третій відїднав також ніяких змін колір кажись чорний, но чек вибило, розкажіть за що ті датчики відповідають, і як вони точно називаються так як я неможу знайти артикул їхній, а знімати їх якось в темряві( тимпаче пробував придивитись на червоний датчик, номера незамітив ніякого
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Щось якість фотки не дуже, і по ній ніц не видно, але можна розібрати трамблер на задньому плані і свічку без проводів на передньому, звідси... це вигляд двигуна спереду, і показаний трійник системи охолодження двигуна І датчики на тому трійнику це обидва ДТОР, один на мозги інший на приборку, третій... не знаю - тре ритись в документації.

    А от "температурный датчик системы впрыска" стоїть в самій системі вприску, тобто в інжекторі. І "термовы-
    ключатель подогревателя поступающего воздуха" теж там же але в так званій "черепасі", хоча може і стояти в повітропроводі - біс його знає які варіації були на Б3.
     
    Останнє редагування: 17 бер 2014

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)