Підключення світлодіодів в авто. Схеми. Поради.

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Lubas, 25 бер 2009.

  1. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну от одна людина зі мною погоджується. Та й судячи по допису знання в електроніці кращі моїх набагато. :shok:
    Стаття розумна, моя попроще, надіюсь без суттєвих помилок:)
    [​IMG]
     
  2. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Взяв 4 діода спаяв мінусові ножки між собою, а на плюсові ножки припаяв опір (на кожну) опори з"єднав в одне, яке це підключення?
    Все працює опори дуже горячі.
     
  3. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    паралельне підключення... як рахувати при цьму опір:
    (R1*R2*...*Rn)/(R1 + R2 + ... +Rn)

    тобто чим більше ти будеш навішувати опорів (при такому підключенні) - тим меншим він буде...
     
  4. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Може перепаяти? А як послідовно зробити (плюс до мінуса кожного намтупного діода)?
     
  5. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    можна і так, але тоді хз чи вони будуть нормально світити. але попробуй.
    ще варіант ножки діодів мінуса до мінуів і плючи до плюсів, і до плюса опір.
    але ти кажеш, шо при попередній спайці опора гарячі, значить якшо поставиши тільки один на всі - може і згоріти. треба декілька опорів послідовно до плюса приєднати, або ж якоїсь більшої ємності.
    поексперементуй, біди не наробиш, хіба діоди спалиш, або опора :)
     
  6. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Я правильно зрозумів?
    [​IMG]
     
  7. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Судячи по допису ти з"єднав все паралельно і світлодіоди між собою і опора. Це поганий варіант, та ше й до того напевно резистори взяв малого опору раз вони гріються - бери хоча б 700(Ом). Бо світлодіоди може й працюють але з часом при замалому опорі згорять.
    Перероби схему на таку як справа.
    [​IMG]
     
  8. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    трошки не так :)... попробуй зробити так, як Energy намалював і постав резистори з більшим опором. якшо шось не зовсі то получиться, шо ти хочеш, будемо пробувати думати разом ще :)
     
  9. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Саме так, як на тій схемі зправа я і зпаяв може нетак пояснив:yes:
    То як вона називається? Зара викладу фото.
     
  10. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    паралельне
    Пи.Си. давай фотай і показуй для чого ти то все паяєш :)
     
    Останнє редагування: 27 лип 2009
  11. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну раз зробив так я намалював - то напевно взяв або резистори замалої потужності ( потрібно брати не менше 0,25Вт), або замалий опір ( для одного світлодіода хоча б 620 Ом).
     
  12. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Резистори думаю добрі бо брав в нашого одноклубника на радіо-ринку:yes:
    Ось ше така схема прийшла в голову
    [​IMG]
     
  13. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Вирішив зробити яскравішу підсвітку в салоні і ще дещо, була базова плата на 4 діоди 2 згоріло (по моїй вині:diablo:) прикупив піраній суперфлукс і допаяв всьго має бути 12шт. Покищо світить 6 дуже яскраво.
     
    Останнє редагування: 27 лип 2009
  14. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
  15. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    це буде послідовне підключення. мають світити менш яскраво. попробуй спаяти так. може навіть і опора між діодами не знадобляться.., або через один тре буде поставити...
     
  16. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Паяв так. 3 свiтлодiода, один резистор, ще 3 свiтлодiода, один резистор, ще 3 свiтлодiода, один резистор, ще 3 свiтлодiода, один резистор. Замiсть 1 лампи у 20Вт - 12 особливо яскравих свiтлодiода. Розрахункова потужнiсть на свiтлодiодах - 5 Вт. Потiм схему помiняв ще раз. 4 свiтлодiода 4-х кристальних на 1 резисторi 20-40 кд. Розрахункова потужнiсть на свiтлодiодах - 1,98 Вт.
     
  17. QT8

    QT8 Новачок

    Авто:
    FiatLinea(VW Santana)

    Усім привіт і вибачте)) Випадково завітав на ваш форум і перше що прочитав привело мене у стан шоку...Шановний, ENERGY, мені шкода вас як спеціаліста і вашого роботодавця у якого ви працюєте з "електричними колами"..ви не оріентуєтесь навіть у простих речах...так напруга - це те що дає саме джерело напруги. а те що ви отримували припідключуванні потужних споживачів і лампочок називається спадом напруги, тим на скільки напруга у колі зменшилась після проходження через споживач, пропорційно до опору споживача...:morning1:...я б на вашому місці не намагався давати поради іншим, оскільки Ви і самі не докінця в цьому оріентуєтесь, не запутуйте людей!:nea:

    знову Ви не праві, ви путаєте напругу і струм....зросте не напруга а струм!!!напруга при паралельному зєднані у всіх ланках однакова, і не залежить від ланок, Ви ж коли дома ще одну лампочку ставите, хай навіть настільну, усі решта не перегоряють, а це якраз паралельне зєднання, а ось лічильник відразу крутить сильніше, потужність зростає, отже при не змінній напрузі (220 В) збільшення потужності відбувається через збільшення сили струму який протікає у колі...повторіть закони Кірхгофа! а ще б не завадило повторити паралельне і послідовне зєднання, зовсім ви у них не оріентуєтесь....



    щодо Вашої схемки, не потрібні там резистори між свідлодіодами...а те що ви спаяли то взагалі інша схема, та яку ви приводили у перших повідомленнях.
     
    Останнє редагування: 11 гру 2010
    • Подобається Подобається x 1
  18. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Таваріщі, да будет свет)))))) Вот вам типові схеми підключення, які канають абсолютно для всіх світлодіодів, повєрьте мне, як радіолюбителю з 12 летнім стажем)))
    Резистори - з оптимальним опором, не більше не менше не тре - згорять нах.. або світити будуть мляво. Світлодіоди не так бояться напруги, як струму, по сему резистором його тре обмежити[​IMG]
     
    Останнє редагування: 12 гру 2010
  19. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    То в чому я помилився на Вашу думку?
    Я перечитав все ще раз, і здається все правильно. Намалюйте мінімальну схемку зі світлодіодами зі всіма спадками напруги, опорами і струмами. Закони Кірхгофа знаю, давненько але вивчав - у політесі :)
     
  20. sokura182

    sokura182 Початківець

    Авто:
    G2
    Роки 2 тому замінив стандартні лампочки підсвітки панелі приборів і пічки на світлодіоди (стандартні,3мм, на ножках). Підключав напряму, без резисторів і вони досі працюють. Як таке може бути?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)