Маю наступне питання: Яку полосу потрібно займати при розвороті? От наприклад вул. Наукова https://www.google.com.ua/maps/@49....ata=!3m4!1e1!3m2!1suhriyRqWKOwXRlyj3VqzHg!2e0 З крайнього лівого ряду робимо розворот. Питання, чи можна одразу зайняти крайню ліву смугу, або середню? При виїзді на крайню ліву смугу ми по суті нікому не будемо заважати, тому що стоїть світлофор.
Можна і в крайню ліву, тобто ніхто не забороняє, але є пункт де при пустій дорозі водій повинен триматися правої смуги, хібо що йому "скоро" тре буде повертати ліворуч. Саме це "скоро ліворуч" і є аргументом займання лівої смуги .
Я так розумію питання в тому де після розвороту потрібно опинитися. При поороті ліворуч в правилах пишуть їдь куди хочеш, аби не виїхав на зустрічну. Думаю розвернутися можна теж кудипопало.
І ось тут дуже часто за таким неадекватом, який не орієнтується в часі і в просторі, або просто забив на всіх, тягнешся за ним аж до вул. Тролейбусної. Або змушений обганяти праворуч по середній смузі. Перелаштувався/виїхав/розвернувся і опинився в крайній лівій - звали звідти і їдь собі в смузі правіше. Як приїжджаю з-за кордону, то перші дві аж "кров заливає" - таке враження, що 50% водіїв здавали "на права" в Англії" - ONLY крайня права смуга!!!
Я лише сказав, що правила не вказують в якій смузі має закінчитись маневр, і нагадав, що можуть зупинити за порушення пдр, якщо продовжувати їхати в крайній лівій, якщо праві свобідні. А для тих, хто привик до автобанів хочу нагадати, що в населених пунктах у нас 60 км\год і автобанів тут нема, і крайня ліва тут не вийняток. Між іншим, в Європі, в більшості своїй, обмеження в населеному пункті 50! Привикайте.
Я намагаюсь їздити дуже адекватно, але за кордоном навіть в межах міста ніхто просто так не буде займати ліву смугу. А в нас, коли я змушений був обігнати одне авто справа і ми зупинились поруч на світлофорі, на моє запитання :"Чому ж Ви не вступитесь в правий ряд"?, один вуйко сказав : " Іду в межах правил...60км/год... остальне/остальні - пох... Поспішаєш-перестрибни." Оце вже не водій - це вже рагуль. :
Ну якщо він рагуль і їде в крайній лівій то фіг з ним, але чого ти їдеш в крайній лівій а не в крайнійй правій як того правила вимагають? С мабільнава дєвайса
Бо я їхав 80 км/год. Каюсь. Це не виправдання, але неспішно поспішав. Та й було це на виїзді з міста - вул. Городоцька (в напрямку "Метро"), після світлофору навпроти вул. Ряшівської. Шеф мій - іноземець. Так він за три роки так і не звик до нашого стилю керування.
На рахунок питання про зайнятість лівої смуги, в нас ще є особливість, що часто права смуга суттєво розбитіша ніж ліва
Якщо я не помиляюся, то після лівого повороту(можливо і розвороту), водій може зайняти будь-яку смугу руху, але пропустивши всу ТЗ, які мають перевагу. Після правого повороту, водій повинен займати ЛИШЕ праву смугу. Далі рух по полосах регламентується іншими пунктами ПДР.
Вчора виїжджаючи з вулиці бічної вул.Стрийській (не знаю як називається, якщо їхати зі сторони Ашану наступний поворот праворуч після Автовокзалу) попав в цікаву ситуацію (там паралельно вул.Стрийській є велосипедна доріжка, яка перетинає автомобільну дорогу), от і по цій велосипедні доріжці їхав велосипедист зі сторони перехрестя вул.Стрийськ Наукова, який зовсім не повільно їхав, я в цей момент дивився, на вул.Стрийську, щоб не було перешкоди для виїзду, і його в принципі не помітив, і ми з ним чудом розминулись, на цьому перехресті. Так от, питання в кого була перевага в русі? Мені, як-би перешкода з права?
То не проти шерсті, там велодоріжка з двостороннім! рухом, я по ній кожен день їзджу (звівсно, велосипедом). http://monolith.in.ua/pdr-vimogi-do-velosipedistiv/ пункт 6.5. На перехресті велодоріжка має перевагу! Але питання як ту доріжку на Стрийській трактувати, бо вона перетинає дорогу, але перед самим прехрестям! Хоча якщо впоперек дороги нема розмітки "велодоріжка", то велосипедист мав би пропустити. Я завжди пропускаю, хіба би мене хтось сам демонстративно пропускав ))
якщо я правильно зрозумів розміщення описаного місця, то там велосипедна доріжка в обидва боки! і якщо перед поворотом (ну і тією вел. доріжкою) є знак "виїзд велосипедистів", то ти повинен його пропустити, як і у випадку зі знаком "перехрещення з трамвайною колією"! якби шо не так, то прошу поправити мене)
В Австрії велосипедистів всюди на всіх перехрестях пропускають. Sebastian del Maar так, чи ні? А у нас відсутня культура водіння і пішоходіння, вчора пішохід, котрий проходив по зебрі і пройшов півдороги і морду машини пройшов, послав мене нах... та поцікавився у мене чи я дол..б. Бо я рушив коли він вже був на лівій частині зебри. Уточню, переходив цей чувак зправа на ліво згідно мого напрямку руху. І хто тут правий? Мабуть він хотів дойти до бордюра зліва від мене, а тоді я повинен був би їхати, а в ідеалі, мабуть попитати ще у нього дозволу на продовження руху.
мене це також узадачило... невпевнений, що знак є, принаймні я його не побачив, буду в тому районі обов'язково подивлюсь.
А ше багато рагулів ходять по велодоріжці к по тротуару. От на Січових Стрільців мене це добиває. Широчезний троуар, але йдуть всякі по велодорожці, а велосипедисти об"їжжають по тротуару. Так само там де велодоріжка йже посередині (біля університету) по ній ходять пішходи... Збивати їх... От в Німеччині на мене всі німаки кричали якимись німецькими матюками і ще "Rechts!", коли я зівав, або на шось заглядався, чи просто не помічав і йшов по велодоріжці. Пішоходи там так не ходять. Що в Відні, що в Німеччині їздивщи на авто не пригадаю таких місць де б велосипедист мав пропустити автомобіліста. Там ця інфраструктура дуже налагоджена. На перехрестях великих є окремі світлофори для велосипедистів.
на Городоцькій до ц.Анни теж велодоріжка, але її там "впіндюрили" разом з тротуаром, так от там 2-ом пішоходам йти немає місця, тому і "валять" там по доріжці. І як ти рахуєш нормально вони придумали?
Ні, але у випадку Січових Стрільців чи наукової то не шарю чо людий дуть по велодоріжці. Та й в вечірній час... 10 пішоходів, все вільно, а йдуть по велодоріжці...