Потрібен клектрик

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Васьок або ZiK, 18 лют 2019.

  1. ігор79

    ігор79 Початківець

    Авто:
    Vento 1.8
    Ел.схема авто ,враховуючи контактну групу, має "30"контакт -провід(постійний 12v),контакт "15",вмикається при вкл. запалювання.,контакт "50"який власне і вмикає втягуюче реле стартера,при повороті ключа.Також є клеми "s" ,і "х" ,які служать для живлення магнітол і т.п.Клема"31"-мінус.На вмикання стартера ,не зустрічав в жодному авто два провода,іде червоний провід підписаний "50"номером на замку запалювання.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це все називається шинами...тридцята шина- загальний плюс- навіть якщо запалення не включене -тобто 30шина на контактну групу прямо не йде вона з АКБ іде прямо на релейну панель, а з релейної на контактну.. 31 шина то є земля. З контактної іде тільки 15 шина. 50 шина то управління стартером. 15 і 50 шини є тих два дроти які відповідають за стартер. Живлення стартера іде напряму від АКБ, а всі решта шини ідуть через релейну панель і там в основному підгорає. через 50 шину іде трохи струму і тому там підгорає в контактній групі..через решта шини іде незначний струм тому там майже ніколи не підгорає. Тому якщо контактна погана то в першу чергу погано працює стартер
     
  3. ігор79

    ігор79 Початківець

    Авто:
    Vento 1.8
    "15"шина немає ніякого відношення до стартера,втягуюче стартера вмикається замиканням контактів "30"і "50" на замку запалювання.Коли вмикається стартер напруга на "15"конт.вже є ,яка подається по паралельному контакті "30"-"15",в замку зап.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Трохи не так. Контактна група має два положення ключа . перше положення -вкл 15 шина. Друге положення під пружиною вкл 50 шину. на 50 шину попадає електрика з 15 шини. . 30 шина через релейну панель подає напругу з АКБ на контактну групу і при поверненні ключа дає напругу на 15 шину. ттаким чином 30 шина це живлення контактної групи, але на 50 шину плюс попадає тільки після повернення ключа тобто вкл. 15 шини. 30 і 15 шини - це загальнобортові які дають напругу всюди де потрібно коли ключ запалення витягнутий(наприклад радіо) і коли ключ запалення вставлений і повернутий. Але якщо на 15 шині нема напруги то і на 50 не буде. Все управління виконавчими пристроями іде через 31 шину...через масу крім стартера.Стартер можна запустити напряму з плюса АКБ минуючи контактну групу
     
  5. ігор79

    ігор79 Початківець

    Авто:
    Vento 1.8
    Ще раз ,управління втяг. стартера вмик. замиканням контактів "30"-"50",на замку запалювання ,"15",як і "Х" вмикається паралельним контактом з конт. "30",стартер буде крутити коли пошкоджений контакт "30-15",але запустити двигун не зможе.З "15" конт ,на статер не може іти навіть по січенню ,(поп. переріз) ,провода .,"30"і"50"- 4 мм",15 -2,5 мм або 1,5 мм.кв.Коли ключ не в замку зап ,на "15" шині напруги не буде.На радіо живлення іде з конт "s",або "х".Управління форсунками ,клапаном адсорбера ,і всім повязаним з ЕБУ ,іде по "-" ,тобто "31"шині,як Ви і вказали.Висновок:на замок зап. приходить постійний "+"30",все що іде далі ,починаючи від вставляння ключа в зам. зап.замик. конт."S",першого положення "15"і Х",і далі на "50"-є продовженням конт."30".Згадані "15","50","S","Х"і"Р" ,між собою в замку не контактують,а замикаються на "30" ,при відповідному положенні ключа в замку зап.
     
    Останнє редагування: 23 лис 2021
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Чоловіче заліз в дебрі і все попутав. Коли пошкоджений контакт 15 стартер не запустится бо на реле не прийде управляючий сигнал з 50 шини. 30 шина починається з плюса АКБ і іде на релейну панель де комутується на контактну групу і при поверненні ключа запалювання перетворюється на 15 шину. коли ключ запалювання крутиться дальше 15 шина перетворюється на 50 шину і на стартер іде управляючий сигнал. І 30 і 15 і 50 шини повязані комутаціями. Пошкодження 30 впливає на 15 і 50, пошкодження 15 не дає струму на 50. Плюс живлення самого стартера іде напряму з АКБ через генератор. Мінус іде на пряму з АКБ на корпус двигуна і відповідно на стартер. Через контактну групу на стартер іде тільки управляючий сигнал тоненьким дротом. Саме живлення стартера - 30 шина- іде паралейно на стартер грубезним дротом як палець і не проходить через контактну групу бо там до 40 ампер струму і з КГ зразу стане вуголь ...це так по простому
     
  7. ігор79

    ігор79 Початківець

    Авто:
    Vento 1.8
    Мова за провід який іде на управління втягуючим реле ,я взагалі не згадував за плюсовий провід між АКБ і стартером ,так як дальше моторного відсіку в такому перерізі ,(16 або 25 мм кв.),він не йде.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)