і так: перемацавши патрубки поняв, що, як ви і говорили, в мене накрився термостат постає питання, чи міняти мені лише його, чи і сам датчик температури ОР, бо температуру він показує, але десь більше ніж через пів години їзди ... одним словом це нормально в даній ситуації ?
Поміняй термостат спочатку. Не міняй все на раз. Звичайно якщо в тебе термостат постійно відкритий то машина буде пів години грітися і тоді тіки почне показувати стрілка на приборці.
Напишу і я про проблеми з холостим ходом. Гольф 2, 1,3 л, карб 2е3. При заведенні оберти нормальні, і про повністю прогрітому, як правило теж, але поки стрілка температури повзе від білого сектора до 90 градусів - то оберти падають до 600-700, якщо вірити тахометру, машину трясе, ледве не глохне. Як прогріється, то оберти трохи плавають, але вже тримаються на рівні 900-950. ВВ дроти, свічки, бігунок, кришку і вакуум трамблера міняв минулого року, грішив на підсос повітря. Вчора поміняли подушку карбюратора, бо з-під неї тягнуло повітря, - спочатку стало трохи краще. А як постоїть (охолоне) знов те саме. Може то щось з електрикою? Сам трамблер чи якийсь датчик? Хто б міг протестити?
Я тут ще начитався, що причиною може бути конденсат в кришці трамблера. Може то і так, бо я помітив, що контакти на кришці трошки окислились. Як з конденсатом боротись? Кажуть, що є спеціальний внутрішній захист пластиковий, притискається кришкою трамблера. Як він виглядає і де його взяти?
Як на мене то це не нормально, бо навіть на великому колі в тебе машина мала би хоть трохи нагріватися, щоб стрілка зрушила з місця, але Шег правильно пише, спочатку треба поміняти то, що точно накрилося, тобто термостат, а далі вже коли його заміниш проїдешся і побачиш чи все ок(якщо буде так і далі, то якщо датчик не дорогий то простіше його зразу замінити, якщо він одноконтактний то він має копійки коштувати), а якщо дорогий, то краще проводку перевірити перед тим як міняти датчик, може десь не бути контакту, або опір може бути додатковий через не контакт і так далі... Ще одна порада на рахунок того якщо будеш міняти термостат сам, то коли його поставиш то перевір зразу коли він відкривається, бо не рідко бувають випадки бракованих термостатів, або ще краще перевірити його перед тим як ставити на машину(для цього береш посудину з водою ставиш на газ і кидаєш туди термостат і зразу треба мати термометер, щоб заміряти температуру води коли він відкриється).
всім дякую за поради причина всіх проблем була лише в термостаті, замінив його, машина прогрівається тепер нормально, холості впали і пташка далі літає )
Найдеш хіба на розборці. І то сумніваюся. Скажу точно шо та фігня нічого не дає. Вона тіки розлітається і ламається там. В свій час як мав проблеми з трамблером - викинув цю штуку нафіг і ніяких проблем. Це абсолютно нічого не означає, хоч би тиждень назад то все поміняв... Але більше подібне на те, шо в тебе якась залежність саме від температури... Можливо все ж ДТОР бреше на прогрітому двигуні? Міряй опір на холодну і на гарячу. Зранку при вуличній температурі, на 50градусів на 70, на 90... Порівнюй значення з графіком залежності опору ДТОРу від температури. Також візьми грій машину, як почне захлинатися глуши і дивися в кришку трамблера, якщо дійсно конденсат тоді все ясно. Але я щось дуже сумніваюся, що він там буде.
Теж про таке читав, в когось ще тріщинка була, і т.д. ДТОР в мене новий, мабуть легше його ще раз замінити, ніж знімати, гріти, міряти опір. Та і стрілка нормально показує. Колись на мертвому ДТОР (стрілка за білу зону не виходила) з хх було краще. Грішу на запалювання. Але де саме?
Ну раз так... На шроті біля Іскри я собі брав за 300грн котушку. Але в мене з комутатором відразу. Купляй, пробуй. Не такі страшні гроші впринципі. На запас лишиться якби шось)))
Привіт всім напишу про свою халепу яка проявилась останні два дні. На холодну коли заводжу прогрію починаю їхати холості зависають на 1200-1400 потім коли машина прогріється може на кілька секунд зависати на 1000-1100 при русі в корку. ДТОР поміняний раніше оригінал, підсосів не знайшов вроді все ціле, якщо відключити ДХХ(його почистив недавно карбклінером) двигун глохне. Навіть не знаю що ще шукати машина в підписі. В кого які думки?
Народ а зустрічав хтось в інструкції по експлуатації автомобіля що потрібно прогрівати машину перед тим як їхати? я по кадіку такого не зустрічав, тому питання чи це обовязково, якщо конкретний мінус то можливо є сенс щоб масло прогрілось, а так до - 10 є в тому потреба?